TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Konferencja e-Bus: Kolejny powrót Solbusa [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 03.04.2017 17:44:18 13 komentarzy
Konferencja e-Bus: Kolejny powrót Solbusa [FILM]

Jedna z największych sensacji konferencji "e-Bus". Po miesiącach milczenia na autobusowej scenie ponownie pojawił się Solbus ? w postaci Sławomira Łopatowskiego, jako prezesa firmy 2G Bus & Coach, oferującej elektromobilne rozwiązania dla transportu publicznego z Solca Kujawskiego.

Ciężko jest jednoznacznie skomentować ten fakt, gdyż z jednej strony trzeba mieć naprawdę dużo odwagi i samozaparcia, aby po tylu doświadczeniach nadal kontynuować autobusową misję Solbusa, zaś z drugiej ? po tylu ostatnich błędach w Warszawie i Częstochowie (głównie serwisowych), ciężko będzie przekonać klientów do powrotu do tej marki. Naszym zdaniem to "mission impossible", ale z uwagi na niezaprzeczalny wkład Solbusa w rozwój alternatywnych napędów ? chcielibyśmy się mylić. Najważniejsze punkty wystąpienia prezesa Łopatowskiego były następujące:

  • firma ma duże doświadczenie w zakresie produkcji autobusów z alternatywami napędami ? zarówno w zakresie CNG i LNG, jak i ogniw paliwowych i elektrobusów.

  • eko-oferta Solbusa obejmuje pojazdy o długości od 10,5 do 12 m

  • zgodnie z zapowiedziami zwiększenia DMC dla pojazdów niskoemisyjnych, producent przygotowuje się do podniesienia pojemności swoich pojazdów;

  • firma duże nadzieje wiąże z dwuletnim testem drogowym autobusu Solbus 12FC na ogniwa paliwowe, który został zakupiony przez firmę holenderska Syntus w ramach rządowego grantu. W przypadku pomyślnego wyniku testu, klient zapowiada duże zakupy tego typu autobusów;

  • Solbus pracuje nad elektrobusem o długości 9 m, przeznaczonym do obsługi mniejszych miast.

Poniżej zapis z wystąpienia Sławomira Łopatowskiego podczas warszawskiej konferencji w Ministerstwie Rozwoju. Zapraszamy na film:


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solbus
e-bus
konferencja
  • gość – 03.04.2017

    Kolejne logo do naciągania i nie wywiązania się

  • Kierowca 19-tki wstał i zaczą klaskać a śmiechom nie było końca – 03.04.2017

    AHAHHAHHAHHHAHAH ŁOHOHHAHAHHAH BUHAHAHAHHAZatrzymajcie tę karuzelę śmiechu bo się wypier.....

  • sopbus – 03.04.2017

    A co z gwarancją w Częstochowie?.

  • www – 03.04.2017

    @sopbus Częstochowa przekombinowała ze skomplikowanym połączeniem samodzielnych technologii w jeden system. Właściwie po co? Czy kogoś może dziwić, że to nie mogło się udać, choćby przez użycie superkondensatorów, które nie są jeszcze w pełni rozwiniętą technologią? Gdyby były to nie kupowalibyśmy elektrobusów z akumulatorami, a z superkondensatorami.

  • sopbus – 03.04.2017

    A po co Solbus w to wszedł?.

  • solaris150 – 03.04.2017

    Pytanie czy Solbus ma jakiekolwiek zamówienia na nowe pojazdy ? Będę wdzięczny za info.

  • Marcinek – 03.04.2017

    Nie ma i ostatnio nigdzie nie startował. Odpuścił sobie po prostu.

  • polo – 03.04.2017

    I oby nie miał. Nikt im nie powinien ufać. Najpierw niech się rozliczą z Częstochową Warszawą i innymi

  • mark – 03.04.2017

    Podobno w Wilnie jest to jeszcze większy złom od solbusa hybrydowego ta ich hybryda gazowa dla tego szacun dla solbusa że wyprodukowali takie autobusy.W Wilnie długi okres hybryda nie jeździła ciągle miała awarie dla tego dobrze że wybrali solbusa przynajmniej część solbusów jeździ a z hispańskim Castrosua czy innym wynalazkiem mogło by być jeszcze gorzej

  • SOLBUS – 04.04.2017

    @sopbusA po co Częstochowa w to weszła?

  • solecczanin – 04.04.2017

    PytanieCzy ten Pan Łopatowski w ogóle umie się wypowiadać?Jeden wielki bełkot.Swoją drogą ciekawe ile Pan AŚ płaci za te stwarzanie pozorów?

  • PodróżującyPoEuropie – 05.04.2017

    Szkoda że nie mogę opublikować słowa pana Sławomira jak był prezesem Fajnej i cenionej firmy produkującej Autobusy ,, AUTOSAN * o tandecie z Solca .SZKODA SZKODA

  • Spawacz II – 13.09.2017

    Nie kopcie leżącego. Szkoda że przez głupotę Zarządu i jej przydupasów firma padła.Autobusy nie były wcale takie złe ale przez ciągły brak kasy i chybione decyzje zarówno materiałowe jaki i przede wszystkim personalne efekt końcowy wyszedł jaki wyszedł.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....