TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kolejny kontrakt Mercedesa na eCitaro. 16 e-busów dla Hamburga
INFOBUS.PL - Opublikowano: 04.04.2019 15:15:54
fot. EvoBus

Mercedes dopisuje sobie do swoje portfolio kolejne zamówienie na elektrobusy. Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein (VHH) zamawia 16 eCitaro. Ja podkreśla producent będą to innowacyjne wizualnie i technicznie pojazdy.

VHH zamówiło 16 sztuk w pełni elektrycznych "gwiazd". Przewiduje się, że "elektryki" zostaną dostarczone pod koniec 2019 r. To wyraz tego, że Hamburg pokłada duże nadzieje w bezemisyjnych autobusach miejskich. VHH zdecydowało się na zakup 16 eCitaro. Będą one się charakteryzowały szeregiem dedykowanych rozwiązań.

Po raz pierwszy eCitaro zostały zaoferowane w tak pojemej wersji. Hamburskie "gwiazdy" będą wyposażone w pakiet łącznie dwunastu akumulatorów o całkowitej pojemności 292 kWh. Ma to dać duży zasięg na jednym ładowaniu, nawet w trudnych warunkach wynoszący około 170 km zgodnie z SORT2. W idealnych warunkach zasięg może wynosić nawet około 280 km. Autobusy będą napędzane elektryczną osią napędową ZF AVE130, która wyposażona będzie w dwa silniki trakcyjne, każdy o mocy 125 kW i 485 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Atrakcyjny wizualnie
Przeszklone segmenty ściany bocznej wokół obszaru między osiami nadadzą przestrzeni pasażerskiej eCitaro jeszcze bardziej przejrzysty wygląd, który będzie jednym z wyróżników hamburskich Mercedesów. Dodatkowo duża wydzielona przestrzeń naprzeciwko drugich drzwi zapewni dużo miejsca dla wózków inwalidzkich, wózków dziecięcych i pasażerów stojących. Co więcej, trzy pary dwuskrzydłowych drzwi zapewnią szybką wymianę pasażerów na przystankach. Porty USB do ładowania smartfonów, nowy wzór tapicerki foteli opracowany dla autobusów elektrycznych oraz wykładzina podłogowa o wyglądzie drewna dodatkowo wpłyną na oryginalny wystrój przestrzeni pasażerskiej.

Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein: łączymy Hamburg z okolicą
VHH wykorzystuje ponad 500 autobusów do obsługi połączeń między Hamburgiem i miejscowościami położonymi w jego aglomeracji. Flota firmy w większości opiera się na Mercedesach. W ciągu roku VHH przewozi ponad 100 mln pasażerów.

Od 2020 roku przewoźnik chce kupować wyłącznie autobusy elektryczne, które będzie kierował na linie wewnątrz Hamburga. Aby przygotować się do tego zajezdnia w Bergedorf stała się pierwszą z dwunastu baz VHH, która została przystosowana do obsługi technicznej, ładowania i garażowania elektrobusów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Mercedes
EvoBus
Niemcy
Hamburg
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....