TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Włocławek testuje Autosana Sancity 12LF
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.11.2017 18:00:10 22 komentarze
fot. MPK Włocławek, facebook.com

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Włocławku od 14 listopada testuje Autosana SanCity M12LF. Sprawdzian pojazdu potrwa jeszcze kilka dni. Zostanie zakończony 21 listopada.

Testowany "bocian" to autobus klasy MAXI. Umożliwia podróż 108 pasażerom, w tym 29 na fotelach typu Ster MX. Z niskiej podłogi jest dostępnych 9 siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Autosan wykorzystał system firmy Rawag z Rawicza. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez siedem przesuwnych okien. Nie zabrakło ponadto klimatyzacji i monitoringu.

Czas na technikę. Układ jezdny jest oparty na osiach ZF. Przednia to niezależna typu RL82EC. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV132/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 204 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6.

W trakcie testów MPK będzie sprawdzać będzie m.in. zużycie paliwa, trwałość konstrukcji, sprawność podzespołów. Przewoźnik zapewne liczy także na aktywny udział pasażerów. Wszelkie uwagi odnośnie komfortu podróżowania z pewnością będą dla spółki przydatne.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Włocławek
Autosan
testy
  • jtc – 17.11.2017

    Wszyscy testują, testują, mówią że fajne, a jak dochodzi do przetargu, to stawiają warunki albo wykluczające Autosana z przetargu (np. Toruń), albo nie dające mu żadnych szans na zwycięstwo (np. Ostróda). Nie sądzę, żeby Włocławek miał od Solarisa odejść .

  • Sceptyk – 17.11.2017

    Po co? Przecież to przedsiębiorstwo kupuję tylko solarisy III generacji.

  • farafiu – 18.11.2017

    Po to są testy, aby przekonać się o możliwościach danego producenta, by potem potencjalnie zakupić coś z jego oferty. Poza tym skąd wiecie czy czasem Włocławek nie zamierza sprawić sobie coś tańszego, a zarazem udanego? Udanego, bo śmiem twierdzić, że nowe wcielenie Autosana naprawdę dobrze się prezentuje. Tylko życzyć im utrzymania takiego poziomu, aby potem jeszcze lepszym zaskoczyć.

  • @jtc – 18.11.2017

    No właśnie - każdy przekonuje się co to za szmelc i zabezpiecza się, aby nie mieć problemosana w taborze.

  • Gd – 18.11.2017

    @jtc Pisanie o szmelcu świadczy tylko o tobie i twoich problemach, nic więcej. Taka prawda.

  • Julian – 18.11.2017

    @jtc jechałeś chociaż raz autosanem z najnowszych dostaw, albo chociaż którymś z testerów?

  • Warszawiak – 18.11.2017

    To bardzo udany produkt,pamistam jeszcze testera w 2010 w Wawie.Tylko ta stylistyka obecnie:-(Kto wyciął tylne okno za drzwiami,wyglada jak więzniarka;-)Czy to robota mundurowych od PGZ?

  • CNG FAN – 18.11.2017

    Obecne Autosany są bardzo dobrej jakości, aż dziw bierze że nowy autobus poprzez 30 tyś km ani raz się nie zepsuł:) Jak narazie to rewelacja :) Za tylnymi drzwiami jest zbiornik na płyn chodzący złącza kontrolne powietrza filtry paliwa więc okno było by bez sensu:( dodam że rozmieszczenie urządzeń w komorze silnika jest dobrze przemyślane i rozmieszczone:)

  • Bez wsparcia Dobrej Zmiany – 18.11.2017

    Smutne Bo Autosanowi tak jak Ursusowi NIKT kasą nie sypnie z rękawa i na życzenie. Ta jedyna POLSKA historycznie zakotwiczona firma którą tyle razy próbowano zniszczyć nadal broni się sama. Brawo za już teraz świetne autobusy i wspieram całym sercem !

  • # – 18.11.2017

    Całkiem niezły ten Autosan, ma to samo co Solaris, silnik Cummins, skrzynia VOITH, zawieszenie ZF, most ZF i cenowo chyba lepiej wypada, tylko ta polityka, która się kręci wokół tek firmy, na biznes pewnie ma raczej marne przełożenie a wręcz odstrasza klinetów

  • MichalK – 19.11.2017

    Na szczęście Autosan zdobywa coraz więcej zamówień. Jeżeli autobusy będą niezawodne, dostarczane w terminie i w korzystnej cenie - to klienci sami się znajdą. Gdy Autosan zrealizuje kontrakty które ma do tej pory, to nawet Warszawa nie będzie mogła wykopać Autosana z przetargu warunkiem doświadczenia. Mam tylko nadzieję że Autosan wróci do przegubowca, gdyż to dość duży rynek i można na nim sporo ugrać.

  • TomT – 19.11.2017

    @MichalKWarunkiem doświadczenia nie, ale pojemnością silnika wywalą ich na drzewo.

  • farafiu – 19.11.2017

    @jtc: Toruń dostał odpowiednią łapówkę od Solarisa, stąd te warunki.

  • farafiu – 19.11.2017

    Mógłbyś trollu nie podszywać się pod kogoś?

  • dd – 20.11.2017

    @TomT Tylko niby po co mieliby to robić, bo ciebie to boli?

  • zorientowany – 20.11.2017

    Słyszałem, że po tych testach to Włocławek sobie pluje w brodę, że tyle lat jeździli Solarisem - oj oj tyle straconych lat...

  • . – 20.11.2017

    Autosan wygrywa w Sanoku. W sumie formalność ale jednak. Kolejne zamówienie dla Autosana.

  • Mobilek – 20.11.2017

    no i znowu wpisy przedstawicieli producentów. A jeśli chodzi do fakty:- unifikacja taboru = oszczędność w kosztach eksplatacji- testy, nie= chęci zakupu- pogłoska w stylu "słyszałem" to nie fakt- kiedy komentarz "łapówka" będzie ścigany z urzędu?- mam kasę = chcę kupić, co mi się podobaNo i na koniec - jestem zwolennikiem sprywatyzowania sektora komunikacji miejskiej. To wprowadzi konkurencję i ekonomię, co poskutkuje wyłącznie korzyścią dla nas wszystkich.

  • farafiu – 21.11.2017

    Jestem dumny z autosana, może wreszcie wypchnie Solarisa z Włocławka. Jakość, dłuższa niż tylko 20 lat tradycja i profesjonalna kadra pracownica to się liczy, a nie dobry marketing. Brawo Autosan! Brawo, że walczysz o byt!

  • . – 21.11.2017

    Dzisiaj Autoasan zakontrakotwał pierwsze elektryki do Niemiec.

  • Taka prawda! – 21.11.2017

    Tyle w temacie! Hejterow!!!http://esanok.pl/2017/autosan-podpisal-umowe-na-sprzedaz-autobusow-z-silnikami-elektrycznymi-to-moment-historyczny-film-zdjecia-00e2mp.html

  • mechanik – 21.11.2017

    Autosan sprzedaje elektryczne autobusy dla ebe Europa GmbH.Tak trzymać i do przodu!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....