TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MPK Łódź koryguje budżet na podwykonawstwo
INFOBUS.PL - Opublikowano: 29.10.2019 16:00:26
fot. Robert Chojnicki, phototrans.pl

MPK Łódź zastosowało błędną stawkę VAT do obliczenia swojego budżetu w przetargu na obsługę wybranych linii w ramach podwykonawstwa. To znacząco zmienia postać rzeczy.

O otwarciu ofert w przetargu na obsługę wybranych linii zastępczych oraz autobusowych pisaliśmy tutaj. Łódzkie MPK otrzymało oferty o Arrivy, BP Tour-a oraz konsorcjum Kris Tour oraz TIM.

Część danych jednak jest już nieaktualna. MPK skorygowało informację z otwarcia ofert. Wcześniej zastosowano złą stawkę VAT. Teraz po zastosowaniu właściwej, czyli 8% budżet zmalał. Ale po kolei...

Cztery przetargowe pakiety to:

  • Zadanie nr 1 to obsługa linii Z45 i Z46 przez 36 m-cy / 2 340 000 wzkm
  • Zadanie nr 2 to obsługa linii 43A i 43B przez 36 m-cy / 1 332 000 wzkm
  • Zadanie nr 3 to obsługa linii Linia Z41 przez 24 m-cy / 960 000 wzkm
  • Zadanie nr 4 to obsługa linii 53A, 53B, 53C, 53D, 53E oraz 60A, 60B, 60C, 60D przez 36 m-cy / 4 497 870 wzkm

Budżet i stawki po korekcie
Po korekcie budżet to 98 794 728 zł brutto. Praca eksploatacyjna to ciągle łącznie 8 982 000 wzkm. Czyli szacowana średnia stawka jednostkowa wychodzi w wysokości 10,18 zł/wzkm netto. Rozdzielamy to na przetargowe zadania. I teraz mamy:

  • Zadanie nr 1 - 28 087 236 zł brutto, czyli 11,11 zł/wzkm
  • Zadanie nr 2 - 14 322 420 zł brutto, czyli 9,96 zł/wzkm netto
  • Zadanie nr 3 - 8 541 180 zł brutto, czyli 8,23 zł/wzkm netto
  • Zadanie nr 4 - 47 843 892 zł brutto, czyli 9,85 zł/wzkm netto

Zadanie nr 1- tutaj mamy komplet przetargowej ekipy. Stawki bez zmian. Oferty prezentują się następująco: 

  • konsorcjum TIM i Kris Tour ABC - 8,59 zł/wzkm netto
  • BP Tour - 7,28 zł/wzkm netto
  • Arriva - 8,75 zł/wzkm netto

W pakiecie nr 2 i 3 BP Tour jest jedynym oferentem ze stawkami. Stawki to odpowiednio 7,88 i 8,00 zł/wzkm netto.

O zadanie nr 4 jako jedyna zdecydowała się zawalczyć Arriva. A jest w tej układance ono najbardziej koronnym, bo wymaga ono min. 22 autobusów, w tym min. 17 "dwunastek" i pięciu przegubowców. Arriva wyraziła gotowość do realizacji tego zadania za 10,01 zł/wzkm netto. A więc nieco ponad budżetem.

Czy dużo się zmieniło? Trochę tak. Czekamy więc na decyzje. Bo przetarg mimo wszystko wyszedł bardzo ciekawie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
MPK Łódź
Arriva
BP Tour
Kris Tour ABC
TIM
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....