TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Lew przyjechał do Krakowa. Na test
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.04.2017 15:59:47 18 komentarzy
Lew przyjechał do Krakowa. Od jutra testy

Dzisiaj, 13 kwietnia, MPK Kraków rozpoczęło testy standardowego autobusu MAN Lion's City z silnikiem diesla Euro 6. Sprawdzian potrwa tydzień, do 21 kwietnia. W tym czasie pojazd będzie kursował m.in. na linii nr 169 z Zajezdni Wola Duchacka do Górki Narodowej.

Testowany przez Kraków lew jest niskopodłogowy, wyposażony w system klimatyzacji i monitoring. Ma długość 12 metrów i może przewieźć jednocześnie prawie 90 osób, w tym 30 na miejscach siedzących. Autobus posiada funkcję tzw. przyklęku, obniżającą prawą stronę autobusu podczas wsiadania pasażerów oraz jest wyposażony w rampę do wjeżdżania wózków inwalidzkich. Wewnątrz jest także wydzielone miejsce dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach oraz dla rodziców podróżujących z dziecięcymi wózkami.

Dzięki silnikowi MAN D20 spełniającemu normę Euro 6 autobus jest przyjazny dla środowiska, a jednocześnie nowoczesne rozwiązania wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa. Z kolei zastosowane w autobusie segmentowe poszycie ścian bocznych znacząco skraca czas i koszt ewentualnych napraw.

Warto podkreślić, że MPK Kraków zaplanowało w tym roku testy kilku rodzajów autobusów. Zebrane doświadczenia będą wykorzystane przy zakupie kolejnych ekologicznych pojazdów dla krakowian.


Sprawdź też:
MPK Kraków
test
MAN
  • green – 13.04.2017

    MPK się z MAN-em przeprosiło.?

  • green – 13.04.2017

    MPK się z MAN-em przeprosiło.?

  • fan pis – 13.04.2017

    Fajny autobus.

  • eros – 13.04.2017

    O w jape.
    Nie obraziłbym się mieć takiego MANioka w Uci..

  • Rozczarowany – 13.04.2017

    Poza tymi okienkami na dole to doopy nie urywa. Materiały w środku bardzo przeciętne.

  • men – 13.04.2017

    To juz jeździłeś? Macałeś wszystkie materiały? Czy tak po prostu "bo tak"?

  • Gość – 13.04.2017

    Raczej to drugie.

  • Kierowca mpk – 13.04.2017

    Majchrowski odejdzie to i Solarisy znikna z Krakowa

  • max – 13.04.2017

    MPK znowu wszystko testuje , a i tak na końcu kupuje Solarisa

  • Rozczarowany – 13.04.2017

    Hej men, Gościu... To już nie można napisać tego co myślę o tym co widzę na zdjęciach? No tak zapomniałem że odważyłem się skrytykować jedynie słuszną niemiecka markę...

  • farafiu – 13.04.2017

    Nawet jak Majchrowski odejdzie to Solarisy tak czy siak zostaną. I będą dalej zamawiane.

    Rozczarowany, tutaj nie można krytykować żadnej innej marki poza Solarisem. Tak samo jak Ty uważam, że nie zachwyca. Jechałem gorzowskimi, też szału nie ma, ale chętnie tego zobaczę. Mimo wszystko chciałbym, aby MPK sukcesywnie testy kupowało. Dlaczego? Jeden maxi więcej i na Bieńczycach nie muszą harować przeguby na 128. Tak przepuściliśmy dwa merole i hybrydę Mana, a być może i ten.

  • Niemiec – 13.04.2017

    Sorry, ale MAN to nie jest za specjalny. Owszem, lubie nim jezdzic, ale tylko jak mam nocny autobus i mam naprawde bardzo duzo a nawet za duzo czasu przejazdu. Super nimi sie jezdzi jak sie ma czasu do oporu i mozna hamowac tylko retarderem. Ale w szcycie to po prostu tym gownem nie mozna jezdzic bo hamulce albo wcale nie reaguja albo za pozno i agresywnie.
    Mercedes to jednak lepsza klasa.
    Jak z Solarisem jest nie wiem bo nie mamy w naszej firmie. Ale jak widze rozplanowane ich wnetrze to i nawet lepiej. Dostawa do Hamburga to jakies nieporozumienie chyba.

  • Pozdrawiam Niemca – 14.04.2017

    Wot i charoszyj cudak ! A jak tu z miejscem dla inwalidy i kobitki z wózkiem ?. Stoją w miejscu szyb do podłogi które CO są PANCERNE ?? Gdyby zrobił ktoś tak inny bez Niemieckiej marki to by był wrzask o normy, bezpieczeństwo, praktyczność i estetykę, której tu raczej nie ma.

  • green – 14.04.2017

    Czy Solaris robi te 77 autobusów dla Krakowa czy sprawa dalej jest w sądzie ?

  • PanTikTak – 14.04.2017

    Co się stało? Jaka sprawa w sądzie? Nic nie wiem...

  • farafiu – 14.04.2017

    Merol odszedł z bitwy przegrany. Solaris klepie już przeguby i pierwsze mogą dotrzeć w połowie lub pod koniec czerwca.

  • Kuba – 15.04.2017

    Proszę o dokładną informację na temat jego odjazdów w najbliższych dniach. Linia przystanek i godzina. Odwdzięczę się.
    Pozdro :D

  • farafiu – 17.04.2017

    Plusy:
    - cichy silnik, mocny silnik,
    - ciekawe rozwiązanie z lampami,
    - wzorowe spasowanie elementów okrycia bebechów.
    I na tym koniec.
    Ogromnie się tłucze, alpinarium, mało miejsc z niskiej podłogi, ogromne wycie przy naciskaniu przycisku stop. Jednak wolałbym IV generację dalej zamawiać niż to.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...