TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Mercedes-Benz Travego II dla Niemieckiej Reprezentacji na MŚ
- Opublikowano: 04.06.2006 22:19:48 1 komentarz
Mercedes-Benz Travego II dla Niemieckiej Reprezentacji na MŚ

 

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, Niemiecka Reprezentacja DFB otrzymała nowy autobus klubowy. Mercedes-Benz przekazał DFB najnowszy, wysokopokładowy autobus Travego M w przeddzień towarzyskiego meczu z FSV 63 Luckenwalde, który został rozegrany we Frankfurcie nad Menem w dniu 16 maja 2006 r. Ten 12,96-metrowy autokar, napędzany 428-konnym silnikiem, jest pierwszym w historii DFB trzyosiowym autokarem klubowym. Autokar posiada bogate wyposażenie, szczególnie z zakresu bezpieczeństwa. W kompletacji znalazły się m.in. systemy ESP (Elektroniczna Stabilizacja Toru Jazdy), układy antypoślizgowe ABS i ASR, system wspomagający hamowanie (BA), adaptacyjny tempomat, retarder Voith oraz kamera ułatwiająca cofanie. Zmodernizowane Travego ma elegancką i dystyngowaną sylwetkę. Nadwozie pomalowano metalicznym lakierem koloru „czarne obsydium”z wplecionymi barwami narodowymi. W podobnej kolorystyce utrzymano wnętrze.

 

W 13-metrowym autokarze zamontowano tylko 36 foteli, dzięki czemu jego pasażerowie będą mieli zapewnioną dużą przestrzeń. Na końcu autokaru, tradycyjnie umieszczono specjalny kącik klubowy. Na wyposażeniu znalazł się również system audio-video, wyposażony w najnowsze osiągnięcia w dziedzinie rozrywki i informacji, a więc zmieniarkę płyt DVD na 6 pozycji, tuner TV oraz trzy sztuki elektrycznie składanych monitorów 15-calowych (z przodu, w środku i na końcu autokaru). Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje z kolei klimatyzator dachowy o mocy 32 kW z regulacją temperatury osboną dla stanowiska kierowcy przestrzeni pasażerskiej, ogrzewane ściany wewnętrzne z wylotami na poziomie łokci, elektrycznie sterowane klapy dachowe automatycznie zamykające się przy wykryciu opadów deszczu, ogrzewaną kabinę WC, w pełni wyposażoną kuchnię pokładową, szatnię, minibar oraz system nawigacji satelitarnej. Ponadto, standardowe wyposażenie tego autokaru obejmuje m.in. centralny zamek, system monitoringu oraz alarm przeciwwłamaniowy. Autokar napędza tylny, 6-cylindrowy silnik OM 457 LA o pojemności 12 litrów i mocy maksymalnej 315 kW (428 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 2100 Nm. Dzięki pracy w technologii BlueTec, spełnia on ekologiczne normy Euro 4, które wejdą w życie w październiku 2006 r. Silnik współpracuje z mechaniczną, 6-stopniową skrzynią biegów GO 210. Szerokość nadwozia wynosi 2,55 metra, a wysokość –wraz z obudową klimatyzatora –3,71 metra. Dopuszczalna masa całkowita wynosi 24 t, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 100 km/h.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Mercedes-Benz
Travego
  • macieyy – 05.06.2006

    Dlaczego nie piszecie o Setrze Comfort Class dla naszych "orłów" :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....