TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MIDI-ofert w przetargu ZTM Warszawa
InfoBus.pl - Opublikowano: 26.03.2015 20:08:08 8 komentarzy
MIDI-ofert w przetargu ZTM Warszawa

16 marca warszawski ZTM dokonał otwarcia ofert w dwóch przetargach. Mowa o zamówieniach na przewozy autobusowe łącznie 30 pojazdami klasy midi. W dogrywkach ?w ramach elektronicznej aukcji ?prawdopodobnie najlepszą ofertę w 1. zadaniu zaproponowała firma Europa Express. Przypomnijmy: w ogłoszonych 30 i 31 stycznia br. postępowaniach zakupowych ZTM wymagał:- aby usługi realizować przy wykorzystaniu przynajmniej 15 autobusów o długości 8,5 - 9,6 m. Warszawski organizator chciał aby to były pojazdy przynajmniej częściowo niskopodłogowe, o 2 lub 3 parach drzwi, klimatyzowane, monitorowane oraz systemie informacji pasażerskiej znanym ze standardów sprzed 2009 roku. Ponadto autobusy miały być wyprodukowane wcześniej niż w tym roku oraz spełniać przynajmniej normę EURO5. ZTM przewidział, - aby oba kontrakty podstawowe będą realizowane od 1 września 2015 do 31 sierpnia 2018 r. Istnieje możliwość ich przedłużenia. Zamówienie uzupełniające zakłada możliwość rozszerzenia do 50 % wartości. O zwycięstwie - po przeprowadzenie charakterystycznej dla ZTM aukcji elektronicznej - zdecyduje w 80 % cena i 20 % za wiek oferowanych autobusów. Jak udało nam się dowiedzieć dogrywki odbyły się 25 i 26 marca. Oferty w obu przetargach złożyło 6 firm, etap kwalifikacji do aukcji pozytywnie przeszło prawdopodobnie 5 z nich. Na razie dowiedzieliśmy się, że w pierwszej aukcji najkorzystniejszą ofertę ?wyklikała?spółka Europa Express City.

W przetargu ogłoszonym 30 stycznia pojawiły się następujące propozycje:1. ofertę złożył BP Tour z Bełżyc. Przewoźnik z lubelskiego proponuje za swoje usługi stawkę 6,25 zł/wzkm. Do realizacji kontraktu zadeklarował pozyskanie w formie leasingu nowych fabrycznie Solarisów Urbino 8,9LE. Dodatkowo w ofercie możemy znaleźć zobowiązanie Bus &Truck Service. Zakłada ono, że jeśli BP Tour zdobędzie kontrakt to BTS udostępni przewoźnikowi swoje zaplecze techniczne wraz z odpowiednią obsługą.2. propozycję przedstawił PKS Zielona Góra. 'Falubazy', jak potocznie określa się w branży lubuskiego przewoźnika proponują cenę 7,45 zł/wzkm za swoje usługi. W celu realizacji przewozów spółka planuje pozyskać nowe autobusy typu SOR BN9,5. Czeski producenta podkreślił jednak, że będzie w stanie wykonać zobowiązanie jedynie w przypadku podpisania umowy minimum 5 miesięcy przed rozpoczęciem przewozów.3. Trzecia oferta pochodzi od znanej m.in. z podwarszawskich linii dowozowych spółki Europa Express City. Firma zaoferowała przewozy za 8,85 zł/wzkm. W przypadku zwycięstwa w przetargu przewoźnik pozostawił sobie możliwość wyboru autobusów. W ofercie możemy znaleźć zobowiązanie Solarisa na dostarczenie w formie leasingu nowych Urbino 8,9LE. Opcja druga to trochę zaskoczenie. Są nią bowiem fabrycznie nowe Autosany Sancity 9LE, które również w przypadku wygranej przewoźnik pozyska w formie leasingu.4. oferta pochodzi od obecnej już 12 lat w Warszawie firmy ITS Michalczewski. Radomski przewoźnik, wokół którego ostatnio sporo się dzieje złożył najtańszą propozycję cenową. Stawka za przewozy to 6,15 zł/wzkm. Do realizacji kontraktu firma zobowiązała się pozyskać nowe Solarisy Alpino 8,9LE.5. oferta również pochodzi od obecnego już długo w Warszawie gracza. Mowa o PKS Grodzisk Mazowiecki. Spółka stawkę za wzkm skalkulowała na 6,66 zł. W tym przypadku również mamy opcję wyboru taboru do realizacji zamówienia spośród aż 3 możliwości leasingu taboru. Pierwsza to nowe Autosany SanCity 9LE, druga to Solarisy Urbino 8,9LE, trzecia zaś to SOR BN9,5. Również i w ostatnim przypadku mamy do czynienia za takim samy zastrzeżeniem producenta jak w ofercie PKS Zielona Góra.6. propozycja w przetargu to oferta również dobrze znanego w Warszawie przewoźnika. Mowa o Mobilisie, który za wykonywanie przewozów życzy sobie 7,72 zł/wzkm. Również i w tym wypadku w razie zwycięstwa kontrakt będzie realizowany fabrycznie nowymi Solarisami Urbino 8,9LE.

