TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lublin w Płocku? KM Płock z ofertą na Mercedesy Conecto!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 31.10.2019 14:00:44
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Wyjątkowo ciekawą ofertę otrzymała Komunikacja Miejska w Płocku. Jeśli przewoźnik zwiększy budżet to może się wzbogacić o sześć krótkich Mercedesów Conecto, które jeszcze nie dawno kursowały po Lublinie.

Pozostajemy w temacie przetargu, który płocka KM ogłosiła na początku miesiąca. Pisaliśmy o nim tutaj. Przewoźnik chce pozyskać sześć maksymalnie trzyletnich autobusów klasy MAXI. Interesują go w pełni niskopodłogowe konstrukcje z nadwoziami o długości 11,8 - 12,2 m, szerokości 2,4 - 2,5 m. Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r.

Autobusy w szczegółach
Każdy musi umożliwiać podróż przynajmniej 90 pasażerom, w tym nie mniej niż 28 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2, każde o prześwicie min. 1100 mm.

Ponadto pojazdy muszą być napędzane silnikami diesla o mocy min. 209 kW. Jednostka ma spełniać przynajmniej normę Euro 6. Ma ona być zblokowana automatyczną, przynajmniej czterobiegową skrzynią biegów, wobec której spółka nie ma jakichś szczególnych wymagań.

Wentylację przestrzeni pasażerskiej ma zapewniać przynajmniej sześć okien przesuwnych oraz dwa sterowane elektrycznie szyberdachy. Autobusy muszą posiadać klimatyzację opartą na agregacie o mocy chłodniczej min. 24 kW.

Pojazdy muszą posiadać podstawowy system informacji pasażerskiej. Na zewnątrz znajdą się trzy wyświetlacze diodowe świecące na biało lub pomarańczowo. W środku ma się znaleźć min. jedna tablica LED to prezentacji informacji liniowej. Do tego oczywiście będą także głosowe zapowiedzi przystanków.

Trop wiedzie do... Lublina
Dziś minął termin składania ofert. KM Płock przygotowała na zakupy 4 797 000 PLN brutto. To oznacza, że spółka oszacowała koszt pozyskania jednego autobusu na poziomie nie większym niż 650 000 PLN netto. Jedyna otwarta dziś oferta nieznacznie przewyższa ten pułap.

Przedstawiła ją firma leasingowa z Poznania, a więc Energo-Utech. Propozycja opiewa na 4 937 220 PLN brutto. A to daje cenę jednostkową za "dwunastkę" w wysokości 669 000 PLN netto.

A o jakie autobusy może chodzić? Naszym zdaniem to sześć trzyletnich Mercedesów Conecto, które jeszcze w lipcu jeździły po Lublinie pod banderą Warbusa. Na potrzeby kontraktu z tamtejszym Zarządem Transportu Miejskiego warszawski przewoźnik pozyskał łącznie 11 autobusów tego typu. Jednak ich kariera w Lublinie skończyła się przedwcześnie o czym pisaliśmy wielokrotnie na łamach InfoBusa. Szczegóły tutaj.

Czekamy więc na decyzję KM Płock. Wiele nie brakuje.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
KM Płock
Mercedes
Warbus
Energo-Utech
używane
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....