TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Mobilis testuje Autosana SanCity 12LF. W Krakowie
INFOBUS.PL - Opublikowano: 20.09.2017 14:05:13 22 komentarze
fot. ZIKiT Kraków, facebook.com

Krakowska zajezdnia Mobilisu od wczoraj, 19 września testuje Autosana SanCity M12LF. Sprawdzian pojazdu potrwa kilka dni. Autobus będzie można spotkać na krakowskich liniach, której Mobilis obsługuje pojazdami klasy MAXI.

Testowany "bocian" to standardowy, dwunastometrowy autobus. Umożliwia podróż 108 pasażerom, w tym 29 na fotelach typu Ster MX. Z niskiej podłogi jest dostępnych 9 siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Autosan wykorzystał system firmy Rawag z Rawicza. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez siedem przesuwnych okien. Nie zabrakło ponadto klimatyzacji i monitoringu.

Czas na technikę. Układ jezdny jest oparty na osiach ZF. Przednia to niezależna typu RL82EC. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV132/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 204 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6.

W trakcie testów Mobilis będzie sprawdzać będzie m.in. zużycie paliwa, trwałość konstrukcji, sprawność podzespołów. Czemu może służyć krakowski test SanCity 12LF? Z pewnością nabyciu nowych doświadczeń. A te z pewnością mogą się przydać, gdyż np. powoli zbliża się otwarcie ofert w przetargu na obsługę kilku linii autobusowych w Radomiu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mobilis
ZIKIT Kraków
Autosan
test
  • Kuba – 20.09.2017

    I na teście się skończy

  • krak – 20.09.2017

    To bardzo dobrze !

  • Xxx – 20.09.2017

    !!!

  • advisor – 20.09.2017

    @KubaRozumiem, że obecne wyjące AMZ-ty są lepsze? A może wolałbyś ewolucję padła, czyli Ursusa?

  • max – 21.09.2017

    AMZ są bardzo dobre , tylko te wentylatory muszą zmienić

  • dren – 21.09.2017

    Ten przód to mógłby już Autosan zmienić

  • Kuba – 21.09.2017

    @advisorA kto mówi że są lepsze. Raczej jeszcze gorsze.

  • mechanik – 21.09.2017

    Pomysł w tymi wentylatorami fakt, jest zabójczy ale coś mi się wydaje, że bardziej zabrakło chęci reakcji przewoźnika przy odbiorze tego pojazdu. A ta cała nagonka dzieci-śmieci na Autosana, zwłaszcza na to co ostatnio wyprodukował to przepraszam, czym jest podparta? Wrodzoną głupotą, czy też wylewanymi w próżnię problemami z samym sobą?

  • Kuba – 21.09.2017

    Fajnie jakby Mobilis kupił te Autosany. Autosan z jakością poszedł mocno do przodu. Jednak znając Mobilis to pewnie tylko potestują jak zwykle a dalej będą kupować tureckie Mercedesy (niestety).

  • mobilis1 – 21.09.2017

    Mobilis testuje bo nie ma czym jezdzic, i kto jezdzic. Na 502 zdaża sie ze 3 brygady nie jezdzą.

  • CNG FAN – 21.09.2017

    Autosan bardzo się poprawił co do jakości, idą w dobrą stronę oby tak dalej :) SanCity 12 zasilany ON przejeździł w Rzeszowie testy bez problemu, zresztą SanCity 12 CNG tak samo co w przypadku autobusów prototypowych zasilanych CNG nie jest oczywiste :( Brawo dla Autosana :) Idą w dobrą stronę

  • Kuba – 21.09.2017

    @CNG FANI oby tak dalej.

  • mruj – 21.09.2017

    Mobilis się nadaje do pchania taczek. PKSy kupił, a nic z nimi nie potrafi zrobić tylko likwiduje wszystkie linie co się da... Do d... z takim inwestorkiem

  • :D – 21.09.2017

    @cng fan: BUAHAHAHAHAHHAHAHA, niezła wixa tutaj :D

  • mietek – 21.09.2017

    @:D: Czym jest poparty twój śmiech, jeździłeś w Rz. Autosanem? Może się wypowiesz coś więcej na ten temat...

  • CNG FAN – 21.09.2017

    Coraz większy smutek mnie ogarnia czytając te komentarze:( Poziom wypowiedzi jest coraz niższy i sięga już prawie dna :( Jedyny ratunek dla tej strony to pisanie komentarzy tyko po zalogowaniu się Pozdrawiam

  • advisor – 21.09.2017

    @CNG FANZgadzam się z Tobą, ja co prawda jeździłem SanCity w Lublinie, przyjemne pojazdy. Jeśli AMZ-ty mają iść w odstawkę to Autosan jest dobrym wyborem. I prawda, poziom nam się tutaj niestety obniża.

  • zaorientowany – 21.09.2017

    Autosan to paści! Ludzie, Mobilisie opamiętajcie się!!!

  • mruj – 21.09.2017

    Taczki niech się nauczą pchać, a dopiero brać za biznes autobusowy.

  • odi – 22.09.2017

    Trzeba mieć pięknie pop... w głowie, aby wypisywać takie komentarze.

  • mruj – 22.09.2017

    @odi zajmij się swoją pustą głową, a od mojej odpie....

  • odi – 27.09.2017

    @mruj Czyli dotarło i zabolało - tak ma być. Do leczenia.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....