TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kortrijk 2013: Polskie autobusy na Busworld
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 27.10.2013 21:14:47 8 komentarzy
Kortrijk 2013: Polskie autobusy na Busworld
KAPENA: firma z Włynkówka pokazała na stoisku francuskiej firmy Hervouet Industry (przedstawiciela Kapeny i chińskiej marki King Long) dwa autobusy z serii Thesi na bazie Iveco Daily 70C17. Pierwszy w wersji szkolnej o pojemności 32+1 i długości 8650 mm, zaś dugi - w wersji międzymiastowej o pojemności 28+1 i długości 8040 mm. Ten bardziej luksusowy model został wyposażony w klimatyzację z indywidulanymi nawiewami, Webasto i retarder Telma. Co ciekawe mimo zapowiedzi wystawienia pojazdów spełniających normę Euro 6, w obu konstrukcjach zastosowano silniki z normę EEV. Szkoda, bo sami jesteśmy bardzo ciekawi jakie włoski producent wprowadzi w Daily wraz z normą Euro 6. Czasu do 1 stycznia 2014 r. zostało coraz mniej.

\"20_100\"
SOLARIS: i „last but not least”polski producent z Bolechowa przedstawił na Busworld 2013 najnowsze rozwiązania w zakresie bezemisyjnych autobusów elektrycznych oraz pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 6. Było to jednocześnie największe i najlepiej zorganizowane stoisko spośród wszystkich polskich firm obecnych na targach w Kortrijk. Solaris jako też jedyna firma z Polski zorganizowała na wystawie swoją konferencję prasową, podczas której zaprezentowała szczegóły, „kawowej”oferty (identycznej jak na targach w Kielcach), czyli: autobus elektryczny Solaris Urbino 12 electric z automatycznym, kontaktowym systemem szybkiego ładowania dachowego, międzymiastowy InterUrbino z silnikiem Cummins ISB6.7E6 oraz model Urbino 18 napędzany jednostką Paccar (DAF) MX-11. Na terenach zewnętrznych po raz pierwszy zaprezentowano zobacz „dwunastkę”Solarisa z poziomo usytuowanym silnikiem DAF Euro 6, z układem drzwi 2-2-0. –„Jesteśmy już po przeprowadzeniu wszystkich wymaganych prawem testów i homologacji związanych z wprowadzeniem do produkcji seryjnej autobusów z silnikami spełniającymi normę Euro 6 –powiedział Dariusz Michalak, Członek Zarządu ds. Badań i Rozwoju w Solaris Bus &Coach. - Homologacje tradycyjnie wykonaliśmy przy współpracy z czeskim TUV Sud i hiszpańską Idiadą. Aktualnie jesteśmy już gotowi przyjmować zamówienia na dostawy seryjne takich autobusów. Zresztą pierwsze kontrakty na dostawę Urbino z Euro 6 już podpisaliśmy. Dodatkowo, aby nasi klienci otrzymali produkt dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, prowadzimy ostatnie etapy testów optymalizacyjnych autobusów z silnikami DAF Euro 6. Pierwsze nowe jednostki napędowe zamontowaliśmy w naszych najbardziej popularnych modelach, czyli Urbino 12, Urbino 18, Urbino 12 LE i InterUrbino. Już na początku IV kwartału tego roku będziemy mogli uruchomić ich produkcję seryjną. Równolegle prowadzimy prace z silnikami Cummins w naszych mniejszych pojazdach miejskich oraz w InterUrbino. Tego typu autobusy z silnikami Euro 6 pojawią się w produkcji seryjnej z początkiem 2014 r.”
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Kortrijk
AMZ
Automet
Auto-CUBY
Busprestige
SMC AUTO
Kapena
Polster
Solaris
  • KI / EL – 28.10.2013

    Dot. Zdjecie Nr. 4 z kategorii Solaris: Czy jestescie pewni, ze to naprawde Solaris U12 LF? Bo on raczej wyglada na 12LE (wyzsze okna itd.). Prosze o odpowiedz!

  • Ciekawe – 28.10.2013

    Dot. Zdjecie Nr. 4 z kategorii Solaris: W zasadzie to z tyłu za Solarisem, stoi Van Hool. Proszę o informacje co to za model. :)

  • KI / EL – 28.10.2013

    Lol..

  • as – 28.10.2013

    Bez wiekszej różnicy

  • Teofilow – 28.10.2013

    To nie moze byc na zdjeciu SU12 E6, bo ma lezacy motor. To musi byc 12LE, ale brzydal!

  • zaq – 29.10.2013

    Tylne lampy sprintera dwuelementowe? Co to znaczy? Na zdjęciach nie widać różnicy z poprzednim modelem.

  • jag – 30.10.2013

    prześladują Was "piaty w kołach", gdzieś się "s" gubi w kolejnym juz tekście... :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....