TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kłosok i partnerzy pojadą na lotnisko w Pyrzowicach
INFOBUS.PL - Opublikowano: 05.10.2018 17:00:05 1 komentarz
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego rozstrzygnął dziś, 5 października przetarg na obsługę czterech nowych linii autobusowych do lotniska w Pyrzowicach. Wszystkie trzy zadania w tym postępowaniu zgarnia konsorcjum pod wodzą żorskiej firmy PPUH Kłosok.

Przypomnijmy, że przetarg na obsługę nowych linii autobusowych do lotniska w Pyrzowicach został ogłoszony w końcówce lipca. Postępowanie zostało podzielone na trzy zadania. Cztery nowe linie oznaczone jako AP1 (pierwsze zadanie), AP2 (drugie zadanie), AP3 i AP4 (trzecie zadanie) mają rozpocząć kursowanie od 1 listopada 2018 roku. Ich operatorzy będą je obsługiwać przez 38 miesięcy, do końca 2021 roku. Przez ten czas wykonają łączną pracę eksploatacyjną na poziomie ok. 6 650 000 wzkm. Podział na poszczególne zadania prezentował się następująco:

  • Część I, linia AP1 relacji: Gliwice Plac Piastów ↔ Zabrze Multikino ↔ Bytom Karb ↔ Piekary Śląskie Szarlej Kaufland ↔ Pyrzowice Portl Lotniczy; praca eksploatacyjna 2,5 mln wzkm , w opcji jest możliwość zamówienia dodatkowyc 126 tys. wzkm
  • Część II, linia AP2 relacji: Katowice Dworzec ↔ Katowice Sokolska ↔ Katowice Strefa Kultury ↔ Sosnowiec Dworzec PKP ↔ Będzin Stadion ↔ Pyrzowice Port Lotniczy; praca eksploatacyjna 1,85 mln wzkm, w opcji jest możliwość zamówienia dodatkowyc 126 tys. wzkm
  • Część III, linia AP3 relacji: Katowice Dworzec ↔ Pyrzowice Port Lotniczy i linia AP4 relacji: Tychy Dworzec PKP ↔ Katowice Giszowiec Osiedle ↔ Katowice Dworzec; praca eksploatacyjna 2,3 mln wzkm, w opcji jest możliwość zamówienia dodatkowyc 126 tys. wzkm

Do obsługi linii wymagane jest minimum 15 autobusów typu BN o do długości 12,5m i mieszących min. 80 pasażerów, w tym nie mniej niż 30 na miejscach siedzących, z czego 10 miejsc ma być dostępnych bezpośrednio z podłogi. Muszą to być pojazdy klasy MAXI nie starsze niż z 2013 roku i spełniające min. normę Euro 5. Od 1 stycznia 2020 roku mają one zostać zastąpione przez autobusy z min. 2018 roku i spełniające normę Euro 6c. Na wyposażeniu autobusów znajdą się automatyczne drzwi w układzie min. 2-2-0, klimatyzowana przestrzeń pasażerska min 20 kW, 5 szt. ładowarek USB, monitoring wizyjny, router Wi-Fi zapewniający bezpłatny dostęp do internetu, instalację ŚKUP.

Zapotrzebowanie na poszczególnych liniach zgłoszone przez KZK GOP wygląda następująco:

  • 5 autobusów na linię AP1
  • 3 autobusy na AP2
  • 7 autobusów na AP3 i AP4

7 września minął termin składania ofert. Na zakup przewozów na czterech lotniskowych liniach KZK GOP przygotował 43 092 000 PLN brutto. To oznacza, że urzędnicy chcieli przeznaczyć na zakup przewozów nie więcej niż 6 zł/wzkm netto. W postępowaniu wpłynęło 10 ofert od 5 przewoźników i konsorcjów. Przedstwiamy je po kolei.

Linia AP1:

  • PKM Świerklaniec - 5,94 zł/wzkm netto.
  • konsorcjum Meteor Świętochłowice, Irex-1 Świętochłowice, NOWAK Transport Radzionków i Transgór Mysłowice - 5,47 zł/wzkm netto
  • konsorcjum PPUH Kłosok Żory, UT Pawelec Pacanów, A21 Żory, PKS Południe ze Świerklańca - 4,38 zł/wzkm netto

Linia AP2:

  • PKM Sosnowiec 6,49 zł/wzkm netto
  • PKM Katowice - 6,00 zł/wzkm netto za wzkm
  • konsorcjum Meteor Świętochłowice, Irex-1 Świętochłowice, NOWAK Transport Radzionków i Transgór Mysłowice - 5,17 zł/wzkm netto
  • konsorcjum PPUH Kłosok Żory, UT Pawelec Pacanów, A21 Żory, PKS Południe ze Świerklańca - 4,38 zł/wzkm netto

Linie AP3 i AP4:

  • PKM Katowice - 6,00 zł/wzkm netto
  • konsorcjum Meteor Świętochłowice, Irex-1 Świętochłowice, NOWAK Transport Radzionków i Transgór Mysłowice - 5,47 zł/wzkm netto
  • konsorcjum PPUH Kłosok Żory, UT Pawelec Pacanów, A21 Żory, PKS Południe ze - 4,53 zł/wzkm netto

Niespełna miesiąc KZK GOP oceniał złożone oferty przy pomocy trzech kryteriów. Cena była warta maksymalnie 60%. 30% można było wywalczyć za wprowadzenie do ruchu już od 1 listopada 2018 roku autobusów fabrycznie nowych oraz spełniający normę Euro 6c. Pozostałe 10% można zdobyć za wydłużenie terminu płatności o 10 dni.

W przypadku dwóch ostatnich kryteriów wszyscy oferenci zadeklarowali najwyżej punktowane opcje. Efekt był tego taki, że zdecydowała cena. Dziś KZK GOP za najlepszą wskazał ofertę konsorcjum pod wodzą żorskiej firmy PPUH Kłosok.

Pozostaje czekać na podpisanie umowy i wyjazd nowych autobusów zwycięzców. Ich preferencje taborowe są dosyć znane, także to dużo mówi jakich autobusów możemy się spodziewać od 1 listopada wychodząc z terminalu w Pyrzowicach.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
KZK GOP
GZM
PPUH Kłosok
Pawelec
A21
PKS Południe
Meteor
Irex-1
Transgór Mysłowice
Nowak Transport
PKM Świerklaniec
PKM Sosnowiec
PKM Katowice
  • Marcin Piotrowski – 05.10.2018

    Patryk Pejtrik padalec nie będzie sam jeździć :D

  • Kosma Klejnowski – 05.10.2018

    Grzegorz to jak, dalej na lotnisko MAZem tylko tym razem z Katowic? xD

  • czeslaw2 – 05.10.2018

    To się nazywa ekonomiczna degradacja.

  • Krzysztof Kantor – 05.10.2018

    MAZ MAZ MAZ EVERYWHERE MAZ

  • Piotr Pyć – 05.10.2018

    Euro 5, serio? Niskie wymagania...

  • Konrad Krajewski – 06.10.2018

    Na tych trasach powinny być autobusy podmiejskie.

  • Patryk Zalewski – 06.10.2018

    I co kłosok Ukraińców zatrudni zaś co zielonego pojecia nie majom o obsudze autobusu 😂 Wczoraj bylem na eurobie Centralnej (linoa232) klosok z lini zabrał autosana san City i przywiózł Sora City nb 12 a kierowca nie potrafił otworzyć w nim drzwi 😂 🙆

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...