TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kolejna czwórka dla Płocka! Czas na diesle
INFOBUS.PL - Opublikowano: 22.03.2019 14:30:48
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Nie o cztery, ale o osiem kolejnych nowych autobusów wzbogaci się Płock. Do ogłoszonego przedwoczraj hybrydowego przetargu dołączył kolejny. Od dziś, 22 marca miasto szuka dostawcy dwóch solówek i również dwóch przegubowców z silnikami diesla Euro 6. Te także trafią do Płocka najpóźniej w maju 2020 r.

Na celowniku magistratu są całkowicie niskopodłogowe autobusy klasy MAXI i MEGA. W przypadku krótszych mają to być konstrukcje z nadwoziami o długości 11,5 – 12,5 m, szerokości 2,5 - 2,55 m oraz wysokości do 3,4 m. Powinny umożliwiać podróż przynajmniej 105 pasażerom. Nie mniej niż 26 osób ma mieć zagwarantowaną przejażdżkę na miejscach siedzących. Na pokład autobusów będzie można się dostać dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2, z których każde powinno być o prześwicie nie mniejszym niż 1200 mm.

Przegubowce z kolei mają posiadać nadwozia o długości 17,5 – 18,75 m, szerokości 2,5 - 2,55 m oraz wysokości do 3,4 m. Powinny umożliwiać podróż przynajmniej 140 pasażerom. Nie mniej niż 40 osób ma mieć zagwarantowaną przejażdżkę na miejscach siedzących. Na pokład autobusów będzie można się dostać dzięki czterem wejściom w układzie 2-2-2-2, każde również o prześwicie nie mniejszym niż 1200 mm.

Solówki mają być napędzane silnikami o pojemności min. 7 l. Jednostka ma być nie słabsza niż 210 kW i osiągać przynajmniej 1100 Nm. W warunkach testu SORT2 ma on zapewniać spalanie nie wyższe niż 42 l na 100 km. W przegubowcu musi się znaleźć większa jednostka, bo przynajmniej dziewięciolitrowa. Musi ona być nie słabsza niż 260 kW i osiągać przynajmniej 1450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Spalanie w warunkach SORT2 nie może przekroczyć 55 l / 100 km. Wszystkie autobusy muszą posiadać czterobiegowe automatyczne skrzynie biegów.

Na omówienie obydwu płockich SIWZ-ów mamy jeszcze czas, więc przechodzimy do jedynego warunku formalnego. Tak jak w przypadku hybrydowego przetargu miasto oczekuje od oferenta jedynie wadium. W tym przypadku propozycja musi posiadać zabezpieczenie na 120 000 PLN.

Na oferty płoccy urzędnicy czekają do 24 kwietnia. Ich ocenie posłużą trzy kryteria, które uległy drobnej zmianie. Cena ma 60% wagi. Do 6% można wywalczyć dzięki objęciu hybryd pięcioletnią gwarancją całopojazdową. Pozostałe 34% to bardzo przyjemna i prosta ocena techniczna.

Diesle tak samo jak hybrydy mają trafić do Płocka najpóźniej do 15 maja 2020 r.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Płock
UM
KM Płock
  • Patryk Lis – 22.03.2019

    Krzysiek Bobek jakie 2 ładne autobusy.. te obok kartona na prawo

  • Anh Minh Nguyen – 22.03.2019

    Ciekawie zatem dobrze się bawią..

  • Michał Kamiński – 23.03.2019

    Król jest tylko jeden - ten obok kartona po prawej. 😀

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....