TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lider Trading odpowiada na temat pożaru w Lisim Ogonie
Lider Trading - Opublikowano: 20.11.2015 14:16:51 16 komentarzy
Lider Trading odpowiada na temat pożaru w Lisim Ogonie

Producentów Solbusów przedstawił dziś na swojej stronie internetowej oświadczenie na temat wczorajszego zdarzenia pod Bydgoszczą. Prezentujemy na naszym portalu jego treść.


"W związku z zainteresowaniem wczorajszym zdarzeniem na drodze krajowej nr 10 pragniemy przekazać opinii publicznej parę informacji i uwag odnośnie technologii i bezpieczeństwa autobusów miejskich.

Przede wszystkim pragniemy przypomnieć, że wypadki w postaci pożaru autobusu zdarzają się praktycznie od zawsze i dotyczy to każdej marki, zarówno na etapie produkcji, jak też u klienta. Znane są pożary pojedynczych autobusów, kilku autobusów z dostarczonej partii, autobusów diesla i autobusów gazowych, zarówno w Polsce jak i u przewoźników w innych krajach Unii Europejskiej.

Na tym tle wczorajszy wypadek, w którym uszkodzeniu uległ tył autobusu a w żadnym momencie nie było zagrożenia dla kierowcy czy osób postronnych, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Zwłaszcza, że dotyczył on pojazdu testowego, w którym inżynierowie Lider Trading wraz z inżynierami głównych komponentów układu napędowego testowali różne parametry sterowania autobusem.

Tych, którzy mogą się zastanawiać nad bezpieczeństwem pojazdów komunikacji publicznej możemy zapewnić, że pojazdy dostarczane do klientów spełniają wszystkie wymagania homologacyjne oraz wykonane są zgodnie z pełną wiedzą inżynierską zapewniającą także bezpieczeństwo pasażerów i kierowcy. Dotyczy to także w szczególności autobusów hybrydowych, które w najbliższym czasie zostaną przekazane do MPK Częstochowa."


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Lider Trading
Solbus
  • Rys – 20.11.2015

    A co maja innego powiedzieć tylko najgorzej jak ktos w tyvh zlombusach ucierpi

  • aki – 20.11.2015

    Oświadczenie firmy, podane w tak ogólnym tonie, niestety wskazuje na to, że raczej nie wiedzą co się stało... Generalnie Częstochowę ostatnio prześladuje ognisty żywioł: niedawno autobus PKS-u, wczoraj solbus, dzisiaj EN-57 na bocznicy :(

  • Krytyk – 20.11.2015

    Sranie w banie. Spalił się pojazd, bo nie umiecie ich składać. Nauczcie się wreszcie, że żeby się odkuć po takim zerwaniu kontraktu z PTS Kraków, powinniście zrobić dobrej jakości autobusy, a nie tłuc je jak leci. Już Solaris lub Mercedes z Conecto jest lepszy od Was...

  • Ren – 20.11.2015

    A to ciekawe co piszesz. Według ciebie Solaris powinien zaprzestać produkcji z uwagi na ilość spalonych autobusów?

  • Michał – 20.11.2015

    Krytyk umie jedno, nic.

  • Neiko – 20.11.2015

    Wszstkie spalone Solarisy, MAN-y, MB to były maszyny już od dawna użytkowane i wyeksploatowane - przyczyną pożaru mogłobyć np: zużycie paska lub zanieczyszczenie układu silnika czymś łatwopalnym itp. A tutaj mamy nowiutki autobus, który pali się podczas testów. Solbus znów dał ciała i tyle :)

  • Obserwator – 20.11.2015

    Typowe zdarzenie, jak się produkuje autobusy bez odpowiedniego zaplecza technicznego, działu badań i rozwoju. Ciekawe czy ta konstrukcja była testowana w skrajnych warunkach klimatycznych letnich i zimowych? Teraz jest dość chłodno, co będzie latem? Próbuje się skonstruować coś, czego prawie nikt nie ma, tylko po to żeby na siłę przejąć dotacje unijne na dany projekt. Dlatego dziwie się MPKom, że kupują (czyt. Rozpisują przetargi) na takie ?wynalazki? (producent bez większego doświadczenia w takich konstrukcjach), bo to będzie tylko utrapienie, mieć taki tabor, a pieniądze już wydane i nie będzie może w najbliższym czasie na dalsze inwestycje. No cóż, nie ma co komentować takiego postepowania. Przecież to nie był prototyp do testów, który się bada i testuje, tylko praktycznie gotowy autobus dla Częstochowy, który miał wozić za chwilę ludzi!Teraz powinno się chyba bardziej przyjrzeć tej homologacji, może dozór techniczny powinien się tymi pojazdami zainteresować?!?!? 200 osób zatrudnionych w Solcu, powiem ok, ale czy to jest warte choćby jednego pasażera który miałby spłonąć? Nie sądzę. To tak dla tych którzy bronią tego zatrudnienia w tej firmie o której krążą i tak niepochlebne opinie jako o pracodawcy.A dla malkontentów, którzy twierdzą, że pala się też Solarisy, Many, Mercedes, powiem, że palą się i Porsche oraz inne super pojazdy, ale porównajcie sobie wielkość skali produkcji do liczby tych pożarów, a później się mądrujcie. Pozdrawiam wszystkich ekspertów.

