TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kortrijk 2013: Polskie autobusy na Busworld
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 27.10.2013 21:14:47 8 komentarzy
Kortrijk 2013: Polskie autobusy na Busworld
KAPENA: firma z Włynkówka pokazała na stoisku francuskiej firmy Hervouet Industry (przedstawiciela Kapeny i chińskiej marki King Long) dwa autobusy z serii Thesi na bazie Iveco Daily 70C17. Pierwszy w wersji szkolnej o pojemności 32+1 i długości 8650 mm, zaś dugi - w wersji międzymiastowej o pojemności 28+1 i długości 8040 mm. Ten bardziej luksusowy model został wyposażony w klimatyzację z indywidulanymi nawiewami, Webasto i retarder Telma. Co ciekawe mimo zapowiedzi wystawienia pojazdów spełniających normę Euro 6, w obu konstrukcjach zastosowano silniki z normę EEV. Szkoda, bo sami jesteśmy bardzo ciekawi jakie włoski producent wprowadzi w Daily wraz z normą Euro 6. Czasu do 1 stycznia 2014 r. zostało coraz mniej.

\"20_100\"
SOLARIS: i „last but not least”polski producent z Bolechowa przedstawił na Busworld 2013 najnowsze rozwiązania w zakresie bezemisyjnych autobusów elektrycznych oraz pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 6. Było to jednocześnie największe i najlepiej zorganizowane stoisko spośród wszystkich polskich firm obecnych na targach w Kortrijk. Solaris jako też jedyna firma z Polski zorganizowała na wystawie swoją konferencję prasową, podczas której zaprezentowała szczegóły, „kawowej”oferty (identycznej jak na targach w Kielcach), czyli: autobus elektryczny Solaris Urbino 12 electric z automatycznym, kontaktowym systemem szybkiego ładowania dachowego, międzymiastowy InterUrbino z silnikiem Cummins ISB6.7E6 oraz model Urbino 18 napędzany jednostką Paccar (DAF) MX-11. Na terenach zewnętrznych po raz pierwszy zaprezentowano zobacz „dwunastkę”Solarisa z poziomo usytuowanym silnikiem DAF Euro 6, z układem drzwi 2-2-0. –„Jesteśmy już po przeprowadzeniu wszystkich wymaganych prawem testów i homologacji związanych z wprowadzeniem do produkcji seryjnej autobusów z silnikami spełniającymi normę Euro 6 –powiedział Dariusz Michalak, Członek Zarządu ds. Badań i Rozwoju w Solaris Bus &Coach. - Homologacje tradycyjnie wykonaliśmy przy współpracy z czeskim TUV Sud i hiszpańską Idiadą. Aktualnie jesteśmy już gotowi przyjmować zamówienia na dostawy seryjne takich autobusów. Zresztą pierwsze kontrakty na dostawę Urbino z Euro 6 już podpisaliśmy. Dodatkowo, aby nasi klienci otrzymali produkt dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, prowadzimy ostatnie etapy testów optymalizacyjnych autobusów z silnikami DAF Euro 6. Pierwsze nowe jednostki napędowe zamontowaliśmy w naszych najbardziej popularnych modelach, czyli Urbino 12, Urbino 18, Urbino 12 LE i InterUrbino. Już na początku IV kwartału tego roku będziemy mogli uruchomić ich produkcję seryjną. Równolegle prowadzimy prace z silnikami Cummins w naszych mniejszych pojazdach miejskich oraz w InterUrbino. Tego typu autobusy z silnikami Euro 6 pojawią się w produkcji seryjnej z początkiem 2014 r.”
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Kortrijk
AMZ
Automet
Auto-CUBY
Busprestige
SMC AUTO
Kapena
Polster
Solaris
  • KI / EL – 28.10.2013

    Dot. Zdjecie Nr. 4 z kategorii Solaris: Czy jestescie pewni, ze to naprawde Solaris U12 LF? Bo on raczej wyglada na 12LE (wyzsze okna itd.). Prosze o odpowiedz!

  • Ciekawe – 28.10.2013

    Dot. Zdjecie Nr. 4 z kategorii Solaris: W zasadzie to z tyłu za Solarisem, stoi Van Hool. Proszę o informacje co to za model. :)

  • KI / EL – 28.10.2013

    Lol..

  • as – 28.10.2013

    Bez wiekszej różnicy

  • Teofilow – 28.10.2013

    To nie moze byc na zdjeciu SU12 E6, bo ma lezacy motor. To musi byc 12LE, ale brzydal!

  • zaq – 29.10.2013

    Tylne lampy sprintera dwuelementowe? Co to znaczy? Na zdjęciach nie widać różnicy z poprzednim modelem.

  • jag – 30.10.2013

    prześladują Was "piaty w kołach", gdzieś się "s" gubi w kolejnym juz tekście... :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....