TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Mobilis z najtańszymi ofertami w Warszawie
INFOBUS - Opublikowano: 26.06.2015 15:40:56 32 komentarze
Mobilis z najtańszymi ofertami w Warszawie

W piątek, 26 czerwca, zostały otwarte oferty na obsługę komunikacyjną 100 autobusami ? poinformował ZTM Warszawa. Złożyły je trzy firmy. To Europa Express City, Michalczewski i Mobilis. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana według nowych kryteriów. Przewoźnicy będą mogli dostać dodatkowe punkty m.in. za alternatywne źródła napędu.

Oferty na obsługę 50 krótkimi autobusami i 50 przegubowymi złożyły trzy firmy.

Europa Express City oferuje przewozy autobusami Autosan Sancity 9le lub Solaris Urbino 8,9le oraz przegubowymi autobusami marki Mercedes-Benz. Swoje usługi wyceniła odpowiednio na 6,97 zł brutto i 8,97 zł brutto za wozokilometr.

Drugą ofertę, w której znalazł się jeden autobus elektryczny i jeden zasilany gazem, złożyła spółka Michalczewski. Firma proponuje przewozy autobusami Solaris Urbino 8,9le i Solaris Urbino 8,9le Electric za 7,77 zł brutto za wozokilometr oraz Solaris Urbino 18 i Solaris Urbino 18 CNG za 10,58 zł brutto za wozokilometr.

Jeżeli przetarg wygra spółka Mobilis, to pasażerów będą wozić autobusy Solaris Urbino 8,9le lub Autosan Sancity 9le oraz Solaris Urbino 18 lub Mercedes-Benz Conecto. Mobilis przewozy autobusami krótkimi wycenił na 6,77 zł brutto za wozokilometr, a przegubowymi ? 8,29 zł brutto za wozokilometr.

Wszystkie autobusy będą fabrycznie nowe. Będą wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, system głosowego zapowiadania przystanków, ekrany LCD z informacją pasażerską, tapicerkę o warszawskim wzorze (z architektonicznymi symbolami miasta), łączność alarmową oraz ? to nowość ? najnowocześniejsze systemy lokalizacyjne, które będą miały duże znaczenie w sprawnym zarządzaniu flotą. ZTM wprowadził również wymóg posiadania przez operatorów odpowiedniego zaplecza technicznego, czyli zajezdni, w której pojazdy będą sprzątane i myte oraz będą w nich dokonywane niezbędne przeglądy i naprawy. Nowością jest też to, że kierowcy będą musieli znać język polski oraz topografię Warszawy. Przewoźnik będzie musiał zatrudnić kierowców na umowę o pracę

Umowa zostanie podpisana na 8 lat. Nowe autobusy wyjadą na warszawskie ulice 1 stycznia przyszłego roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
ZTM Warszawa
Mobilis
Michalczewski
Europa Express City
  • mietek – 26.06.2015

    niezłe stawki myślę że nie lada kombinacji trzeba będzie aby wyjść na plus

  • jerzy – 26.06.2015

    Jak Mobilis to AMZ krótkie i Mercedesy Conekto 18

  • farafiu – 26.06.2015

    Po ostatnim wygranym przetargu, to sądzę, że Conecto i Autosan wyjadą na warszawskie ulice. Niech zwolennicy Mercedesa się cieszą, bo będą mieli kolejne 50 sztuk złomu :) A nawet i 100 (Jelcz Libero i Autosan SanCity 9LE to to samo, tak to jeździ na słynnej 213 :D).

  • seeker – 27.06.2015

    Niby nowości w ocenie ofert a Mobilis i tak wygra ceną, ba zostawił sobie możliwość wyboru czy Mercedes czy Solaris. Niestety alternatywne źródła napędu poległy. Trochę szkoda bo było by ciekawiej. Tylko ok 30 gr mniej na stawce u Michalczewskiego w przypadku zadania na 9 metrowce i Michalczewski zgarnąłby kontrakt Mobilisowi oferując jednego elektryka.

  • dobry – 27.06.2015

    @farafiu: Raczej spodziewałbym się alpino i SU18, wątpię, żeby Mobilis pakował się w 2 totalnie różne marki autobusów. A Sancity M09LE to znacznie poprawiona konstrukcja libero, w zasadzie po 2 liftingach, więc nie rozpaczałbym, gdyby to one miały przyjechać do stolicy. Z resztą bez względu na to i tak 32 takie przyjadą.