  • Piotr K. – 20.11.2015

    Trzeba przyznać, iż twierdzenie że palenie się autobusów to norma i nie ma się czym przejmować jest raczej nowatorskie.

  • fjodor – 20.11.2015

    Srututu! Dawno nie czytałem tak żałosnego wytłumaczenia. Ale w sumie czego się spodziewać, żałosna firma - żałosne wytłumaczenie. W dodatku podpartego kłamstwem, bo to nie był żaden pojazd testowy tylko pojazd w czasie jazdy próbnej przed przekazaniem do Klienta! MPK Częstochowa, przyjrzyjcie się dokładnie tym pojazdom zanim ktokolwiek straci zdrowie...

  • Yrek – 20.11.2015

    Zgadzam sie z przedmówcą zlombusy nie poszło im ciekawe co będzie podczas eksploatacji jeszcze ucierpią przez czyjeś zaniedbania niewinni ludzie

  • Gaśnica dla każdego pasażera... – 22.11.2015

    To nie wada produktu, ani jego utrzymania. To po prostu zaniedbania w procesie produkcyjnym, oszczędzanie na tym czego klient nie widzi. Oszczędzają na projektowaniu i na rzeczniku prasowym chyba też. Lepiej dla wizerunku Solbusa byłoby gdyby wogóle nic nie pisał. Drodzy pasażerowie, jak twierdzi jeden z producentów pożary autobusów są standardem, więc przed pójściem na przystanek nie zapomnijcie gaśnicy, najlepiej jak największej...

  • Krytyk – 22.11.2015

    Wszyscy co tu się wypowiadają są "mądrzejsi" i posiadają specjalistyczną wiedzę na temat produkcji tak skomplikowanego produktu....... "podziwiam" ...... :-((

  • bobo – 23.11.2015

    Lider Trading sprzedaje autobusy produkowane przez fabrykę, która od 16 stycznia 2015r nie posiada Zarządu. Nie ma organów w Solbusie uprawnionych do reprezentowania Spółki, jak więc można zapewniać, "że pojazdy dostarczane do klientów spełniają wszystkie wymagania homologacyjne oraz wykonane są zgodnie z pełną wiedzą inżynierską zapewniającą także bezpieczeństwo pasażerów i kierowcy". Kto może nam zagwarantować bezpieczeństwo jazdy, jeśli firma nie jest wstanie wziąć odpowiedzialności za dostarczony produkt.

  • ja – 23.11.2015

    @ bobo,zobacz raz jeszcze KRS. Osobą odpowiedzialną za reprezentowanie SOLBUSA jest niejaki Andrzej Korpus. Najpierw się dowiedz a później się wypowiadaj.

  • kanalia – 23.11.2015

    lider to dawny solbus, właścicielami są ci sami ludzie, którzy doprowadzili do upadku solbusa. najpierw zbańczyli, a potem od syndyka wynajmują hale produkcyjne itd. Czyli nie wiadomo z jakich powodów korzystają z nazwy solbus chyba,że przed bankructwem sprzedali liderowi prawa do nazwy oraz całe projekty autobusów a to jest działanie na szkodę spółki, w sumie to ci sami właściciele więc to takie polskie

  • mietek – 26.11.2015

    kilka faktów - spalił się autobus nowy jeszcze nie eksploatowany , co za tym idzie jest w tej konstrukcji coś niebezpiecznego o czym nawet matołki nie wiecie a zapewniacie że jest bezpieczny każdy mądry człowiek zadał by sobie pytanie dlaczego u Was pewnie nikt nie zadał sobie tego trudu - przewoźnik który odbierze te pojazdy bez wyczerpujących wyjaśnień ustalenia przyczyn i ich wyeliminowania weźmie odpowiedzialność za ewentualne kolejne przypadki które mogą mieć miejsce - jeśli pojazd posiada homologację pytanie w jaki sposób została zdobyta i czemu zapobiega bo jak widać nie pożarom

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....