TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Bydgoszcz z umową do 2022 r.
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 08.01.2015 23:16:24 5 komentarzy
MZK Bydgoszcz z umową do 2022 r.

30 stycznia Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Bydgoszczy podpisały długoterminową umowa z miastem na obsługę miejskich linii. To oznacza m.in. odnowę flotę i pojawienie się kolejnych nowych autobusów nad Brdą. ??To nam otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju. Umowa jest dla nas korzystna, a przede wszystkim długoterminowa. Dzięki temu, że mamy pewność zamówienia, możemy inwestować ?powiedział ?Gazecie Wyborczej Bydgoszcz?Andrzej Wadyński, wiceprezes MZK. - Dlatego kupujemy nowe klimatyzowane autobusy z W-Fi, a na kasację pójdą najstarsze wozy, które przejechały już nawet 1,3 mln kilometrów. Ich utrzymanie kosztuje nas coraz więcej.? Wstępne plany zakładają zakup 52 pojazdów, z czego pierwszych 11 szt. przyjedzie już w styczniu. To egzemplarze Solaris Urbino 12, które MZK zamówiło na początku 2014 r, kiedy przegrało przetarg na obsługę trzech miejskich tras z KDD-Trans. Wszystkie mają być w pełni niskopodłogowe, klimatyzowane i wyposażone w Wi-Fi oraz w najnowszy system informacji przystankowej. Ich zakup jeszcze bardziej obniży średnią wieku bydgoskiej floty, która i tak w zeszłym roku otrzymała potężny zastrzyk inwestycyjny. W 2013 r. do Bydgoszczy przyjechało łącznie aż 40 nowych autobusów, w tym 33 szt. Solbus SM 12 i SM 18 w barwach KDD-Trans oraz 7 szt. Solaris Urbino 18 w barwach MZK Bydgoszcz. A to jeszcze nie koniec wzmocnień ?Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w tym roku ogłosi przetarg na obsługę linii nr 51, 58 i 73, co oznacza kolejne zakupy taborowe. Wszystko to przybliża Bydgoszcz do jasno określonego celu - w 2017 r. średnia wieku miejskich autobusów ma nie przekraczać pięciu lat.  W tym roku bydgoski ZDMiKP dzięki wyższemu dofinansowaniu z miejskiego budżetu i spadającym cenom paliw ?planuje także liczne zmiany w samej strukturze taborowej. W styczniu Zarząd zwiększy przepustowość najbardziej obciążonej linii nr 83, gdzie podczas komunikacyjnych szczytów pojawi się więcej autobusów. Wzmocniona zostanie także trasa nr 94 do Żołędowa, a linia nr 54 pojedzie do Smukały. Jednak najwięcej zmian komunikacyjnych w Bydgoszczy nastąpi wraz z nadejściem wiosny.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Bydgoszcz
Bydgoszcz
  • – 09.01.2015

    Jakość podróżowania wzrasta

  • Wasyl – 27.05.2017

    Kierowcy i pracownicy z firmy MZK uważają się za najlepszych, a stają na przystankach beznadziejnie, że inne autobusy się nie mieszczą. I nie czekają na pasażerów z innych autobusów. Jeżeli wsiada matka z wózkiem, nawet nie potrafią opuścić autobusu, żeby swobodnie wysiadła, tylko musi z tym wózkiem wyskakiwać.Cały czas im brakuje pracowników, a uważają że nie. Przecież mają ogromne braki, ponieważ kierowcy odchodzą na emeryturę, a nowych nie chcą przyjmować. Życzę takim osobom na wyższych stanowiskach żeby sami zaczęli prowadzić autobus.Przecież pani kadrowa nie chce zatrudnić innych i od razu, nie widząc danej osoby, twierdzi że się nie nadają. Zapewne trzyma miejsce dla znajomego lub kogoś z rodziny. Jeżeli nadal będzie tak postępować to niech sama zacznie kierować autobusem.

  • wasyl – 04.07.2017

    Widać, że pani MURACHOWA, która jest tylko kadrową w firmie MZK, uważa się za najważniejszą w firmie, nawet od prezesa, i podejmuje za niego decyzję kogo przyjąć jako kierowcę. Widać, że ta pani trzęsie całym MZK, a tak naprawdę nie umie nawet zarządzać firmą. Nie nadaje się nawet na kadrową.

  • Wasyl – 08.07.2017

    Widać ze ta Pani jest bardzo mądra ale inaczej

  • blok – 23.07.2017

    Firma MZK podszywa się pod inną firmę, dlatego że ta firma jest niesłowna aż uszy więdną i sami nie potrafią bez pomocy miasta wypłynąć na rynek.Firma MZK przyjmuje najpierw swoich, a potem ludzi z urzędu. Bo pani kadrowa nie daje cv do podpisania prezesowi tylko sama je podpisuje jak ktoś jej się podoba a resztę wyrzuca do kosza i dzwoni w imieniu prezesa, że się nie nadaje do pracy. Mimo, że tej osoby nigdy nie widzieli na oczy. Przez kilka lat kierowcy tej firmy pracują na 3\4 etatu i niestety zarabiają tyko 1900 złotych netto. Kierownictwo firmy MZK twierdzi, że brakuje kierowców do pracy, a pani kadrowa blokuje etaty, bo twierdzi, że zna się lepiej na przyjmowaniu kierowców niż pan prezes. Jeżeli tak będzie dalej robić to sama niech zacznie jeździć autobusami. Życzę powodzenia firmie MZK

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....