TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kolejne zakupy w Kutnie. MZK szuka 2 nowych autobusów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 06.05.2019 16:00:43
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Nie tylko o sześć nowych elektrobusów wzbogaci się Kutno. Od dziś, 6 maja Miejski Zakład Komunikacji szuka dostawców dwóch nowych autobusów klasy MIDI. Mają one zostać przekazane spółce przed Bożym Narodzeniem.

MZK interesują autobusy klasy MIDI z całkowicie z niską podłogą. Mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości do 10,5 m, szerokości min. 2,5 m i nie wyższe niż 3,25 m. Każdy umożliwi podróż min. 77 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być dalej zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Muzą to być jednostki o pojemności 6,5 - 8 l. Nie mogą być one słabsze niż 200 kW i osiągać min. 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zostaną one zblokowane z automatycznymi skrzyniami biegów ze zwalniaczami hydraulicznymi. Przekładnia musi posiadać oprogramowanie umożliwiające optymalizację zużycia paliwa. Nie zabraknie oczywiście systemu detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika.

Dwie "dziesiątki" mają trafić do Kutna najpóźniej przed Bożym Narodzeniem. Termin dostawy MZK określiło na nie później niż do 23 grudnia.

Pora na warunki, bez których spełnienia nie ma mowy o prawidłowej ofercie w kutnowskim postępowaniu. Minimum w zakresie zdolności finansowej oferenta MZK określiło na 1,7 mln PLN. Warunek doświadczenia przewoźnik z Kutna uznaje za spełniony jeśli oferent w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej cztery autobusy miejskie w ramach przynajmniej dwóch dostaw. Każda z nich musi być o wartości nie mniejszej niż 1,7 mln PLN. Do kompletu jeszcze wadium. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na sumę 20 000 PLN.

W Kutnie na oferty czekają do 11 czerwca. Ich ocenie posłużą dwa kryteria. Cena ma 60% wagi. Do 40% można wywalczyć w nieskomplikowanej ocenie technicznej.

Nie tylko spalinowe "dziesiątki"
Aktualnie miasto sprawdza oferty w przetargu na dostawę sześciu elektrobusów klasy MAXI oraz ładowarek do nich. Na przetargowym stole pojawiły się oferty od Solarisa, Volvo i Ekoenergetyki. Szczegółowo piszemy o tym tutaj.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Kutno
  • Piotr Rytlewski – 06.05.2019

    Za tą cene to tylko odrzut z Włocławka

  • Sławomir Gugała – 06.05.2019

    Rocznik 2018 min.?Coś miał Warbus .Chyba 2016 i 2017

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....