  • www – 27.06.2015

    Znowu Mobilis? Czemu tej firmy ZTM nie ściga za złą realizację obecnych kontraktów. Kiepsko dbają o autobusy, a w przypadku 18 metrowych zimą nie grzeją, a latem nie włączają klimatyzacji. Chyba, że im każą. 12-metrowymi Solarisami Mobilisa jeździ się za karę. O jelczach to dużo można poczytać i pooglądać w Internecie. O kulturze jazdy kierowców tej firmy długo można pisać.Pomyślcie jakim to niby cudem Mobilis będzie jeździł przegubami za takie pieniądze. W nosie mam czy będzie ten czy tamten model autobusu. Ważniejsza jest kultura jazdy i szeroko rozumiany komfort. Znowu będzie mocno byle jak. Oby tym razem ZTM patrzył oczami, a nie odwracał głowę.Jeżeli te 18-metrowce mają zastąpić many to kicha na całego. Jeżeli chodzi o dziewiątki to wybór jest między złym i złym. Alpino nie nadaje się do ruchu po Warszawie. Te autobusy są zbyt wąskie. Rozumiałbym gdyby miały jeździć po wąskich ulicach w centrum. Ale tak nie będzie. Czy potrzebujemy tak mało pojemnych autobusów? Tak, ale u nas jak zwykle małe autobusy wpychają na linie na których jest spory ruch i zniechęcają do podróży.Ciekawe czy sancity M09LE to taka sama trzęsiawka jak jelcz libero. Nie da się ukryć, że to baaardzo stara konstrukcja. W ogóle autobusy LE powinny być już w Warszawie zakazane, no chyba, że miałyby podłogę na wysokości naszych skasowanych Neoplanów, a nie gdzieś na suficie jak w naszych Jelczach.

  • Spieniony kierowca – 27.06.2015

    To co zaczyna się wyrabiać w Warszawie jeśli chodzi o prywatnych przewoźników, to przechodzi ludzkie pojęcie. Firmie mobilis zależy tylko i wyłącznie na wyjechaniu wozo kilometrów za które płaci miasto. Dobry stan techniczny wozów to jest dla nich obce pojęcie już nie wspominając o czystości autobusów.Za straty finansowe firmy i tak będą obciążeni kierowcy tzw. karami umownymi. Umowy śmieciowe są tam normą które się podpisuje co miesiąc, a o etacie stałym nie ma co marzyć. Byłem kiedyś pracownikiem tej chorej firmy i wiem jak pracodawca podchodzi do pracownika. Mobilis nastawiony jest tylko na zyski, dlatego od początku tej "firmy" nic się nie zmieniło, wystarczy zobaczyć np.zajezdnia w Ursusie jeden wielki syf lub gdzie kolwiek indziej ta firma ma bazy autobusów. Mógłbym o wiele więcej napisać o tej "firmie" lecz nie ma sensu.Krótko mówiąc tej dziadowizny powinno już dawno nie być!!!!!!!!!!!!!!!

  • Petersson – 28.06.2015

    Ogólnie to nie Mobilis wygrał tylko Solaris. I to jest ważne, że nie złomy od nieudaczników z Ewobusa. ..

  • Pasażer – 28.06.2015

    Ha, to misie z Mercedesa właśnie żebrzą u prezesa Mobilis o zamówienie. Mogą wybrać, albo klęczeć albo usiąść na kolanka i pokornie prosić żeby ich wybrać. Zobaczymy jak ta panna na wydaniu spodoba się tym razem Mobilisowi.

  • Berek...Berek – 28.06.2015

    A gdzie MAN? Czyżby nie brał udziału w wyścigu szczurów?

  • WULGARR – 28.06.2015

    Tu ogarnie tylko Solaris. Reszta to niestabilne finansowo lub personalnie firemki. Załamka co pokazał ten przetarg.

  • yeti – 28.06.2015

    Oby ZTM szczegółowo kontrolował przebieg realizacji tego przetargu przez pełne 8 lat!!

  • PICCOLO – 28.06.2015

    Co jest? Tylu producentów autobusów i tylko 3 marki w ofertach?

