TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

LOTOS Serwis kupuje midibusa zakładowego
INFOBUS.PL - Opublikowano: 09.10.2019 14:00:21
fot. LOTOS

LOTOS Serwis prowadzi przetarg na dostawę jednego midibusa. Po co on spółce-córce petrochemicznego giganta? To proste- transport pracowników wewnątrz rafinerii w Gdańsku.

Wymagania LOTOS Serwisu nie są zbytnio wygórowane. Nowy lub prawie nowy autobus miejski wewnątrzzakładowy klasy MIDI ma być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r. Dwuosowa konstrukcja o max DMC 5,5t ma posiadać dopuszczenie do ruchu w Polsce.

Nadwozie ma być nie dłuższe niż 8,5 m, szerokie na max 2 m nie wyższe niż 3 m. Wymagany układ drzwi to 0-2-1 (szerokie drzwi w środkowej części pojazdu i pojedyncze drzwi w tylnej części). Część niskopodłogowa ma się znaleźć w centralnej części pojazdu. Musi on umożliwiać podróż min. 28 pasażerów, w tym nie mniej niż 12 na miejscach siedzących.

Spółce jest obojętne jaki napęd będzie posiadał jej nowy nabytek. Może więc on być zarówno elektryczny jak i spalinowy.

Autobus musi być klimatyzowany za pomocą dwustrefowych agregatów. Ich moc ma zapewniać optymalne warunki termiczne. LOTOS Serwis wymaga, aby był on objęty min. dwuletnią gwarancją całopojazdową. Mają one zostać dostarczone do Łomży w ciągu maksymalnie czterech miesięcy.

Oferty można składać jeszcze przez dwa dni. Ostateczny termin mija 11 października. Jedynym kryterium wyboru jest cena.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
LOTOS Serwis
używane
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....