TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lwów z umową na 50 trolejbusów od Electrona
INFOBUS.PL - Opublikowano: 04.04.2019 16:00:42
fot. wikipedia

Lwów zabrał się na poważnie za modernizację floty swojego przewoźnika miejskiego. W lutym podpisano umowę z ukraińsko-niemieckim konsorcjum Electronrans i PJSC Concern-Electron na dostawę 50 nowych 12-metrowych trolejbusów niskopodgłowocyh. Ich zakup jest możliwi dzięki pożyczce z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju.

Środki z kredytu w EBOR umożliwią miastu nie tylko wymianę taboru. Pieniądze trafią także na przebudowę wybranych odcinków sieci trolejbusowej. Modernizacja obejmie także dwie lwowskie bazy dla pojazdów "na szelkach".

"Miasto ma konkretną wizję i stopniowo wymienia flotę pojazdów elektrycznych, kupując nowe. Będziemy nadal intensyfikować nasze wysiłki, aby mieszkańcy Lwowa mieli wysokiej jakości i komfortowy transport publiczny" i komfort." - mówił pełniący obowiązki burmistrza Lwowa, Giennadij Waskiv.

Dla miasta dodatkowo istotne jest to, że 50 nowych trolejbusów dostarczy lokalny producent. Dla Lwowa jego wsparcie jest priorytetem. Dlatego urzędnicy cieszą się, że Electron zdołał wygrać przetarg, który został przeprowadzony zgodnie z międzynarodowymi standardami.

"Mam nadzieję, że będziemy nadal wspierać i rozwijać lokalnego producenta, ponieważ m.in. on może stworzyć sukces ekonomiczny dla naszego regionu. Zadajemy sobie sprawę, że producent musi być konkurencyjny nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym, ponieważ obecnie wiele projektów jest finansowanych przez EBOR i EBI i wymagają transparentnych kryteriów wyboru. W tym celu Electron musi dostosować produkt, zoptymalizować i zwiększyć swoje możliwości sprzedażowe" - powiedział Giennadij Waskiv.

Z kolei Jurij Bubes, prezes-prezes zarządu PJSC Concern-Electron, pogratulował władzom miasta i mieszkańcom Lwowa kolejnego sukcesu i podziękował za to, że pierwsze od lat nowe trolejbusy są produkowane na miejscu.

"Lwów zmierza w kierunku standardów europejskich i przeznacza odpowiednie środki, aby stać się jeszcze lepszymi. Chciałby dodać, że na razie jedyny autobus elektryczny w krajach WNP jest również we Lwowie. Ponadto miasto już posiada ponad 100 jednostek, które wyprodukował Electron. Dzisiaj po raz pierwszy miasto kupi 50 trolejbusów u nas. To kolejny sukces Lwowa."- powiedział Jurij Bubes z Electrona.

Na trolejbusach plany ukraińskiego miasta się jednak nie kończą. W ubiegłym roku Lwów kupił 30 berlińskich tramwajów. W tym roku planuje uruchomić przetargi na 10 nowych tramwajów i 100 autobusów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Ukraina
Lwów
Electron
trolejbus
  • Mikołaj Stawicki – 04.04.2019

    Z jednej strony szkoda, bo te stare Skody były jedyne w swoim rodzaju :p

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....