TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

KM Płock bez ofert na leasing dwóch autobusów klasy MIDI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.10.2019 16:00:58
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Na razie Płock nie pożegna Kapen Thesi City. Spółce Komunikacja Miejska nie udało się zdobyć ofert na nowe pojazdy, które miałyby je zastąpić. Zbyt napięty termin dostawy?

Przewoźnika interesowały dwa autobusy klasy MIDI długie na 8 - 10 m. Spółka chciałą pozyskać je w formie sześcioletniego leasingu operacyjnego. KM wymagał opłaty wstępnej w wysokości 1% netto wartości autobusów, z kolei wykup miał nastąpić za 40% ceny.

Co i jak?
Miały to być fabrycznie nowe, przynajmniej częściowo niskopodłogowe pojazdy klasy MIDI z nadwoziami o długości 8 - 8 m, szerokości 2,4 - 2,55 m i wysokości do max 3,2 m. Każdy umożliwi podróż min. 55 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez przynajmniej jedną parę dwuskrzydłowych drzwi o prześwicie min. 900 mm.

Muszą być one napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Jednostka o pojemności min. 4,5 l ma być nie słabsza niż 135 kW oraz osiągać przynajmniej 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zostanie ona zblokowana z mechaniczną, przynajmniej sześciobiegową skrzynią biegów. Tak skompletowany powerpack ma zapewniać zużycie paliwa w warunkach testu SORT2 na poziomie nie większym niż 28 l na 100 km. Pojazdy będą monitorowane.

Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez okna przesuwne, wentylatory dachowe oraz szyberdachy. Przestrzeń pasażerska oraz kabina kierowcy mają być klimatyzowane. Nie zabraknie także gniazdek USB dla pasażerów.

Na zewnątrz zamontowane będą trzy tablice diodowe, które będą świecić na biało. W środku znajdą się tablice LCD min. 22" i 38", czyli "e-korale". Na nich będzie prezentowana informacja liniowa. Nie zabraknie oczywiście głosowych zapowiedzi przystanków i GPS. Całością będzie sterował wielofunkcyjny autokomputer z dotykowym interfejsem.

Brak ofert
Termin realizacji zamówienia wynosił maksymalnie 180 dni od podpisania umowy. Każdy z nowych nabytków płockiej KM miał być objęty przynajmniej trzyletnią gwarancją całopojazdową. Ale dodatkowe punkty można było wywalczyć dzięki wydłużeniu tego okresu do pięciu lat.

Na reazie jednak nic z tego nie wyjdzie 14 października KM unieważnił przetarg. Powód? Brak ofert. Czy chodziło o termin dostawy? To całkiem możliwe.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
KM Płock
wynajem
leasing
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....