TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Świdnica jeszcze raz kupuje elektrobusy. Z GEPARDA
INFOBUS.PL - Opublikowano: 27.06.2019 15:30:59
fot. MPK Świdnica, facebook.com

Świdnickie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne jeszcze raz próbuje znaleźć dostawcę dwóch nowych elektrobusów oraz ładowarek do nich. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem oferentów poznamy na początku sierpnia.

W Świdnicy już raz próbowali kupić elektrobusy i ładowarki, które MPK ma otrzymać dofinansowanie z programu GEPARD. Przewoźnikowi nie udało się jednak zdobyć ofert, o czym pisaliśmy tutaj. Spółka prowadziła negocjacje z Volvo w sprawie sfinalizowania zakupów. Jednak wygląda na to, że nic z tego nie wyszło skoro dziś ogłoszono nowe przetargi.

W pierwszym MPK chce wybrać dostawcę stacji ładowania. Chodzi o dwie do wolnego ładowania poprzez złącze plug-in i jedną szybką ładowarkę pantografową.

W drugim postępowaniu przewoźnik szuka dostawcy dwóch autobusów elektrycznych. Bez zmian na celowniku MPK są fabrycznie nowe i w pełni niskopodłogowe elektrobusy klasy MAXI. Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości całkowitej 11,8 - 12,5 m, nie szersze niż 2,55 m i nie wyższe niż 3,4 m. Każdy musi umożliwiać podróż min. 70 pasażerom, w tym przynajmniej 27 na miejscach siedzących. Przynajmniej osiem foteli ma być dostępnych z niskiej podłogi Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia układzie 2-2-2, a każdy próg wejściowy będzie miał diodowe podświetlenie.

Świdnickie elektrobusy muszą być wyposażonej w jeden lub dwa silniki trakcyjne o mocy min. 160 kW. MPK nie wspomina o jaki dokładnie rodzaj baterii chodzi. Przewoźnik zaznacza, że muszą to być zasobniki o pojemności min. 200 kWh. Muszą być objęte min. ośmioletnią gwarancją i przez ten okres ich pojemność nie może spaść poniżej 80%.

Elektrobusy będą przystosowane do dwóch rodzajów ładowania. Poprzez złącze plug-in ma być możliwe uzupełnienie prądu w bateriach o mocy 40-80 kW. Szybkie ładowanie będzie możliwe dzięki instalacji na dachu do uzupełniania prądu przez pantograf odwrócony. Tutaj minimum to 250 kW.

Dostawa pojazdów jak i uruchomienie ładowarek mają zostać wykonane do końca marca 2020 r. A to bardzo mało czasu, co w tej sytuacji będzie miało wpływ na cenę.

Na oferty w Świdnicy czekają do 2 sierpnia. Wygląda na to, że jeżeli chodzi wymagania to chyba nic się nie zmieniło.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Świdnica
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....