TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Koleje Ukraińskie mogą zostać sprywatyzowane
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 14.08.2019 15:05:33
Koleje Ukraińskie mogą zostać sprywatyzowane

Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski oświadczył, że do końca bieżącego roku na Ukrainie zostanie zrealizowana reforma. Prezydent zapowiedział też przeprowadzenie szeregu prywatyzacji.

Pod koniec lipca o tym, że do końca 2019 roku na Ukrainie może być uwolniony rynek ziemi poinformował zastępca szefa biura prezydenta Ukrainy Ołeksij Honczaruk. Wskazał, że trwają rozmowy z Bankiem Światowym na temat modelów przeprowadzenia reformy rolnej, przede wszystkim w kwestii nabywania gruntów przez obcokrajowców. Najbardziej liberalny model pozwoli na zwiększenie PKB o ponad 3 proc. rocznie, a najbardziej ostrożny umożliwi przyspieszenie wzrostu gospodarczego o 0,5 proc.

Honczaruk przekazał też, że władze odblokują proces prywatyzacji, który ma objąć m.in. przedsiębiorstwo pocztowe Ukrposzta,kolejepaństwowe Ukrzaliznycia oraz państwowe banki. Jak podaje Radio Swoboda, ukraińskie państwo jest gotowe do sprzedania ponad 200 państwowych przedsiębiorstw.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
UZ
Ukraina
  • Peter Kaminski – 15.08.2019

    Sprywatyzowanie kolei w Wielkiej Brytanii do tej pory odbija się czkawką.

  • Krzysztof Rubik – 15.08.2019

    Błąd, komunikacja publiczna tym bardziej kolejowa powinna być Państwowa a pomagać jej powinny podmioty prywatne.

  • Sebastian Lk – 15.08.2019

    Rozkradanie zwłok Ukrainy w toku. Obstawiam, że potencjalny nabywca już jest.

  • Tomasz Szklarz – 15.08.2019

    Skoro TrainOSE (przewoźnik, a samo OSE jest w rękach greckiego skarbu państwa) przejęły Ferrovie dello Stato Italiane (tak skoro Grecja nie miała kasy na utrzymanie taboru to lepiej od likwidacji było sprzedać to Włochom) - przewoźnik to jeszcze okej, bo raczej ważniejsza jest infrastruktura (wbrew pozorom PKP PLK powinna być agencją taką jak GDDKiA (bez PKP na początku), ponieważ bycie spółką prawa handlowego jest trochę średnim pomysłem, a PKP PLK takową jest, a że infrastruktura jest potrzebna do rozwoju to prawdopodobnie każdy wie ;) ).

  • Marcin Tobik – 15.08.2019

    Kolej, wodociągi, gaz chyba jednak w rekach operatora państwowego

  • HRA Hobby - Ratownictwo - Akcja ciekawostki – 15.08.2019

    Kogo obchodzi jakaś tam ukraina?

  • Szczepan Worytko – 15.08.2019

    XD Już widzę jak prywatny przewoźnik będzie blokował szlaki na wschód kraju kiedy Rosjanie zapragną odebrać Ukraińcom kolejne tereny

  • Michał Sitarek – 15.08.2019

    Najlepszy! Dofinansowywać tylko nierentowne połączenia a reszta niech hula z dbałością o klientów!

  • Tomasz Wojtasik – 15.08.2019

    To będzie tak samo jak w Polsce, biurokracja i okradanie oraz całkowity burdel dla podróżnego. Gdyby w Polsce zlikwidować kolejowe spółki to znalazły by się pieniądze na reaktywację większości zlikwidowanych linii kolejowych w Polsce.

  • Adam Pająk – 15.08.2019

    Mniej więcej taki, jak z autostradą Kulczyka

  • Marek Kurleto – 16.08.2019

    najlepiej.może wtedy coś z nich będzie.

  • Marcin Robert Maź – 18.08.2019

    Już ich sprzedaje? Szybko. Kupującym jest Rosja? Nie jest? To kogoś podstawią.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....