TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Siedlce z pierwszymi Autosanami. Pierwsze SanCity 12LF z rekuperacją!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 27.12.2017 10:31:01 15 komentarzy
MPK Siedlce z pierwszymi Autosanami. Pierwsze SanCity 12LF z rekuperacją!

Siedleckie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne przekazało siedlczanom gwiazdkowy prezent w postaci dwóch nowych autobusów Autosan Sancity M12LF. Pojazdy zostały dostarczone 20 grudnia.

Przypomnijmy, że MPK Siedlce zamówiło autobusy pod koniec lipca pisaliśmy o tym tutaj. Za dwa SanCity 12LF Autosan zainkasuje 1 936 512 PLN brutto. Daje to cenę 787 200 PLN netto za jeden autobus tego typu.

Obecnie trwają prace nad przystosowaniem ich do warunków miejskiego przewoźnika. Pojazdy z logo bociana muszą przejść procedurę programowania autokomputerów, wgrywania rozkładów jazdy i taryf biletowych, oklejenia emblematami i danymi identyfikacyjnymi przewoźnika.

Przed wyjazdem na drogi na początku przyszłego roku, pojazdy - które otrzymały numery taborowe 101 i 102 - zostaną jeszcze zarejestrowane i ubezpieczone.

Siedleckie "bociany" to autobusy klasy MAXI. Umożliwiają podróż 105 pasażerom, w tym 26 na fotelach typu Ster MX. Z niskiej podłogi jest dostępnych osiem siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Autosan wykorzystał system firmy Rawag z Rawicza. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez siedem przesuwnych okien. Nie zabrakło ponadto klimatyzacji i monitoringu.

Czas na technikę. Układ jezdny jest oparty na osiach ZF. Przednia to niezależna typu RL82EC. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV132/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 204 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6. Absolutną nowością w siedleckich "bocianach" jest układ hamowania rekuperacyjnego. To pierwsze autobusy z fabryki w Sanoku, w którym fabrycznie zastosowano to rozwiązanie. Dzięki temu zużycie paliwa powinno spaść o ok. 5%.

Autosan realizując siedleckie zamówienie powoli wchodzi w nowy rok. Dla producenta z Sanoka będzie on wyjątkowo pracowity. Portfel zamówień jest dosyć obiecujący, a podkreślić należy, że wśród klientów Autosana są także tacy, którzy pierwszy raz postanowili zaufać sanockiej marce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Siedlce
Autosan
  • SŁAWEK OPOLE – 27.12.2017

    BRAVO AUTOSAN

  • PLati – 27.12.2017

    Dobrze że nie Ursus :P

  • Kuba – 27.12.2017

    A jak z głośnością?

  • bun – 27.12.2017

    Głośniejsze niż MANy na pewno nie będą.

  • jtc – 27.12.2017

    A Radomsko, żeby wykluczyć Autosana domaga się od oferentów dostarczenia co najmniej trzech autobusów z rekuperacją - ale każdy z nich o wartości co najmniej 1 mln brutto

  • But – 27.12.2017

    Masakra badziewne Cummisy 6.7...

  • Love Autosan – 27.12.2017

    BRAWO AUTOSAN, są piękne sexi

  • Bba – 27.12.2017

    Ale nadziewane te naklejki MPK.

  • Jak – 27.12.2017

    http://autosan.pl/autosan-y-juz-w-mielcu

  • georg – 27.12.2017

    Jadą dwa 12-metrowe do Krakowa dla Mobilisu

  • MichalK – 27.12.2017

    But - a niby czemu Cummins badziewny? Podaj konkrety poparte realiami. Powiem Ci jedno. Gdy do Warszawy po ponad 10 latach zaczęły przychodzić Solarisy z Cumminsem to dopiero da się tym normalnie i przyjemnie jechać.

  • chris – 28.12.2017

    To pomieści 105 pasażerów? Wzór i pomysł w wyliczaniu pojemności autobusu wyszły chyba z obserwacji sardynek w puszkach.

  • cracus – 28.12.2017

    2 Autosaniki już w Krakowie

  • @Love Autosan – 28.12.2017

    Miłość zaślepia ... Są szkaradne, wzornictwo robione na kolanie.

  • Siedlcowisko – 28.12.2017

    Takie tam bieda-busy. Wzornictwo okropne, tandetny plastik... polski MAZ. Ale problemem Siedlec nie są modele autobusów, tylko absurdalny układ sieci. Ponad 30 linii! Z czego tylko 2-3 jeżdżą regularnie, kilka podmiejskich a reszta to zjawy pojawiające się kilka razy dziennie i wożące powietrze.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....