TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Limonkowe MAN-y Lion's City LL już w Gorzowie
INFOBUS.PL - Opublikowano: 21.08.2017 15:16:22 3 komentarze
fot.MZK Gorzów Wielkopolski

11 sierpnia do gorzowskie Miejskiego Zakładu Komunikacji dotarły dwa MAN-y NL313-15 A26 Lion's City LL. To kolejne pojazdy tego typu we flocie spółki, ale pierwsze w nowym limonkowym malowaniu. Autobusy zanim trafiły do Polski jeździły po Wiedniu.

Przypomnijmy, że pojazdy trafiły do MZK wskutek ogłoszonego 30 czerwca przetargu. 11 lipca rozstrzygnięto postępowanie udzielając zamówienia MAN-owi. W ciągu miesiąca producent "lwów" dostarczył autobusy do Gorzowa.

Na razie pojazdy są przygotowywane do ruchu. Prace obejmują montaż automatu do sprzedaży biletów oraz zmiany w kabinie kierowcy. Autobusy są w pełni niskopodłogowe i klimatyzowane. Wentylację naturalną umożliwiają dwa luki dachowe. Pojazdy umożliwiają podróż ok. 120 - 130 pasażerom, w tym 41 na fotelach Kiel Ideo. 11 siedzeń jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.

Nie może także zabraknąć monitoringu. Autobusy będą posiadały także nadajniki GPS oraz kompletny system informacji pasażerskiej. Będzie się on składał z czterech zewnętrznych wyświetlaczy diodowych, jednej wewnętrznej tablicy LCD o przekątnej 22" oraz głosowych zapowiedzi przystanków.

Autobusy są napędzane silnikiem leżącym typu MAN D2066LUH42. To jednostka o pojemności 10,5 l. Ma 235 kW mocy oraz osiąga 1600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik spełnia normę EEV. Zblokowano go z automatyczną, czterobiegową skrzynią biegów firmy Voith.

Obecnie flota gorzowski "piętnastek" to osiem MAN-ów Lion's City LL. Zanim trafiły do Polski jeździły po Wiedniu pod banderą przewoźnika Dr. Richard Linien. Jednak w przyszłym roku po Gorzowie Wielkopolskim będzie jeździło jeszcze więcej trójosiowych autobusów. Stanie się to za sprawą zakupu czterech kolejnych Lion'sów City LL, tym razem już fabrycznie nowych i spełniających normę Euro 6.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Gorzów Wielkopolski
MAN
  • Dociekliwy – 22.08.2017

    Autobusy są silnikiem leżącym typu MAN D2066LUH42.Czy autor mógłby rozwinąć temat, to chyba jakieś rewolucyjne rozwiązanie, że cały autobus jest jednocześnie silnikiem.

  • tymek – 22.08.2017

    ladny kolor

  • Matt – 23.08.2017

    Dobry wybór ! :]

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....