TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Siedlce na zakupach. Cel: MIDI-piątka
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.04.2019 13:45:09
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Po dwuletniej przerwie w Siedlcach pojawią się nowe autobusy. Od dziś, 19 kwietnia Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne szuka dostawcy pięciu autobusów klasy MIDI. Mają się one zjawić u przewoźnika do końca tego roku.

Ostatnie nowe autobusy pojawiły się w Siedlcach pod koniec 2017 r. MPK kupiło wtedy dwa Autosany SanCity 12LF. Co ciekawe spółka została pierwszym użytkownikiem autobusów z logo bociana, które wyposażono w system hamowania odzyskowego. Wcześniej natomiast, bo w 2014 i 2015 r. spółka wzbogaciła się o łącznie pięć dziesięciometrowych MAN-ów Lion's City M.

Czas na "dziesiątki"
W tym roku mamy najprawdopodobniej powrót do tego metrażu. Od dziś MPK szuka dostawcy pięciu autobusów klasy MIDI z silnikami diesla Euro 6. Ogłoszenie o zamówieniu nie obfituje w zbyt wiele szczegółów na ich temat. Dopiero SIWZ wyjaśnia, że chodzi o "dziesiątki". Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości 10 - 10,6 m, szerokości 2,5 - 2,55 m i nie wyższe niż 3,1 m. Każdy umożliwi podróż przynajmniej 80 pasażerom, w tym nie mniej niż 18 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy mają być napędzane silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. Jednostka o pojemności 6,6 - 8 l ma być mieć 180 - 220 kW mocy i osiągać min. 1070 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ma być przystosowany do tankowania oleju napędowego z biododatkami. Będzie on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów.

Wszystkie autobusy muszą być identyczne pod względem parametrów technicznych i kompletacji, posiadać tę samą kolorystykę i wyposażenie. Oczywiście muszą być wyprodukowane przez tego samego producenta i z takich samych podzespołów. Mają one zostać dostarczone do Siedlec zasadniczo w ciągu 180 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do końca roku.

Na omówienie SIWZ dajemy sobie jeszcze chwilę. Zaglądamy więc w warunki formalne postępowania. Minimum w zakresie zdolności finansowej MPK określiło na 4 mln PLN. Również przynajmniej na taką kwotę oferent musi posiadać ubezpieczenie od prowadzonej działalności. Warunek doświadczenia siedlecki przewoźnik uzna za spełniony, jeśli udowodni mu się zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat min. dwóch dostaw, każda po co najmniej trzy sztuki oferowanych autobusów na terenie UE, Norwegii lub Szwajcarii. Do kompletu brakuje jeszcze wadium. Oferta musi zostać zabezpieczona na 139 000 PLN.

W Siedlcach na propozycje cenowe czekają do 23 maja. Ich ocenie posłużą cztery kryteria. Najważniejsza jest cena, która ma 60% wagi. Do 35% można wywalczyć w ocenie technicznej. Łącznie 5% przeznaczono na ocenę zużycia energii (4%)i emisji dwutlenku węgla (1%).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Siedlce
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....