Lotos: Z nową kampanią NAJ [FILM]

infobus
16.07.2019 13:26
0 Komentarzy

Ruszyła nowa, niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSUbędąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarównow internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, którystanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacjawspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamęproduktów paliwowych i pozapaliwowych.

Niebieski Szlak

Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produktywytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii naciskpołożony jest na innowacyjność i jej koronny przykład – LOTOS Niebieski Szlak –oraz na tworzący ją wspaniały zespół – nowatorskich, kreatywnych i ambitnipracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań.

-„LOTOS rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlategoz jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiejangażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych –podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds.korporacyjnych.– Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca Ikwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów.Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju,ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski.

Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdejstrony”. Idea kreatywna spotu oddaje właśnie tę wielostronność NAJ. PokazujeNAJ od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łącząpracowników LOTOSU z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodachznakomicie koresponduje z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły”piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłużktórej biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.

{https://www.youtube.com/watch?v=dR0gW0QIyHo}

Szczegóły kampanii

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek,fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. Nie mogło też zabraknąć najlepszychsportowców i ambasadorów marki LOTOS – wielokrotnego mistrza Polski i EuropyKajetana Kajetanowicza, a także Kuby Błaszczykowskiego. W tegorocznej kampanii”Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet, którezapewnią szerokie dotarcie do naszej grupy docelowej. Mediami wspomagającymikomunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz wzmacnia też dedykowana witrynawww.naj.lotos.pl.

W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowaniaoraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w absolutnieniestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu byłapołączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru podkreśla fakt,że NAJ LOTOSU musi być doskonałe – z każdej strony! Za podkład muzyczny spotuposłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowaGrupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował TankProduction, a za post-produkcję odpowiada TELEVISOR. Strategię i obsługęmediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.

{https://www.youtube.com/watch?v=oDmuA9hG9ng&feature=youtu.be}

Komentarze