Teraz czas na przetarg z 31 stycznia. Oferenci ci sami, ale i w ich ofertach drobne różnice. W tym przetargu pierwszą ofertę złożył PKS Grodzisk Mazowiecki. Stawka za przewozy to 6,42 zł/wzkm. Tabor do realizacji zamówienia ten sam jak opisany wyżej.Koperta z drugą propozycją została złożona przez BP Tour. Również w tym wypadku oferta opiewa na 6,25 zł/wzkm oraz wykonywanie przewozów nowymi Urbino 8,9LE. Oferta nr 3 i jeszcze raz PKS Zielona Góra, jeszcze raz SOR'y BN9,5. Ale stawka już 7,47 zł/wzkm. Prawie jednak robi wielką różnicę. Czwarta propozycja jest od radomskiego ITS. Przewoźnik oferuje takie same warunki jak wspomnieliśmy we wcześniejszym przetargu. Tym razem Europa Express City okazuje się być piątym oferentem. Jednak i w tym przypadku spółka decyduje podtrzymać propozycję opisaną wcześniej. Ostatnia oferta i tym razem pochodzi od Mobilisu. Także tym razem stawka to 7,72 zł/wzkm i Solarisy Urbino 8,9LE pozyskane w leasingu. Zainteresowanie obydwoma przetargami jak widać dosyć znaczne, rozstrzał w zaproponowanych stawkach również ciekawy i dużo dający do myślenia. Czekamy w takim razie na oficjalne rozstrzygnięcia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
ZTM Warszawa
  • Zgred – 27.03.2015

    31 stycznia nie ogłoszono przetargu, to była sobota. 2 lutego.

  • Piotrek Górka – 27.03.2015

    Ale jako datę ogłoszenia przetargu można wskazywać jako momentu publikacji ogłoszeń informacyjnych na TED :P PZP tego w żaden sposób nie wyklucza.

  • chris – 27.03.2015

    Europa Express City to jak widzę miała najdroższą ofertę i a większość tańszych przewoźników zaoferowało nowe autobusy. W takim razie jak mogła mieć najkorzystniejszą ofertę. Moim zdaniem tekst się kupy nie trzyma.

  • Stolica – 27.03.2015

    Pewnie wygra Michalczewski i to on znowu będzie miał najbardziej rozklekotane autobusy w naszym mieście, nie licząc Grodziska, bo to żenada już totalna.

  • Jarosław z Warszawy – 27.03.2015

    perwszy przetarg wygrała Europa Express City,więc może Autosan się odkuje.

  • mickam – 28.03.2015

    Jeśli Europa Express City zdecydowała by się na autobusy marki Autosan to syndyk na prawdę musiałby pilnować tego zamówienia, żeby autobusy wyszły jak najlepszej jakości. To pokazałoby, że mają jeszcze co pokazać i zrobić sobie pozytywną opinię na rynku.

  • ratatuj – 28.03.2015

    Falubazy? W której branży się tak mówi?

  • ttt – 29.03.2015

    Wszystko bieże europa

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....