Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

NEWSLETTER
Chcę otrzymywać newsletter z informacjami z serwisów:
DODAJ ZDARZENIE
Byłeś świadkiem jakiegoś wydarzenia? Chciałbyś nas poinformować o wyjątkowym autobusie, tramwaju, pociągu, promie, a może… rowerze miejskim? Wypełnij poniższy formularz, a po pomyślnej weryfikacji Twoja informacja trafi na stronę główną serwisu w dziale EXPRESS24! Przeczytaj też nasze ZASADY (link) i sprawdź czy przypadkiem nie wygrałeś NAGRODY (link).Do dzieła!
Podaj tytuł oraz krótki opis zdarzenia:
Dodaj wydarzenie
do kalendarium
Organizujesz konferencję, wystawę, czy ważną publiczną debatę o transporcie publicznym? Wypełnij poniższy formularz, a Twoje ogłoszenie – po pomyślnej weryfikacji – jeszcze dziś trafi na główną stronę serwisu w dziale Kalendarium! Podaj nazwę nadchodzącej imprezy oraz jej krótki opis. Możesz dodać też program lub agendę spotkania. (w jednym członie)
Podaj nazwę nadchodzącej imprezy oraz jej krótki opis. Możesz dodać też program lub agendę spotkania:
Dodaj przetarg
do naszej bazy
Chciałbyś poinformować nas o ogłoszonym przetargu lub jego wyniku? Wypełnij poniższy formularz, a Twoje zgłoszenie – po pomyślnej weryfikacji – jeszcze dziś trafi na główną stronę serwisu w dziale Przetargi!
Wypełnij:
Zgłoszenie pracy
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy.
Wypełnij ponisze pola aby wysłać swoją aplikację.
Wypełnij:
Szukam pracy - moje ogłoszenie
Szukasz zatrudnienia stanowisku związanym z transportem publicznym? Chcesz znaleźć nową pracę na stanowisku kierowcy autobusu, motorniczy, kontroler biletów a może maszynisty? Poinformuj nas o tym i wypełnij poniższy formularz, a Twoje zgłoszenie – po pomyślnej weryfikacji – jeszcze dziś trafi na główną stronę serwisu w dziale Praca!
Dodaj ofertę pracy
Chciałbyś zatrudnić nową osobę na stanowisku związanym z transportem publicznym? Szukasz kierowcy autobusu, motorniczego, kontrolera biletów a może maszynisty? Poinformuj nas o tym i wypełnij poniższy formularz, a Twoje zgłoszenie – po pomyślnej weryfikacji – jeszcze dziś trafi na główną stronę serwisu w dziale Praca!
AKTUALIZACJA DANYCH
Literówka lub błąd w opisie? O czymś nie napisaliśmy? Będziemy wdzięczni za przesłanie wszelkich sugestii za pośrednictwem poniższego formularza.
TransInfo
InfoRail
Redaktor naczelny
a.kierecki@transinfo.pl+48 506 03 71 71
+48 71 750 19 76
Redaktor prowadzący
k.wach@infobus.pl+48 506 506 226
+48 71 750 19 76
Redaktor naczelny
a.kierecki@transinfo.pl+48 506 03 71 71
+48 71 750 19 76
Redaktor prowadzący
m.pierog@transinfo.pl+48 71 750 19 76
Redaktor naczelny
a.kierecki@transinfo.pl+48 506 03 71 71
+48 71 750 19 76
Redaktor naczelny
a.kierecki@transinfo.pl+48 506 03 71 71
+48 71 750 19 76
Redaktor prowadzący
p.blach@transinfo.pl+48 71 750 19 76
Podróżowałem już nimi parokrotnie. Są naprawdę imponujące. Dużo miejsca w środku, świetnie rozplanowana przestrzeń, wygodne fotele i bardzo dobra jakość wykonania.
Jak to miło słyszeć - "dużo miejsca w środku". Szkoda, że o tyskich Trollino nie można tego powiedzieć. Pewnie i sieć w Lublinie lepsza, a nie jak w Tychach - spaprana po znajomości przez firmę, która wcześniej nie miała doczynienia z tego typu robotami...
@xyz: Dokładnie masz rację, sam jestem z Tychów i potwierdzam Twoje słowa,,, co rusz to wypałowanie i zerwanie sieci na każdym z modernizowanych skrzyżowań :/ Po za tym moderna obejmuje swym zakresem tylko zwrotnice i krzyżówki oraz zjazdówki tylko na wybranych, największych węzłach trolejbusowych. Na reszcie skrzyżowań wymieniają tylko zwrotki, a z drugiej strony zostaje stara zjazdówka. Wygląda to paskudnie w porównaniu do Lublina i Gdyni. Jeśli chodzi o tabor to Trollino 12M są spoko, nie mamy co liczyć na jakiś wielkopojemny tabor, choć marzy mi się z 4 szt elektrodeskorolek Trollino 15.
do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)
do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)
@Trajluś: nie pisze o taborze większym pojemnościowo, tylko o paskudnym układzie wnętrza.
@mik: Tak to prawda. To w tej chwili najlepsze trolejbusy w Polsce.
@pasażer: Napisałem skrótowo moderna, więc prawidłowo ;) @xyz: Ja do układu siedzeń w tyskich Trollino nic nie mam, mnie nie przeszkadza, a TLT zamówiło sobie pod własne potrzeby.
@Trajluś: w takim razie TLT nie zauważa potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim lub osób, które prowadzą wózek dziecięcy...
Lubelskie Trollino 18 są w stanie przejechać aż 20 km na bateriach i potrafią rozpędzić się do 70 km/h (ogranicznik prędkości) , w porównaniu do Ursusów , które na bateriach rozwijają zawrotną prędkość około 20 km/h i dystans około 10 km.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.