TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Miejski test Otokara w Polsce. Zaczyna MPK Łomża!
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.11.2016 14:00:59 5 komentarzy
Miejski test Otokara w Polsce. Zaczyna MPK Łomża!

31 października do zajezdni MPK Łomżą przyjechał testowy niskowejściowy autobus Vectio U LE. To pierwszy miejski sprawdzian dla nowego przedstawicielstwa Otokar w Polsce, który potrwa do 11 listopada.

Autobus z logo Otokar na masce ruszył na łomżyńskie trasy 1. listopada. Vectio U LE to dziewięciometrowy pojazd z silnikiem MAN DO836 LOH 73 o maksymalnej mocy 184 kW (250 KM). Autobus może zabrać max. 54 pasażerów, w tym 33. na miejscach siedzących. Co ciekawe, mały Otokar posiada układ drzwi 1-2-0, fotele z odchylanymi oparciami oraz półki bagażowe w przedniej części autobusu, co predestynuje go przede wszystkim do obsługi tras podmiejskich i lokalnych. A może nawet i krótkich międzymiastowych. Nadwozie tradycyjnie dla produktów Otokar wykonano ze stali galwanizowanej (ocynkowanej) i aluminium.

Jak podaje turecki producent niska podłoga, przyklęk, środkowe podwójne drzwi oraz rampa ułatwiają dostęp dla pasażerów. Niezależne zawieszenie przedniej osi i automatyczna skrzynia biegów ZF EcoLife zapewniają komfortową i stabilną jazdę. Bardzo mały promień skrętu i krótki rozstaw osi powoduje, że autobus jest wyjątkowo zwrotny. Wnętrze Vectio jest przestronne i eleganckie ? jak już wspomnieliśmy dostosowane do podmiejskiego charakteru przewozów, dlatego krótkiego Otokara można można spotkać również na liniach wylotowych z Łomży.

Pierwsze jazdy pokazały, że autobus jeździ bardzo płynnie i jest cichy. Jakie jeszcze posiada zalety? To okaże się podczas testu. MPK Łomża zapowiedziało, że zbierze uwagi od pasażerowi podzieli się nimi z producentem.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Otokar
MPK Łomża
test
Vectio
  • Paweł – 02.11.2016

    Mnie się podoba

  • www – 02.11.2016

    Układ wnętrza testowanego autobusu to jakaś pomyłka. Ten autobus nie ma ani jednego miejsca dostępnego z podłogi (rozkładanych nie liczę, bo ich wykorzystanie w normalnym ruchu będzie niemożliwe) - to całkowicie go dyskwalifikuje. W środku zmieści się zwykły wózek dla dziecka, a nie daj boże dwa?Bardziej podnieść punktu ciężkości się nie dało? Autobus nie nadaje się do obsługi linii miejskich i nawet podmiejskich (tam mieszkają tylko wysportowani ludzie, którzy na dodatek nie mają dzieci?) - chyba, że wszyscy pasażerowie wsiądą na jednym przystanku i wszyscy wysiądą w tym samym miejscu i czasie.

  • J.K. – 03.11.2016

    Samo oznaczenie Vectio Ü czyli Überlandbus ? podmiejski, wskazuje, że nie jest to autobus przeznaczony do komunikacji miejskiej. Ciekaw jestem ceny i spalania? W sumie niezły dla komunikacji lokalnej.

  • Do znawców – 04.11.2016

    To co najmniej DZIWNY autobus. Przyjrzałem się temu czemuś. Kolejny wynalazek.

  • Pasażer łomżanin – 09.11.2016

    Jestem pierwszy raz na tym portalu i trafiłem to właśnie za sprawą testowanego Otokara. Powiem krótko, nim nie jeździ się po Łomży, nim się podróżuje! Jest wygodny, cichy i jest w nim ciepło. BRAWO MPK!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....