TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MIDI-elektrobusy dla Nysy. Bez szału, ale życzliwie
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.10.2018 14:00:22
MIDI-elektrobusy dla Nysy. Bez szału, ale życzliwie

Urząd Miejski w Nysie prowadzi przetarg na dostawę 2 elektrobusów klasy MIDI. Magistrat sprawdził dostępność tego typu pojazdów i wydaje się, że już wie co najchętniej by kupił. Pora więc sprawdzić szczegóły.

Warunki formalne ogłoszonego w tydzień temu postępowania opisaliśmy tutaj. Wybrany przez miasto dostawca będzie miał maksymalnie 310 dni od podpisania umowy na przekazanie małych elektrobusów. Nie jest to napięty termin, więc o przynajmniej na jedną ofertę urzędnicy mogą śmiało liczyć.

Wybór najlepszej oferty

Oferty, które otrzyma Nysa zostaną ocenione w bardzo prosty sposób. Posłużą temu dwa kryteria. Cena ma 60% wagi. Pozostałe 40% będzie można zdobyć w ocenie technicznej. A niej mamy premię za:

  • elektrobusy ze szkieletem ze stali nierdzewnej, stali zabezpieczonej metodą KTL i / lub aluminium - 6 pkt
  • elektrobusy z poszyciem bocznym ze stali nierdzewnej, stali zabezpieczonej metodą KTL, stali obustronnie ocynkowanej i / lub aluminium - 6 pkt
  • centralny silnik trakcyjny - 8 pkt
  • trzyczęściową szybę przednią - 2 pkt
  • minimum 9 foteli dostępnych z niskiej podłogi - 4 pkt
  • oś przednią zależną - 2 pkt
  • spełnienie warunków homologacji wg. Regulaminu nr 29 EKG ONZ - 4 pkt
  • spełnienie warunków homologacji wg. Regulaminu nr 66.01 EKG ONZ - 4 pkt
  • zużycie energii elektrycznej poniżej 1 kWh / km - 4 pkt

Jakie elektrobusy?

Nysa celuje w elektryczne konstrukcje klasy MIDI. Każdy pojazd ma mieć nadwozie o długości 8,9 - 10,5 m, szerokości całkowitej 2,4 - 2,55 m i wysokości całkowitej do 3,4 m. Musi umożliwiać podróż min. 70 pasażerom, w tym przynajmniej 19 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez 2 lub 3 wejścia. Miasto nie preferuje określonego układu drzwi.

"Elektryk" musi posiadać jeden lub dwa silniki trakcyjne o mocy min. 170 kW. Baterie litowo-jonowe lub litowo-tytanowe mają mieć pojemność energetyczną nie mniejszą niż 170 kWh. Autobus musi być przystosowany do dwóch rodzajów ładowania- wolnego o mocy 40 - 80 kW poprzez złącze plug-in oraz szybkiego przez pantograf o mocy 200 kW. Pełne naładowanie baterii ładowarką o mocy 80 kW ma nastąpić w ciągu maksymalnie 4 godzin.

Elektrobusy muszą posiadać klimatyzację z funkcją rozdzielenia pracy osobno na przestrzeń pasażerską i kabinę kierowcy. Moc agregatu ma być nie mniejsza niż 40 kW. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez wywietrzniki dachowe oraz min. 6 okien przesuwnych. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji gniazdka z portami USB. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu.

Czas na SIP. Miasto wymaga zamontowania trzech zewnętrznych wyświetlaczy diodowych o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdą się jedna tablica. Urzędnicy nie mają wobec niej jakichś szczególnych wymagań. Powinien więc zatem "przejść" zarówno LED o rozdzielczości 120 x 16 pkt (+-) lub LCD o przekątnej 22-23". Do tego oczywiście "elektryki" muszą posiadać GPS i głosowe zapowiedzi przystanków.

Typujemy...

Wymagania są ogólne i dosyć życzliwe dla wielu producentów. Wydaje się więc, że możemy być świadkami kolejnego pojedynku polsko-czeskiego.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Nysa
UM
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...