Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MeinFernbus FlixBus i 1000 autobusów do końca 2015 r.

infobus
26.02.2015 20:30
0 Komentarzy

Kolejna odsłona strategii połączonych sił MeinFernbus i FlixBus. Spółka w ciągu najbliższych miesięcy chce uruchomić aż 50 nowych linii, w tym do głównych europejskich miast, takich jak Paryż czy Bruksela. Połączona flota do końca 2015 r. ma liczyć ok. 1000 zielonych autobusów ?prawie dwa razy więcej niż do tej pory. Tak gigantyczne plany nie byłoby możliwe bez doskonałej współpracy 170 mniejszych firm transportowych z 7 państw, które razem tworzą dobrze naoliwiony mechanizm transportowy.

??Nasze autokary co tydzień przejeżdżają ponad 2.500.000 km – sześć razy więcej niż wynosi odległość między Ziemią a Księżycem ?powiedział André Schwämmlein, prezes MeinFernbus FlixBus: – A będzie ich coraz więcej. Do końca roku zaoferujemy wiele atrakcyjnych połączeń i wtedy 1000 zielonych autobusów będzie zdecydowanie bardziej widocznych na europejskich drogach. Nasz cel to rozszerzenie istniejącej siatki połączeń ekspresowych i zbudowanie oferty nocnych linii w całej Europie.’

Aktualnie w MeinFernbus FlixBus najwyższy priorytet ma kwestia wspólnych tras i ich optymalizacja w ramach do niedawna dwóch odrębnych sieci połączeń oraz rozkładów jazdy. Równolegle plan dalszej ekspansji w Niemczech i Europie jest już mocno zaawansowany. Pierwsze zmiany są nie tylko widoczne na stronach FlixBus.de czy MeinFernbus.de, ale także w stylistyce pierwszych 50. autobusów, które zostały odebrane po styczniowej fuzji. Mają one świeży odcień zieleni i nowe, wspólne logo. Liderzy MeinFernbus FlixBus zapowiadają, że będą nadal oferować wysoki komfort jazdy, a także wprowadzą szereg innowacji jak informacja pasażerska w czasie rzeczywistym czy program lojalnościowy dla osób często podróżujących. Ich wdrożenie zaplanowane jest w ciągu najbliższych miesięcy. Ponadto firma w swoich materiał marketingowych podpiera się również pozytywnym wpływem autobusowych przewoźników dla całej niemieckiej gospodarki. Według przekazanych danych, autokarowe linie dalekobieżne w Niemczech w ciągu 3 lat (od momentu wprowadzenia liberalizacji) wygenerowały około 10.000 nowych miejsc pracy. Ekspresowa sieć autobusów to mobilność dla wszystkich, którzy chcą podróżować, a także promowanie regionalnej gospodarki, której coraz ważniejszą częścią stają się małe i średnie firmy transportowe pracujące na wspólny sukces MeinFernbus FlixBus.

Komentarze