  • Kolega – 28.06.2015

    Gdzie etyka zawodu? Jaki Redakcja musi mieć interes w tym, że nie stosuje się do postawionego przez siebie założenia: InfoBus nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w portalu infobus.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

  • Re: PICCOLO – 28.06.2015

    Co jest? Tylu wariatów cenowych w innych przetargach (LUBLIN, BYDGOSZCZ..) a tu tylko dwóch? A gdzie reszta?

  • Egzekutor – 28.06.2015

    Spakujmy wszystkie krasnale i marionetki w konekto przegubowe i wyślijmy w kosmos. Ot, taka wycieczka ....

  • KeraMAG – 28.06.2015

    @ Egzekutor. A dlaczego nie spakować ich w Solarisa?

  • Hans Szpetke – 28.06.2015

  • joł – 28.06.2015

    TYLKO, żeby potem kontrolowali to towarzystwo!!! A nie tak jak teraz pks grodzisk zero autobusów z klimą włączoną w upał, jakoś inni przewoźnicy moga ale widocznie grodzisk dał w łape urzedasom, żeby kontroli nie było. A poza tym brudno i gówniane-zaniedbane wozy.

  • new – 29.06.2015

    Takie mam życzenie/marzenie: krótkie autosany (widziałem je w Ciechanowie, super wozy) a długie solarisy :)

  • zyga – 29.06.2015

    Solbus wchodzi do walki na krótkie a 18 to prawie pewne Conecto

  • kul – 29.06.2015

    Solbus?

  • new – 29.06.2015

    Tylko nie mercy :(

  • allstar – 29.06.2015

    Żeby tylko merce !!!!!!!

  • www – 29.06.2015

    @allstar Człowieku jeździsz tymi autobusami? Dlaczego tak źle nam życzysz? Po drugie w Warszawie powinny jeździć autobusy wyprodukowane w Polsce. Kropka.

  • Bogdan – 29.06.2015

    W Lublinie jeżdżą z 2009 to jakaś masakra ale nowe conecto już chyba bardziej dopracowane jest.

  • allstar – 29.06.2015

    @www a Solaris nie powinien sprzedawać autobusów za granicę kropka. Myślenie nie boli a liczby nie kłamią czasami brak jest tylko inteligencji.

  • PR100 – 30.06.2015

    @allstar - Co mamy mieć wyrzuty sumienia, że eksportujemy autobusy? MB i tak jest liderem polskiego rynku - spokojnie - nie traci. Chcesz być świętszy od Papieża. Polscy producenci powinni się bogacić i za granicą i w kraju i tylko to powinno nas interesować - bez sentymentów wobec innych.

  • new – 30.06.2015

    @allstar Solaris powinien sprzedawać autobusy za granicę i w Polsce. Mercedes też, ale możesz go wziąć do swojego miasta. Nie chcemy ich w Warszawie!

  • farafiu – 01.07.2015

    @dobry - Wiesz, ja kiepsko oceniam Mobilisa po ostatnim wygranym przetargu w Krakowie. Jak on teraz dba o wozy nowiutkie to już jest przegięcie. Mimo, że AMZ i Conecto okazały się wytrzymałe na krakowskie drogi, to na pewno nie będą w takim stanie jak teraz, za kilka lat. Poza tym MPK Kraków posiada Autosana SanCity i nie jest z nimi dobrze pod kątem jakości, ale nie są tak zajechane jak Libero w Warszawie. Po prostu to będzie dla nich przy takiej stawce za wzk i dzięki takiej umowie odpowiedni tabor. Mogę się mylić, ale czarno to widzę i będzie mi szkoda Solarisów, gdy trafiają w ich ręce :)

  • mieszkanka stolicy – 16.07.2015

    Stawki zaproponowane przez Mobilis zakrawają na dumpingowe niepokojące jest nie tylko celowe eliminowanie konkurencji co finalnie doprowadzi do monopolu efektem takiego działania będzie niestety nierzetelne wywiązywanie się z kontraktu zaniżanie stawek wynagrodzeń pracowników i dalsze zatrudnianie na umowy śmieciowe oraz zapewne zatrudnianie ukraińskich kierowców, smutne to i żałosne ciekawe czyja rodzina ma udziały w firmie Mobilis ? Może warto sprawdzić to ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....