TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MIDI-reset w Ostrołęce. Powtórkę zaczynają diesle
INFOBUS.PL - Opublikowano: 26.02.2018 13:00:28
fot. MZK Ostrołęka

24 lutego Urząd Miasta w Ostrołęce ogłosił ponowny przetarg na dostawę 5 autobusów klasy MIDI z silnikami diesla. Pojazdy mają zostać przekazane miastu do końca października.

W ubiegłym roku Ostrołęka ogłosiła dwa przetargi na dostawy 10 nowych autobusów. W pierwszym postępowaniu miało być to 5 pojazdów klasy MIDI z silnikami diesla Euro 6. W drugim natomiast miał zostać wyłoniony dostawca 5 elektrobusów tej samej klasy. Oba przetargi jednak zakończyły się niepowodzeniem. Urzędnicy w każdym z nich nie otrzymali ofert. Jak widać pół roku na zrealizowanie dostaw- co nie zaskakuje - nie spotkało się z aprobatą producentów.

24 lutego przystąpiono do powtórki pierwszego z przetargów. Miasto chce jeszcze raz spróbować wyłonić dostawcę 5 autobusów klasy MIDI z silnikami diesla Euro 6. Mają to być pojazdy z nadwoziami o długości 9,5 – 10,5 m, szerokości min. 2,35 m i wysokości do 3,2 m. Mają umożliwić podróż przynajmniej 61 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa lub trzy wejścia w układzie 1-2-0, 1-2-2, 2-2-2 lub 1-2-1.

Na omówienie SIWZ przyjdzie jeszcze czas. Pora więc na warunki formalne. W kwestii minimalnej zdolności finansowej oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 5 mln PLN. Warunek doświadczenia urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej trzy dostawy autobusów niskopodłogowych na olej napędowy. Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Wstępny termin składania ofert wyznaczono na 4 kwietnia. Ich ocenie posłużą trzy kryteria. Cena to maksymalnie 60%. W ocenie technicznej można wywalczyć do 30% punktów. Pozostałe 10% przeznaczono na ocenę warunków gwarancji.

Czy tym razem Ostrołęce uda się pozyskać jakiekolwiek oferty? Autobusy muszą zostać przekazane miastu do 31 października. Jeżeli zostałby dotrzymany pierwotny termin składania ofert to daje to na dostawę niespełna 7 miesięcy. To teoretycznie o miesiąc więcej niż w pierwszym podejściu, jednak nie uwzględniamy tutaj czasu koniecznego na zakończenie przetargu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Ostrołęka
UM
MZK Ostrołęka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....