TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lewica z wyborczym pomysłem na komunikację
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 18.09.2019 11:30:51
Lewica z wyborczym pomysłem na komunikację; fot. Lewica

Liderzy SLD, Wiosny i Lewicy Razem podczas trasy "lewicobusa" przedstawili komunikacyjne rozwiązania dla małych i średnich ośrodków w Polsce. polityce podpisali m.in. "Pakt dla Piły" zawierający m.in. zobowiązanie do starania się, by do tego miasta jeździło Pendolino.

13 września liderzy lewicy, w tym m.in. szef SLD Włodzimierz Czarzasty, lider Wiosny Robert Biedroń i lider Lewicy Razem Adrian Zandberg, wyruszyli w trasę po Polsce "lewicobusem". Odwiedzą 41 okręgów wyborczych i będą uczestniczyć w czterech konwencjach.

Pendolino w Pile

Podczas wizyty w Pile Biedroń mówił, że nie widzi żadnego powodu, dla którego do Piły nie miałoby przyjeżdżać Pendolino.

-"Kiedy zostałem prezydenta Słupska nie do pomyślenia było, żeby do Słupska jeździło Pendolino, ale ja nie wierzyłem, że się nie da i zrobiliśmy to. Państwo wiecie, że do Słupska jeździ Pendolino. Dlaczego ten standard nie miałby być w Pile? Dlaczego macie być gorszym sortem?" - pytał lider Wiosny. "Jak lewica wróci do Sejmu, a wiecie państwo, że to za niecały miesiąc się stanie, to będziemy w takich miastach - tak jak zawsze byliśmy, bo my z nich nigdy nie wyjechaliśmy, bo my zawsze byliśmy wrażliwi na wykluczenie, na dyskryminacje, na marginalizację" - podkreślił.

Tematy komunikacyjne zdominowały również konferencje lewicy w Gnieźnie. Liderka listy Paulina Nowak (Lewica Razem) mówiła, że chce nowej jakości w transporcie publicznym.

-"Nie może być tak, że wygaszane są kolejne połączenia kolejowe i PKS. Nie może być tak, że w wakacje nie można dojechać do innych miejscowości. Nie może być tak, że nasze dzieci nie mogą korzystać z transportu publicznego, aby móc dojechać do szkoły bądź innych miejsc" - mówiła.

Dodała, że w wakacje walczyła o dostęp do transportu do pracy dla swojej matki, bo zostało wyłączone połączenie autobusowe. "Będziemy walczyć o transport publiczny w każdej gminie. Będziemy też walczyć o to, żeby kolej była w każdym powiecie" - zapowiedział.

Autobus w każdej gminie

Ten komunikacyjny postulat potwierdził w niedzielę w Bydgoszczy szef sztabu lewicowego bloku, lider Wiosny Robert Biedroń i dodał, że lewica jest wrażliwa na problem wykluczenia transportowego.

-"Dlatego w najbliższych latach doprowadzimy do tego, że kolej trafi do każdego powiatu, a autobus do każdej gminy" - powiedział Biedroń. Ocenił, że w ostatnich latach likwidowane były kolejne połączenia autobusowe i kolejowe.

Wskazał, że w tym zakresie potrzebne jest wsparcie państwa. (PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kampania
  • Andrzej Saj – 18.09.2019

    Autobus tak oklejony stoi dziś w Katowicach Nikiszowcu.

  • Tadeusz Mandziej – 18.09.2019

    Kto był premierem w 1996 r Włodzimierz Cimoszewicz,w 2000 r Jerzy Buzek ...krach na połączenia kolejowe szedł wtedy masowo zamykano ciągi i linie kolejowe kilka tyś km,gdzie wszyscy działacze i środowiska były w owym czasie?.Lans wyborczy owszem jest ważny ,ale recepta wyjścia z inpasu została zaprzepaszczona wiele lat temu,to dmuchanie BALONA transportowego na nic się zda,fundusze UE są,ale skala zamknięć infrastrukturalnych kilka tysiecy km linii ,jest nie do ogarnięcia ,zważywszy na ich stan i destrukcję oraz stan przetargów a ceny usług do tego dochodzą samorządy kwestie formalne ,plany przestrzenne,nieaktualne plany transportowe nie adekwatne do potrzeb albo oczekiwań społecznych itd.Pomysł dobry ale o wiele ,wiele lat spózniony.

  • Paweł Pasternak – 18.09.2019

    Niedobrze że znowu grają kartą Pendolino... To jest atrakcyjne dla polityków, którzy robią sobie zdjęcia na jego tle, ale też dlatego, że można dzięki niemu ukryć ogólny zły stan kolei w Polsce. Moim zdaniem należy stawiać najpierw na dobrej jakości dostępne połączenia lokalne, regionalne i IC, a Pendolino z czasem przyjdzie. No i oczywiście połączenia autobusowe do każdej wsi - to jest jedyna partia która mówi o tym na poważnie i daje jakiekolwiek widoki na realizację.

  • Markos Ducakis – 18.09.2019

    Łaczy nas przeszłość:):):):)miało byc chyba napisane:P

  • Piotr Ziółkowski – 18.09.2019

    Największym problemem komunikacyjnym Piły nie jest brak pendolino.

  • Tadeusz Kominek – 18.09.2019

    Nie lewicobus tylko komuchobus 😂😂😂

  • Piotr Dobosz – 19.09.2019

    Jak będziemy mieli sieć autobusową i kolejową urządzoną tak jak w Czechach to będzie na prawdę bardzo dobrze. Rozsądny rozkład jazdy z zachowaniem taktu, skomunikowane połączenia i wspólne bilety. Na trasach magistralnych prędkość do 160 km/h, a drugorzędnych do 120, na regionalnych do 100-120 km/h i naprawdę będzie bardzo dobrze. Niestety to są tylko moje pobożne życzenia, bo po latach zaniedbań, trzeba by było włożyć w to naprawdę ogromne pieniądze.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....