TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lubelskie Trollino 18 w komplecie
INFOBUS - Opublikowano: 09.10.2014 15:41:59 10 komentarzy
Lubelskie Trollino 18 w komplecie
Na Zajezdnię Helenów przyjechała ostatnia partia sześciu trolejbusów przegubowych –Solaris Trollino 18. Lublin jest jedynym miastem w Polsce, który w taborze komunikacji miejskiej, posiada takie pojazdy. Producent z Bolechowa dostarczył łącznie 12 trolejbusów 18-metrowych, niskopodłogowych, z klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej. Pojazdy są wyposażone w dodatkowy napęd w postaci baterii akumulatorów, który pozwala na pokonywanie 5-kilometrowych odcinków tras bez trakcji trolejbusowej. Pojazdy posiadają monitoring oraz automaty do sprzedaży biletów. Na siedzeniach trolejbusów umieszczona jest tapicerka zawierająca wzór miejski. Przypomnijmy, że w ramach realizowanego projektu unijnego „Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie”zostało zakupionych łącznie 70 trolejbusów z napędem alternatywnym, w tym właśnie 12 trolejbusów przegubowych. Pozostałą część stanowią trolejbusy o standardowej długości 12 metrów. Zakup taboru jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
trolejbus
Lublin
Solaris
  • mik – 10.10.2014

    Podróżowałem już nimi parokrotnie. Są naprawdę imponujące. Dużo miejsca w środku, świetnie rozplanowana przestrzeń, wygodne fotele i bardzo dobra jakość wykonania.

  • xyz – 11.10.2014

    Jak to miło słyszeć - "dużo miejsca w środku". Szkoda, że o tyskich Trollino nie można tego powiedzieć. Pewnie i sieć w Lublinie lepsza, a nie jak w Tychach - spaprana po znajomości przez firmę, która wcześniej nie miała doczynienia z tego typu robotami...

  • Trajluś – 12.10.2014

    @xyz: Dokładnie masz rację, sam jestem z Tychów i potwierdzam Twoje słowa,,, co rusz to wypałowanie i zerwanie sieci na każdym z modernizowanych skrzyżowań :/ Po za tym moderna obejmuje swym zakresem tylko zwrotnice i krzyżówki oraz zjazdówki tylko na wybranych, największych węzłach trolejbusowych. Na reszcie skrzyżowań wymieniają tylko zwrotki, a z drugiej strony zostaje stara zjazdówka. Wygląda to paskudnie w porównaniu do Lublina i Gdyni. Jeśli chodzi o tabor to Trollino 12M są spoko, nie mamy co liczyć na jakiś wielkopojemny tabor, choć marzy mi się z 4 szt elektrodeskorolek Trollino 15.

  • pasażer – 12.10.2014

    do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)

  • pasażer – 12.10.2014

    do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)

  • xyz – 13.10.2014

    @Trajluś: nie pisze o taborze większym pojemnościowo, tylko o paskudnym układzie wnętrza.

  • Jarek – 13.10.2014

    @mik: Tak to prawda. To w tej chwili najlepsze trolejbusy w Polsce.

  • Trajluś – 13.10.2014

    @pasażer: Napisałem skrótowo moderna, więc prawidłowo ;) @xyz: Ja do układu siedzeń w tyskich Trollino nic nie mam, mnie nie przeszkadza, a TLT zamówiło sobie pod własne potrzeby.

  • xyz – 13.10.2014

    @Trajluś: w takim razie TLT nie zauważa potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim lub osób, które prowadzą wózek dziecięcy...

  • kierowca – 14.10.2014

    Lubelskie Trollino 18 są w stanie przejechać aż 20 km na bateriach i potrafią rozpędzić się do 70 km/h (ogranicznik prędkości) , w porównaniu do Ursusów , które na bateriach rozwijają zawrotną prędkość około 20 km/h i dystans około 10 km.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....