TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

KPK Białystok testuje nowego Conecto
INFOBUS.PL - Opublikowano: 21.09.2017 13:19:10 5 komentarzy
KPK Białystok testuje nowego Conecto

18 września 2017 do Komunalnego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Białymstoku, przyjechał nowy testowy Mercedes Conecto typu 628B01. Pracownicy przewoźnika oraz białostoccy pasażerowie będą testować go przez dwa tygodnie na ulicach stolicy Podlasia.

Nowego Conecto to pojazd standardowy, który jest całkowicie niskopodłogowy. Posiada on nadwozie o długości 12,135 m. Umożliwia podróż 95 pasażerom. 27 osób może skorzystać z miejsc siedzących. Siedem foteli jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.

Układ jezdny oparto na osiach firmy ZF. Z przodu mamy niezależną RL82EC, natomiast tylna to wolny portalowy most AV132/80. W autobusie zamontowano stojący silnik Mercedes OM936. To jednostka o mocy 299 KM. Ma 7,7 l pojemności skokowej i osiąga 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik zblokowano z automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów ZF Ecolife.

Białostockie testy standardowej wersji nowej odsłony Conecto to kontynuacja jazd demonstracyjnych, które mają zapoznać jak największe grono przewoźników z nowym miejskim produktem Mercedesa. A moment jest idealny, gdyż w najlepsze trwa zawierucha unijnych zakupów. To także najlepszy moment by przyciągnąć do siebie nowego klienta.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
KPK Białystok
Mercedes
Nowy Conecto
testy
  • Wacek – 21.09.2017

    Brrr, ale brzydal!

  • kku – 21.09.2017

    W nocy nie odrużnisz od BYD'a

  • Gość – 21.09.2017

    Turek w Białymstoku :)Chyba to żart

  • Gondol Jerzy – 22.09.2017

    @kku: niektórzy nie potrafią odróżnić "ó" od "u" bez względu na porę dnia@Gość: KPK eksploatuje już kilka M-B zmontowanych w Turcji, więc to żadna nowość

  • Pako – 24.09.2017

    Szkoda na to kasy

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....