TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Siedlce z pierwszymi Autosanami. Pierwsze SanCity 12LF z rekuperacją!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 27.12.2017 10:31:01 15 komentarzy
MPK Siedlce z pierwszymi Autosanami. Pierwsze SanCity 12LF z rekuperacją!

Siedleckie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne przekazało siedlczanom gwiazdkowy prezent w postaci dwóch nowych autobusów Autosan Sancity M12LF. Pojazdy zostały dostarczone 20 grudnia.

Przypomnijmy, że MPK Siedlce zamówiło autobusy pod koniec lipca pisaliśmy o tym tutaj. Za dwa SanCity 12LF Autosan zainkasuje 1 936 512 PLN brutto. Daje to cenę 787 200 PLN netto za jeden autobus tego typu.

Obecnie trwają prace nad przystosowaniem ich do warunków miejskiego przewoźnika. Pojazdy z logo bociana muszą przejść procedurę programowania autokomputerów, wgrywania rozkładów jazdy i taryf biletowych, oklejenia emblematami i danymi identyfikacyjnymi przewoźnika.

Przed wyjazdem na drogi na początku przyszłego roku, pojazdy - które otrzymały numery taborowe 101 i 102 - zostaną jeszcze zarejestrowane i ubezpieczone.

Siedleckie "bociany" to autobusy klasy MAXI. Umożliwiają podróż 105 pasażerom, w tym 26 na fotelach typu Ster MX. Z niskiej podłogi jest dostępnych osiem siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Autosan wykorzystał system firmy Rawag z Rawicza. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez siedem przesuwnych okien. Nie zabrakło ponadto klimatyzacji i monitoringu.

Czas na technikę. Układ jezdny jest oparty na osiach ZF. Przednia to niezależna typu RL82EC. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV132/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 204 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6. Absolutną nowością w siedleckich "bocianach" jest układ hamowania rekuperacyjnego. To pierwsze autobusy z fabryki w Sanoku, w którym fabrycznie zastosowano to rozwiązanie. Dzięki temu zużycie paliwa powinno spaść o ok. 5%.

Autosan realizując siedleckie zamówienie powoli wchodzi w nowy rok. Dla producenta z Sanoka będzie on wyjątkowo pracowity. Portfel zamówień jest dosyć obiecujący, a podkreślić należy, że wśród klientów Autosana są także tacy, którzy pierwszy raz postanowili zaufać sanockiej marce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Siedlce
Autosan
  • SŁAWEK OPOLE – 27.12.2017

    BRAVO AUTOSAN

  • PLati – 27.12.2017

    Dobrze że nie Ursus :P

  • Kuba – 27.12.2017

    A jak z głośnością?

  • bun – 27.12.2017

    Głośniejsze niż MANy na pewno nie będą.

  • jtc – 27.12.2017

    A Radomsko, żeby wykluczyć Autosana domaga się od oferentów dostarczenia co najmniej trzech autobusów z rekuperacją - ale każdy z nich o wartości co najmniej 1 mln brutto

  • But – 27.12.2017

    Masakra badziewne Cummisy 6.7...

  • Love Autosan – 27.12.2017

    BRAWO AUTOSAN, są piękne sexi

  • Bba – 27.12.2017

    Ale nadziewane te naklejki MPK.

  • Jak – 27.12.2017

    http://autosan.pl/autosan-y-juz-w-mielcu

  • georg – 27.12.2017

    Jadą dwa 12-metrowe do Krakowa dla Mobilisu

  • MichalK – 27.12.2017

    But - a niby czemu Cummins badziewny? Podaj konkrety poparte realiami. Powiem Ci jedno. Gdy do Warszawy po ponad 10 latach zaczęły przychodzić Solarisy z Cumminsem to dopiero da się tym normalnie i przyjemnie jechać.

  • chris – 28.12.2017

    To pomieści 105 pasażerów? Wzór i pomysł w wyliczaniu pojemności autobusu wyszły chyba z obserwacji sardynek w puszkach.

  • cracus – 28.12.2017

    2 Autosaniki już w Krakowie

  • @Love Autosan – 28.12.2017

    Miłość zaślepia ... Są szkaradne, wzornictwo robione na kolanie.

  • Siedlcowisko – 28.12.2017

    Takie tam bieda-busy. Wzornictwo okropne, tandetny plastik... polski MAZ. Ale problemem Siedlec nie są modele autobusów, tylko absurdalny układ sieci. Ponad 30 linii! Z czego tylko 2-3 jeżdżą regularnie, kilka podmiejskich a reszta to zjawy pojawiające się kilka razy dziennie i wożące powietrze.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....