TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Krakowski Hop Hop Bus
INFOBUS Piotr Kołaczek - Opublikowano: 01.07.2014 19:44:49 2 komentarze
Krakowski Hop Hop Bus
Od jesieni ubiegłego roku na krakowskich ulicach można zobaczyć trzy charakterystyczne czerwone minibusy Mercedes-Benz Sprinter z czarnymi i białymi napisami: Wow Krakow Hop on Hop off Bus. Wszystkie należą do Grupy Jordan. Ich trasa została zaplanowana tak, aby ułatwić turystom spędzającym w Krakowie kilka dni obejrzenie najczęściej odwiedzanych miejsc. Hop Hop Bus zatrzymuje się na czternastu przystankach: Hotel Galaxy (należący do Grupy Jordan), ul. Dajwór (Kazimierz), Wawel, Dworzec Główny Zachód, LOT Basztowa, Teatr Bagatela, Filharmonia, Hotel Sheraton, Salwator, Kopiec Kościuszki, Most Grunwaldzki, Plac Wolnica, Plac Bohaterów Getta, Fabryka Schindlera. Bilet jest ważny od momentu zakupu do końca następnego dnia. W tym czasie można podróżować bez ograniczeń wsiadając i wysiadając na dowolnych przystankach. Cena biletu normalnego 60 zł / 15 Euro, studenckiego (do 26 roku życia) 40 zł / 10 Euro. Z osobą dorosłą może podróżować czworo dzieci do 15 roku życia. Bilety można kupić przez internet na stronie hophopbus.pl, u kierowcy busa, w siedmiu punktach sprzedaży w Krakowie oraz w punktach informacji turystycznej, między innymi See Krakow. Bilety kupione przez internet muszą być wydrukowane.Czerwone Sprintery kursują co pół godziny. Pierwszy odjeżdża z przystanku początkowego przy hotelu Galaxy o godzinie 9:30, ostatni o 17:00. Na rozkładzie jazdy dostępnym w Internecie można sprawdzić oczekiwany czas przyjazdu busa wyliczony na podstawie rzeczywistej pozycji auta ustalonej przez GPS. W aucie jest 15 miejsc siedzących. Turyści dostają „jednorazowe”słuchawki i wydawnictwa promocyjne zawierające mapki trasy przejazdu oraz reklamy lokali gastronomicznych i sklepów. W wielu z nich pasażerowie Hop Hop Busa otrzymują na 10% rabat. W busie jest dostępna bezpłatna sieć WiFi, a podczas jazdy można słuchać przewodnika opisującego miejsca warte odwiedzenia, znajdujące się w okolicy najbliższego przystanku. Nagrania w sześciu językach (polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, rosyjskim) można odtwarzać przez głośniki oraz słuchawki (równolegle w dwóch językach). Sterowanie odtwarzaniem zapowiedzi odbywa się automatycznie, na podstawie informacji o położeniu pojazdu uzyskanej z GPS i nie absorbuje uwagi kierowcy.Wbrew pozorom prowadzenie tego typu usług turystycznych nie jest proste. Trudności zaczynają się już na etapie planowania i uzyskiwania pozwoleń. Charakter przewozów sprawia, że choć usługa jest przeznaczona dla turystów, urzędnicy stosują do niej procedury przewidziane dla linii regularnych. Operatorzy linii typu „Hop on Hop off”muszą się wykazać doświadczeniem i pomysłowością. Fakt, że takie usługi są popularne w wielu miastach tłumnie odwiedzanych przez turystów nie przesądza o ich rentowności. Przekonali się o tym również krakowscy przedsiębiorcy, którzy jakiś czas temu musieli podjąć decyzję o wycofaniu się z rynku. Kluczem do sukcesu wydaje się być współpraca z innymi podmiotami, w tym przewoźnikami oferującymi atrakcyjne i nietypowe usługi. Grupa Jordan doszła do porozumienia z operatorem Cracow Sightseeing Tour, proponującym przejazdy autobusem piętrowym z częściowo odkrytym górnym pokładem. Kupując bilet u jednego z operatorów, można korzystać bez ograniczeń z usług drugiego.Klientów pomagają pozyskać pracownicy „punktów obsługi naziemnej”przy przystankach, nie bez znaczenia są również zniżki udzielane przez współpracujące lokale i sklepy. Jordan planuje nawiązanie współpracy z firmami organizującymi wycieczki Melexami oraz organizatorem rejsów gondolą po Wiśle. W ramach 2-dniowego biletu turyści będą mogli popłynąć w 30 minutowy rejs oraz odbyć 30 minutową przejażdżkę Melexem.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Jordan
Kraków
  • ipo – 02.07.2014

    Zapomnieliście napisać że to wszystko jest dotowane z Urzędu Miasta bo busy jeżdżą pusto a właściciel JORDANA ma tam plecy a także tego, że identyczne usługi wykonywał DISCOVER który nie płacił właścicielom busów i nie miał kto dalej jeździć bo ile można jeździć na krechę.. Od jakiegoś czasu już nie jeżdżą.

  • Jakub – 02.07.2014

    IPO ma absolutną rację, ale JORDAN też już ledwo przędzie, tak samo jak hotel GALAXY, który przepisali na synka właściciela... Sorry, ale tu się zaczyna wojna dumpingowa kosztem kierowców i firm podwykonawczych... Zwłaszcza, że w tym roku nie ma wielu turystów i nawet nie ma o kogo się bic...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....