TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Moda na używane autobusy: MZK Zamość i 3 x MAXI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.09.2019 16:00:59
fot. MZK Zamość

Dłuższy trend czy sezonowe zawirowanie? Kolejny polski miejski przewoźnik szuka używanych autobusów. Tym razem chodzi o Zamość i Miejski Zakład Komunikacji. Cel: trzy autobusy klasy MAXI, maksymalnie dwunastoletnie.

Przewoźnik chce stawia sprawę jasno. Chodzi o używane Solarisy Urbino 12 w liczbie trzech sztuk. Muszą to być egzemplarze wyprodukowane nie wcześniej niż w 2007 roku. Każdy ma umożliwiać podróż min. 85 pasażerom, w tym min. 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez 3 wejścia w układzie 2-2-2.

Autobusy muszą być napędzane silnikami diesla. Jednostka ma być o mocy maksymalnie 250 kW, mieć min. 9 l pojemności skokowej oraz spełniać przynajmniej normę Euro 4. Ma ona być zblokowana automatyczną skrzynią biegów, wobec której MZK nie ma jakichś szczególnych wymagań. 

Pojazdy muszą być klimatyzowane i monitorowane. Każdy musi posiadać przynajmniej dwa zewnętrzne wyświetlacze diodowe- przedni i tylni. Kasowniki mają być kompatybilne z użytkownym przez zamojskiego przewoźnika systemem bydgoskiej firmy PIXEL. Dodatkowo dostawca musi we własnym zakresie przemalować autobusy w żółto-czerwony schemat obowiązujący w MZK. 

I takie pojazdy mają zostać dostarczone do Zamościa w ciągu pięciu dni od podpisania umowy, a więc tak samo jak w poprzednim przetargu. Tempo niezłe.

Na przygotowanie ofert są jeszcze dwa dni. MZK czeka na nie do 20 września. Jedynym kryterium wyboru jest cena.

Wygląda na to, że to kontynuacja ubiegłorocznych zakupów "z drugiej ręki". MZK kupiło wtedy od Mobilisu trzy ex warszawskie Solarisy Urbino 12. Wygląda na to, że przewoźnik jest z nich zadowolony i stąd decyzja, aby postawić na pojazdy w praktycznie bliźniaczej kompletacji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Zamość
Solaris
używane

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....