TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Mercedes poszerza MINI rodzinę: Transfer i City 45
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.09.2019 14:00:51
Mercedes poszerza MINI rodzinę: Transfer i City 45

Koncern Daimler Buses wprowadził do oferty kolejne autobusy klasy MINI na bazie nowego Sprintera. Koncern Daimler Buses wprowadził do oferty kolejne autobusy klasy MINI na bazie nowego Sprintera.

Oferta została poszerzona o:

  • Sprinter Transfer 45, czyli wszechstronny minibus - od obsługi regionalnych linii po transfery;

  • Sprinter City 45, czyli kompaktowy minibus w zakresie regularnych tras miejskich.

Tym samym Mercedes-Benz kontynuuje rozszerzanie oferty minibusów nowej generacji. Wszechstronny Sprinter Transfer 45 i autobus miejski Sprinter City 45 są tegorocznymi nowością w tej ofercie.

Zapas mocy

Zarówno Sprinter Transfer 45, jak i Sprinter City 45 w standardzie posiadają silnik o mocy 105 kW (143 KM). W Transfer 45 za przeniesienie mocy odpowiada sześciobiegowa manualna skrzynia biegów. Natomiast w Sprinterze City 45 standardem jest automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS, która z kolei może być opcją w Transferze.

Transfer i 22 miejsca

Sprinter Transfer to wszechstronny pomocnik w regionalnym i okazjonalnym transporcie. Może być autobusem szkolnym, do transferów i wycieczek albo służyć jako pojazd wahadłowy. Generalnie ten model mieści się w szerokim spektrum transportu pasażerskiego - od usług regularnych po turystyczne podróże. Nowy Sprinter Transfer 45 ma długość 7,4 metra i jest największym modelem z tej serii. Jego pojemność pasażerska to maksymalnie 22 + 1 miejsca, a dopuszczalna masa całkowita pojazdu to 5,5 tony.

Pasażerowie wchodzą do modelu Sprinter Transfer przez przesuwne drzwi boczne z elektrycznie wysuwanym stopniem. Opcjonalnie wejście jest możliwe poprzez poszerzone drzwi od strony pilota. W standardzie mamy fotele InterStar, a w opcji siedzenia znane z autobusów turystycznych - TravelStar.

W opcji Mercedes-Benz możemy także wyposażyć Transfera 45 w pneumatyczną tylną oś lub retarder, jako hamulec pomocniczy.

City 45 i 30 miejsc

Sprinter City 45 ma także o długość 7,4-metra i stanowi uzupełnienie MINI rodziny o model dwuosiowy o stosunkowo dużej pojemności.

W standardzie mamy tutaj duży wyświetlacz nad przednią szybą i dwuskrzydłowe drzwi z dużymi oknami i wyjątkowo niskim wejściem. Dzięki szerokości nadwozia na poziomie 2,02 metra i ze skrętem o promieniu 15,3 metra ten minibus jest niezwykle zwrotny. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu waha się od 5,0 do 5,5 tony, co gwarantuje, że autobus ma wystarczające rezerwy masy, nawet przy pełnym obciążaniu, czyli transporcie 30 pasażerów.

Przedział pasażerski zaczyna się od niskiego wejścia i jest podzielony na przestronną, niskopodłogową platformę między osiami oraz podwyższoną część z tyłu z miejscami siedzącymi. W środku mamy sufit ze zintegrowaną listwą świetlną LED i fotele CityStar. Dostępne są też inne wersje siedzeń - od plastikowych skorup po siedzenia z pełną tapicerką (np. InterStar Sprinter). Wszystko zależy od zmawiającego i jego portfela.

Dodajmy na koniec, że niskopodłogową platformę w Sprinter 45 można wyposażyć albo w maksymalnie cztery składane siedzenia plus miejsce na wózek inwalidzki, albo w fotele siedzeń do szybkiej wymiany.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MINI
Mercedes
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....