TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Radom znów stawia na MAN-a. Nowy Coach
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.09.2019 15:15:17
MPK Radom znów stawia na MAN-a. Nowy Coach

Akcja-akceptacja w Radomiu. 2 września Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji przystało na ofertę leasingu autokaru od mLeasing. Do Radomia trafi czteroletni MAN Lion's Coach w bardzo okazyjnej cenie.

Przypomnijmy, że radomski miejski przewoźnik chce nabyć w formie pięcioletniego leasingu operacyjnego autokar wyprodukowany między 2015, a 2017 r. Pojazd ma zostać przekazany MPK w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy. Przewoźnik zapłaci finansującemu 60 równych rat leasingowych. Spółka zastrzegła sobie opcję w postaci wykupu autokaru po wygaśnięciu leasingu. Odbędzie się w cenie wynoszącej 1% wartości netto pojazdu. 

Maksymalnie czteroletni trójosiowy autokar ma mieć maksymalnie 150 000 km przebiegu. Ma umożliwiać podróż przynajmniej 57 pasażerom. Wysokie fotele pasażerskie muszą być wyposażone w regulację pochylenia i pasy bezpieczeństwa. Mają być tapicerowane materiałem o podwyższonym standardzie. Fotele i tapicerka nie mogą nosić śladów widocznego zużycia. Pod pokładem mają się znaleźć luki bagażowe o pojemności min. 7 m3. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa wejścia w układzie 1-1-0. 

Autokar ma być napędzany turbodoładowanym silnikiem diesla z intercoolerem i systemem m.in. detekcji pożaru w komorze. Jednostka ma spełniać normę Euro 6. Musi być ona nie słabsza niż 400 KM i osiągać min. 1800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik ma być zblokowany z mechaniczną skrzynią biegów, która będzie umożliwiała zmianę przełożeń w trybie manualnym lub automatycznym. 

Autokar musi być wyposażony w klimatyzację, toaletę oraz podwójne, przyciemniane od zewnątrz szyby. Obowiązkowo musi posiadać pod pokładem pasażerskim sypialnię dla kierowcy. Przy każdym fotelu znajdzie się gniazdo z portem USB i 220 V. Nie zabraknie oczywiście caffebarku, systemu pokładowego rozrywki i lodówki.

29 sierpnia minął termin składania ofert. Radomski przewoźnik na sfinansowanie zakupu autokaru w formie leasingu przygotował 880 000 PLN netto. Jedyna otwarta oferta minimalnie przewyższała ten szacunek. 

Przedstawił ją mLeasing. Firma zaproponowała finansowanie pojazdu w wysokości 891 549,60 PLN netto. Radomskiej spółce zaoferowano co prawda czteroletni autokar, ale z niesamowicie niskim przebiegiem. Pojazd ma bowiem na liczniku tylko 15 780 km, a więc można go traktować prawie jak nowy. 

A o jaki chodzi? Tak jak przypuszczaliśmy od początku MPK zaoferowano trójosiowego MAN-a Lion's Coach'a w najnowszej odsłonie. Niski przebieg wskazuje na to, że może to być jeden z egzemplarzy przedseryjnych lub demonstracyjnych. 

Wobec tak małej różnicy między budżetem, a propozycją mLeasing stawialiśmy, że radomski przewoźnik przystanie na nią. I stało się to bardzo szybko, gdyż MPK 2 września zaakceptowało ofertę spółki-córki mBanku. Czekamy więc już tylko na oficjalne przekazanie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MPK Radom
mLeasing
MAN
używane
wynajem
leasing
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....