TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Wrocław sprzedaje Volvo 7000A. Na złom
InfoBus.pl - Opublikowano: 17.09.2019 17:30:21 1 komentarz
Autobusy Volvo 7000A idą na złom. We Wrocławiu ; fot. MPK Wrocław

Wielka gratka dla firm złomujących pojazdy w stolicy Dolnego Śląska. MPK Wrocław sprzedaje aż 42 wysłużone autobusy marki Volvo, które traktowane są jako złom.

To jednak nie koniec. Kolejne pojazdy są sukcesywnie wycofywane z użytku ze względu na zły stan techniczny i upływający termin ważności badań technicznych.

Teraz przewoźnik ogłosił przetarg na sprzedaż pierwszej partii, w którym autobusy traktowane są jako odpad. To pokazuje, jak bardzo były wyeksploatowane te pojazdy, które dzielnie woziły wrocławskich pasażerów przez ostatnie 18 lat.

Wszystkie mają zużyty układy jezdny, napędowy i pneumatyczny, a lista uszkodzonych elementów jest imponująca długa - od siłowników przegubu poprzez elementy układu wytryskowego, silnika, skrzyni biegów i przedziału pasażerskiego po głęboką korozja nadwozia i podwozia w niektórych egzemplarzach.

Jak informuje MPK Wrocław, waga własnego każdego pojazdu to ok. 16 ton. Parta złomowanych autobusów podzielona została na pięć części, z czego:

  • cztery z nich składają się z 8 autobusów i każda taka "paczka" kosztuje od 26 146 tys. zł wzwyż;

  • piąta (obejmujący 10 autobusów) ma cenę wywoławczą 32 682 tys. zł.

Wymogiem uczestnictwa w przetargu jest posiadanie Stacji Demontażu Pojazdów. Termin składnia ofert upływa 1 października.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Volvo
MKP Wrocław
  • Kamil Nowakowski – 17.09.2019

    Ee tam, to nic w porównaniu do Volva 7000/7700 2drzwiowych 🔥

  • Adrian Witczak – 17.09.2019

    Układ wytryskowy, znaczy wytrysk oleju, tudzież innego płynu na życzenie? 😂

  • Slavomir Emil – 17.09.2019

    Powinni sprzedać na Ukrainie

  • Maciej Smoliński – 17.09.2019

    Najpierw Szczecin z Volvo B10MA, teraz Wrocław z 7000A 😓

  • Michał Grabowski – 17.09.2019

    7000 bylo super autobusem

  • Michał Zieliński – 17.09.2019

    Historyczny moment, sentyment sentymentem, ale dobrze, że nadszedł, już ich czas., idzie nowe (y)

  • Kuba Kaniak – 17.09.2019

    Trochę myli te zdjęcie... A no i z 7000A zostają dwa w ruchu liniowym - 8047 i 56

  • Peter Kaminski – 17.09.2019

    Pierwsze niskopodłogowce we Wrocławiu?

  • tantus – 18.09.2019

    Nareszcie! To chyba najgorszy autobusowy złom, jaki jeździł w MPK Wrocław. Chociaż jeszcze gorsze są solówki - ciekawe, kiedy je wycofają?@Peter Kaminski: w zasadzie pierwsze w pełni niskopodłogowe. Wcześniej były tylko niskowejściowe Jelcze M121M/MB (oraz 1 egzemplarz M181MB) i Volvo B10BLE 6x2. Wyjątkiem był zakupiony w 1995 r. Ikarus 417.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....