TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kto obsłuży komunikację w Gryfinie w 2019 roku?
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.10.2018 14:15:13
fot. wikipedia

Gmina Gryfino spod Szczecina szuka operatora komunikacji na 2019 rok. Do zdobycia jest jedno zlecenie, które podzielono na dwa pakiety. Pewnym standardem w przypadku najmniejszych miast jest troska o personel wykonawcy. Gryfinie o tym nie zapomnieli i wymagają od przewoźnika zatrudnienia kierowców na podstawie umów o pracę. I żeby dbał o autobusy. Przynajmniej teoretycznie.

Nowy kontrakt komunikacyjne w Gryfinie będzie obowiązywały przez cały 2019 rok. Wyjazd operatora zaplanowano 1 stycznia. Na najbliższy rok urzędnicy zakładają wykonanie pracy eksploatacyjnej w wymiarze ok. 1 120 000 wzkm. Przewozy obejmą 11 linii autobusowych:

  • Szczecin – Dolna Odra, przez: Radziszewo – Daleszewo – Gryfino; 2. Gryfino – Dolna Odra;
  • Gryfino – Borzym, przez: Gardno – Drzenin – Chwarstnica;
  • Gryfino – Gryfino, przez: Gardno – Stare Brynki – Czepino;
  • Gryfino – Gryfino, przez: Gardno – Chwarstnica – Bartkowo – Wirów;
  • Gryfino – Gryfino, przez: Wełtyń – Gardno – Chwarstnica – Sobiemyśl – Bartkowo;
  • Gryfino – Gryfino, przez: Nowe Czarnowo, wieś – Krajnik;
  • Gryfino – Sobiemyśl, przez: Wirów – Bartkowo – Mielenko Gryfińskie – Borzym;
  • Gryfino – Steklno, przez: Pniewo;
  • Stare Brynki – Gryfino, przez: Żabnica – Czepino;
  • Szczecin – Gryfino, przez: Radziszewo – Chlebowo – Gardno – Wełtyń;
  • Szczecin – Gryfino, przez: Radziszewo – Stare Brynki – Gardno – Wełtyń;
  • Gryfino – Gardno, przez: Wełtyń;

Do obsługi tego zlecenia potrzeba aż 43 autobusów. To absurdalnie dużo jak na tak mały zakres przewozów i roczną umowę. Przewoźnik musi posiadać lub udowodnić, że będzie posiadał:

  • autobusy przegubowe (co najmniej trzydrzwiowe), o ilości miejsc ogółem co najmniej 140 – min. 15 pojazdów
  • autobusy dwudrzwiowe, o ilości miejsc ogółem co najmniej 50 – min. 23 pojazdów
  • autobusy dwudrzwiowe, o ilości miejsc ogółem co najmniej 90 – min. 3 pojazdy
  • autobusy, o ilości miejsc siedzących co najmniej 17 – min. 2 pojazdy

Pora więc na warunki formalne postępowania. W kwestii minimalnej zdolności finansowej oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 2 mln PLN oraz ma dostęp do środków pieniężnych w wysokości min. 800 000 PLN. Warunek doświadczenia urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej jedną usługę autobusowego przewozu osób o wartości min. 1 750 000 PLN brutto. I do kompletu wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Termin składania ofert mija 23 listopada. Ich oceny urzędnicy ze Świecia dokonają przy pomocy trzech kryteriów. Cena ma 60% wagi. Do 30% można wywalczyć za dysponowanie całodobowym serwisem pojazdów. Pozostałe 10% urzędnicy z Gryfina przyznają za wprowadzenie do ruchu autobusów wyprodukowanych w tym roku. Przy takim kształcie przetargi brzmi to dosyć groteskowo.

Czy ktoś zdecyduje się stanąć do pojedynku z obecnym operatorem komunikacji gminnej w Gryfinie, czyli PKS Szczecin? Przy takich warunkach przetargu w zasadzie to pytanie staje się retoryczne.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Gryfino
UG
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...