TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Moda na używane autobusy. MKS Jasło na razie bez nabytków
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.11.2019 16:00:46 1 komentarz
Moda na używane autobusy. MKS Jasło na razie bez nabytków

Miejska Komunikacja Samochodowa w Jaśle na razie nie kupi dwóch używanych, nawet 17-letnich autobusów. Przewoźnik otrzymał oferty od dwóch firm w przetargu na ich dostawę. Były one jednak dla MKS za drogie.

MIDI z drugiej ręki
Postępowanie zostało podzielone jest na dwie części. W obu przypadkach mogły to być autobusy nie starsze niż z 2002 r., o przebiegu nie większym niż 600 000 km oraz spełniające chociaż normę Euro 2. 

W pierwszym zadaniu jasielski przewoźnik chciał znaleźć autobus o długości do 10,5 m. Mia on zabierać na pokład min. 80 pasażerów, w tym 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład miał być zapewniony przez otwierane na zewnątrz dwie pary drzwi. Silnik mo mocy min. 200 KM miał mieć spalanie nie większe niż 30 l na 100 km. W gestii oferenta pozostawał dobór skrzyni biegów.

MINI
W drugim zadaniu miał to być mniejszy autobus. Miał zabrać na pokład min. 30 pasażerów, w tym 22 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład miał być zapewniony przez otwierane na zewnątrz dwie pary drzwi. Silnik mo mocy min. 100 KM miał mieć spalanie nie większe niż 12 l na 100 km. I tu w gestii oferenta pozostawał dobór skrzyni biegów.

Drogie oferty, czyli zakupów nie będzie
Termin składania ofert minął 13 listopada. Mamy dwa kryteria oceny. Na oba zadania jasielski MKS przygotował 60 000 PLN brutto. 40 000 PLN brutto przewidziano na pierwsze zadanie, a 20 000 PLN brutto było budżetem drugiego. Zostały otwarte oferty od dwóch firm. 

Pierwszym oferentem okazała się firma Bujak z Trzęsówki. Jej propozycja na pierwszą część wyniosła 55 350 PLN brutto, z kolei na drugą 50 430 PLN brutto. Druga oferta pochodziła od firmy MOTYW2 z Jasła. Wystartowała ona do boju jedynie o pierwszą część. Jej propozycja opiewała na 23 370 PLN brutto. 

W pierwszej części sytuacja wydawała się być jasna, natomiast nie było wiadomo co z drugą. Na razie jednak zakupów nie będzie. 15 listopada MKS unieważnił przetarg z powodu zbyt wysokich cen. Czy będziemy mieli powtórkę? Przy tego typu zakupach wszystko jest możliwe.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MKS Jasło
Bujak Trzęsówka
MOTYW2
używane
  • citaro – 19.11.2019

    Jak mogła być zbyt wysoka cena skoro 23 tysiące mieszczą się w czterdziestotysięcznym budżecie?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....