TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Łódź nie dołoży do ofert Arrivy i BP Tour
INFOBUS.PL - Opublikowano: 21.11.2019 14:00:21
fot. Robert Chojnicki, phototrans.pl

Wygląda na to, że tylko na dwa z czterech zadań MPK Łódź znajdzie podwykonawcę do obsługi wybranych linii autobusowych. Wczoraj, 21 listopada zapadły pierwsze rozstrzygnięcia. Do Łodzi na pewno nie wjedzie Arriva, a BP Tour zapewne w mniejszym składzie.

Co i jak?
O przetargu łódzkiego MPK na wybór podwykonawców na wybrane linie autobusowe pisaliśmy tutaj. Na przetargowym stole pojawiły się cztery pakiety. Są to: 

  • Zadanie nr 1 to obsługa linii Z45 i Z46 przez 36 m-cy / 2 340 000 wzkm
  • Zadanie nr 2 to obsługa linii 43A i 43B przez 36 m-cy / 1 332 000 wzkm
  • Zadanie nr 3 to obsługa linii Linia Z41 przez 24 m-cy / 960 000 wzkm 

  • Zadanie nr 4 to obsługa linii 53A, 53B, 53C, 53D, 53E oraz 60A, 60B, 60C, 60D przez 36 m-cy / 4 497 870 wzkm

Do wykonania wszystkich zleceń partnerzy, których szukało MPK będą musieli podstawić przynajmniej 37, maksymalnie dwunastoletnich autobusów. Będzie to 15 przegubowców klasy MEGA i 22 autobusy klasy MAXI.

Wszystkie muszą posiadać przynajmniej trzy wejścia oraz niekoniecznie być w pełni niskopodłogowe. Muszą one posiadać kasowniki typu R&G KRG-6 KM oraz diodowe wyświetlacze zewnętrzne o wysokiej rozdzielczości. W trakcie obowiązywania umowy wszystkie autobusy mają mieć nie więcej niż 12 lat. Będą je prowadzić kierowcy zatrudnieni na podstawie umów o pracę w wymiarze pełnego etatu.

28 października otwarto oferty. Początkowo wydawało się, że MPK założyło bardzo wysokie stawki początkowe za wzkm. Tak się jednak nie stało. Przyjęto złą stawkę VAT w efekcie czego stawki spadły i oferty tylko na dwa zadania finalnie zmieściły się w budżecie.

Arriva nie wjedzie do Łodzi, BP Tour częściowo
Wczoraj zapadły pierwsze rozstrzygnięcia. Chodzi pakiet trzeci i czwarty. MPK po korekcie zaplanowało, że przewozy nimi objęte wyda nie więcej niż:

  • Zadanie nr 3 - 8 541 180 zł brutto, czyli 8,23 zł/wzkm netto
  • Zadanie nr 4 - 47 843 892 zł brutto, czyli 9,85 zł/wzkm netto 

Łódzki przewoźnik nie przystał na oferty BP Toura (pakiet trzeci) i Arrivy (pakiet czwarty). A trzeba przyznać, że brakowało naprawdę niewiele. A propozycje te prezentowały się następująco:

  • BP Tour - 8 683 027,20 zł brutto, czyli 8,37 zł/wzkm netto
  • Arriva - 48 645 638,64 zł brutto, czyli 10,01 zł/wzkm netto

W tej sytuacji wygląda na to, że zostaje czekać na rozstrzygnięcie pakietów nr 1 i 2. A tutaj BP Tour może być spokojny o szczęśliwy finał.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MPK Łódź
Arriva
BP Tour
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....