TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lubelskie Trollino 18 w komplecie
INFOBUS - Opublikowano: 09.10.2014 15:41:59 10 komentarzy
Lubelskie Trollino 18 w komplecie
Na Zajezdnię Helenów przyjechała ostatnia partia sześciu trolejbusów przegubowych –Solaris Trollino 18. Lublin jest jedynym miastem w Polsce, który w taborze komunikacji miejskiej, posiada takie pojazdy. Producent z Bolechowa dostarczył łącznie 12 trolejbusów 18-metrowych, niskopodłogowych, z klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej. Pojazdy są wyposażone w dodatkowy napęd w postaci baterii akumulatorów, który pozwala na pokonywanie 5-kilometrowych odcinków tras bez trakcji trolejbusowej. Pojazdy posiadają monitoring oraz automaty do sprzedaży biletów. Na siedzeniach trolejbusów umieszczona jest tapicerka zawierająca wzór miejski. Przypomnijmy, że w ramach realizowanego projektu unijnego „Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie”zostało zakupionych łącznie 70 trolejbusów z napędem alternatywnym, w tym właśnie 12 trolejbusów przegubowych. Pozostałą część stanowią trolejbusy o standardowej długości 12 metrów. Zakup taboru jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
trolejbus
Lublin
Solaris
  • mik – 10.10.2014

    Podróżowałem już nimi parokrotnie. Są naprawdę imponujące. Dużo miejsca w środku, świetnie rozplanowana przestrzeń, wygodne fotele i bardzo dobra jakość wykonania.

  • xyz – 11.10.2014

    Jak to miło słyszeć - "dużo miejsca w środku". Szkoda, że o tyskich Trollino nie można tego powiedzieć. Pewnie i sieć w Lublinie lepsza, a nie jak w Tychach - spaprana po znajomości przez firmę, która wcześniej nie miała doczynienia z tego typu robotami...

  • Trajluś – 12.10.2014

    @xyz: Dokładnie masz rację, sam jestem z Tychów i potwierdzam Twoje słowa,,, co rusz to wypałowanie i zerwanie sieci na każdym z modernizowanych skrzyżowań :/ Po za tym moderna obejmuje swym zakresem tylko zwrotnice i krzyżówki oraz zjazdówki tylko na wybranych, największych węzłach trolejbusowych. Na reszcie skrzyżowań wymieniają tylko zwrotki, a z drugiej strony zostaje stara zjazdówka. Wygląda to paskudnie w porównaniu do Lublina i Gdyni. Jeśli chodzi o tabor to Trollino 12M są spoko, nie mamy co liczyć na jakiś wielkopojemny tabor, choć marzy mi się z 4 szt elektrodeskorolek Trollino 15.

  • pasażer – 12.10.2014

    do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)

  • pasażer – 12.10.2014

    do trajluś modernizacja a nie moderna ( styl w sztuce)

  • xyz – 13.10.2014

    @Trajluś: nie pisze o taborze większym pojemnościowo, tylko o paskudnym układzie wnętrza.

  • Jarek – 13.10.2014

    @mik: Tak to prawda. To w tej chwili najlepsze trolejbusy w Polsce.

  • Trajluś – 13.10.2014

    @pasażer: Napisałem skrótowo moderna, więc prawidłowo ;) @xyz: Ja do układu siedzeń w tyskich Trollino nic nie mam, mnie nie przeszkadza, a TLT zamówiło sobie pod własne potrzeby.

  • xyz – 13.10.2014

    @Trajluś: w takim razie TLT nie zauważa potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim lub osób, które prowadzą wózek dziecięcy...

  • kierowca – 14.10.2014

    Lubelskie Trollino 18 są w stanie przejechać aż 20 km na bateriach i potrafią rozpędzić się do 70 km/h (ogranicznik prędkości) , w porównaniu do Ursusów , które na bateriach rozwijają zawrotną prędkość około 20 km/h i dystans około 10 km.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....