TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Koniec diesli w Koszalinie? MZK kupuje 5 hybryd
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.11.2018 12:45:25
fot. wikipedia

W Koszalinie pojawią się kolejne nowe autobusy. Od dziś, 13 listopada Miejski Zakład Komunikacji szuka dostawcy 7 autobusów klasy MAXI z napędem hybrydowym. Na SIWZ jeszcze czekamy, więc skupiamy się na informacjach z ogłoszenia o zamówieniu.

Przewoźnik szuka dostawcy 5 autobusów klasy MAXI. Mają to być pojazdy spalinowe z nadwoziami o długości ok. 12 (+- 0,5 m). Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2. Pojazdy muszą posiadać napęd hybrydowy oraz nie mogą być prototypami.

Ponadto MZK wymaga, aby autobusy były objęte:

  • przez 24 miesiące gwarancją całopojazdową
  • przez 96 miesięcy rękojmią na trwałość konstrukcji nadwozia i poszycia

Koszaliński przewoźnik oczekuje ponadto bezawaryjnego działania oraz eksploatacji zespołu baterii przez minimum 3 lata. Producenci w swoich ofertach muszą uwzględnić zachowania min. 80% pojemności energetycznej zespołu baterii po tym okresie. W przeciwnym razie zasobniki muszą zostać wymieniony na nowy, na koszt dostawcy.

Nie wiemy jakimi środkami na zakup hybryd dysponuje MZK Koszalin. Wiadomo natomiast, że dostawa ma zostać zrealizowana w ciągu maksymalnie 180 dni od podpisania umowy. Termin nieco napięty, więc zapewne na etapie pytań do SIWZ pojawi się wniosek o więcej czasu na realizację.

Na SIWZ jeszcze czekamy, więc zaglądamy w warunki formalne postępowania. W kwestii minimalnej zdolności finansowej oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln PLN. Warunek doświadczenia MZK uzna za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej jedną dostawę autobusów klasy MAXI z silnikami diesla Euro 6 o wartości nie mniejszej niż 7 mln PLN brutto. Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 220 000 PLN.

Termin składania ofert mija 21 grudnia. Nie wiadomo póki co przy pomocy jakich kryteriów będzie je oceniać MZK.

W tym roku do Koszalina przyjadą Scanie Citywide 12LF. Według zapewnień miasta będą to ostatnie autobusy spalinowe we flocie MZK. Kolejne mają już być tylko hybrydowe, czego potwierdzeniem jest ogłoszony dziś nowy przetarg.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Koszalin
hybryda
  • Maciek Patulski – 13.11.2018

    No ale hybryda w dalszym ciągu i tak będzie dieslem, więc żaden koniec.

  • Łukasz Łaszczuk – 13.11.2018

    W niektórych miastach nie mogą się pozbyć manów NG i jelczy A u was rewolucja

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....