TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kolejny elektryczny gimbus. Gręboszów!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 15.05.2020 14:00:16
Kolejny elektryczny gimbus. Gręboszów!

Mamy zdaje się już ostatni przetarg w ramach serii zamówień na elektryczne gimbusy. Stawkę będzie zamykać małopolski Gręboszów. Chodzi o jeden elektrobus klasy MAXI i ładowarkę plug-in do niego.

Zamawiany przez małopolską gminę szkolny elektrobus ma być konstrukcją całkowicie niskopodłogową z nadwoziem o długości 11,5 – 13,5 m, szerokości do 2,55 m i wysokości do 3,5 m. Ma umożliwiać podróż przynajmniej 53 pasażerom, tym min. 41 na miejscach siedzących. Dodatkowo gmina zaleca, aby zaoferowano jej elektrobus do przewozu jak największej liczby osób. Dostęp na pokład będzie zapewniony przez dwa wejścia w układzie 2-2-0 lub 1-2-0.

"Elektryk" ma posiadać sterowanie impulsowe. Jeden lub dwa silniki trakcyjne muszą być o mocy znamionowej min. 120 kW. Elektrobusy mają posiadać baterie trakcyjne lub inny typ zasobników energii, które będą miały pojemność min. 200 kWh. Zasięg na jednym ładowaniu ma wynieść co najmniej 120 km. Zużycie energii bez włączonego ogrzewania i klimatyzacji ma być nie wyższe niż 1,25 kWh/km.

W trakcie gwarancji pojemność baterii nie może spać poniżej 80% wartości początkowej. W przeciwnym wypadku dostawca pojazdu będzie musiał na własny koszt dokonać ich wymiany. Pojazd musi być przystosowany do ładowania przez złącze plug-in o mocy min. 40 kW.

Elektrobus oraz ładowarka mają być dostarczone do 30 listopada. Dużo czasu więc nie ma. Minimalny okres gwarancji całopojazdowej oraz na baterie to trzy lata.

Pora wspomnieć o warunkach formalnych postępowania. Oferent musi posiadać zdolność finansową na poziomie min. 1,5 mln PLN. Na taką samą sumę należy być także ubezpieczonym Warunek doświadczenia- tutaj trzeba wykazać się realizacją w ciągu ostatnich trzech lat dostawą minimum jednego elektrobusa wraz z ładowarką plug-in. Wartość zlecenia nie może być niższa niż 1,5 mln PLN brutto. Oferty należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 35 000 PLN.

Termin składania ofert mija 23 czerwca. Postawiono na trzy kryteria oceny. Cena to 60%. 30% jest do wywalczenia w ocenie technicznej. Pozostałe 10% to warunki gwarancji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
elektrobus
gimbus
Gręboszów
UG

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....