TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MAN Nutzfahrzeuge stawia na najnowsze technologie Euro 6
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 16.04.2009 23:05:12
MAN Nutzfahrzeuge stawia na najnowsze technologie Euro 6

MAN koncentruje swoje moce rozwojowe i inwestycje na najnowocześniejsze standardy ekologiczne. W przypadku pojazdów ciężarowych klasy ciężkiej nie będą stosowane dodatkowe warianty Euro 5.

W aktualnej, kryzysowej sytuacji w przemyśle motoryzacyjnym, MAN Nutzfahrzeuge stawia konsekwentnie na najnowsze technologie spełniające normy emisji spalin Euro 6. Dzięki temu firma ma zamiar sku­piać swoje moce rozwojowe i inwestycje całkowicie na przy­gotowaniu silników i pojazdów użytkowych na potrzeby rynku przyszłości. „Ze względu na aktualne warunki rynku z jednej strony i wprowadzenie w niedługim czasie pojazdów użytkowych spełniających normy emisji spalin Euro 6 z drugiej strony, dzięki naszemu niezawodnemu i ekonomicznemu rozwiązaniu MAN AdBlue®w pojazdach MAN TGX i TGS, jesteśmy w stanie optymalnie spełnić oczekiwania klientów. Zamiast wdrażania dla tych serii pojazdów ciężarowych dodatkowych wariantów Euro 5 na bazie AGR (zewnętrzna recyrkulacja spalin) koncentrujemy się całkowicie na przyszłości i najnowszych technologiach“, objaśnia Bernd Maierhofer, członek zarządu ds. Engineering &Portfolio Management w Grupie MAN Nutzfahrzeuge. Dzięki tej decyzji MAN konsekwentnie kontynuje strategię w zakresie emisji spalin służąca długofalowemu odciążeniu środowiska naturalnego przy maksymalnej wydajności transportowej. „Technologię MAN PURE DIESEL®oferujemy w typoszeregach TGL, TGM jak również w autobusach“, powiedział Bernd Maierhofer. Na tej ekologicznej technologii będą się również opierać przyszłe silniki Euro 6 firmy MAN.

Na wystawie IAA Nutzfahrzeuge 2008 w Hanowerze, MAN Nutzfahrzeuge zaprezentował nowe silniki Euro 5 i EEV w technologii MAN PURE DIESEL®przeznaczone dla pojazdów lekkich, średnich i ciężkich MAN TGL, TGM, TGX i TGS oraz autobusów marek MAN i NEOPLAN. Nowe silniki Euro 5 w technologii MAN PURE DIESEL®, w którą są wyposażone serie D08 Common Rail, D20 CR i D26 CR wyróżniają się niskim zużyciem paliwa, łatwą obsługą, maksymalną przestrzenią montażo­wą przy ramie pojazdu (samochody ciężarowe) przy równoczesnym spełnieniu najbardziej surowych europejskich, granicznych wartości emisji spalin.

Wprowadzenie na rynek tych silników Euro 5 względnie EEV wyposażonych
w technologię MAN PURE DIESEL®rozpoczęło się na początku bieżącego roku w typoszeregach TGL i TGM oraz w autobusach marek MAN i NEOPLAN. Dla pojazdów ciężarowych MAN TGX i TGS, które od 2006 r. opierając się na technologii SCR, spełniają standard Euro 5, dodatkowe warianty Euro 5 opierające się na technologii recyrkulacji spalin AGR nie będą wprowadzane do pojazdów produkowanych seryjnie. Jeszcze w roku 2009 będą dostępne dodatkowo dla obydwu serii TGX i TGS warianty EEV. Stosowane w tym przypadku silniki D20 i D26 CR opierają się na sprawdzonej technice MAN AdBlue®, która wyróżnia się dużą niezawodnością, niskim zużyciem paliwa i dodatku AdBlue®oraz zaletami konstrukcyjnymi –ogrzewanymi, zintegrowanymi zbiornikami paliwa oraz kompaktowymi wymiarami tłumików
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
MAN
Euro6
silnik
Neoplan

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....