TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kłosok i A21 utrzymają linie wodzisławskie?
InfoBus.pl - Opublikowano: 22.03.2016 15:00:29
Kłosok i A21 utrzymają linie wodzisławskie? Na to wygląda. (fot. Konrad Bek)

Międzygminny Związek Komunikacyjny w Jastrzębiu-Zdroju rozstrzygnął przetarg na obsługę przez dziesięć lat "pakietu wodzisławskiego". 17 marca zamawiający zdecydował się wybrać najtańszą ofertę. Przedstawiły ją dwie firmy, które są dotychczasowym operatorem większości linii obejmujących to zadanie. Mowa o PPUH Kłosok oraz spółce A21.

Warunki zamówienia omówiliśmy tutaj. MZK chciało powierzyć wybranemu operatorowi obsługę dziesięciu linii autobusowych w powiecie wodzisławski, którymi zarządza. Zwycięzca przetargu miał wykonywać zadanie przez dziesięć lat, począwszy od 1 stycznia 2017 r. W tym celu miał pozyskać przynajmniej 20 nowych autobusów (18 liniowych i dwa rezerwowe). W tym gronie ma się znaleźć 16 pojazdów klasy maxi oraz cztery typu midi. Wszystkie muszą spełniać normę EURO6, być klimatyzowane, monitorowane oraz wyposażone w system informacji pasażerskiej. Wartość zamówienia oszacowano na 62,37 mln zł brutto.

Przed otwarciem ofert dwóch zostało w pewien sposób ujawnionych. To rybnicki Transgór oraz PKM Jastrzębie-Zdrój. Szerzej ten temat omówiliśmy tutaj.

24 marca dokonano otwarcia ofert. Do zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły cztery propozycje. Tylko jedna z nich zmieściła się w kosztorysie założonym przez MZK. Przedstawiło ją konsorcjum PPUH Kłosok oraz żorskiej spółki A21. Partnerzy zaoferowali świadczenie przewozów za 61,182 mln zł brutto. Po przeliczeniu na jednostkową stawkę daje to 5,15 zł/wzkm brutto.

Po trwającym niespełna miesiąc badaniu ofert MZK zdecydowało się postawić na żorskie konsorcjum. Jeżeli od decyzji zamawiającego nie wpłyną odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej to możliwe będzie zawarcie umowy już 29 marca.

Pozostaje jeszcze pytanie na jakie autobusy zdecydował się postawić żorski sojusz. Patrząc na ich dotychczasowe zakupy naturalny wydaje się być wybór SORa. Jednakże nie można tego póki co traktować jako pewnik. Zatem trochę czasu minie zanim się dowiemy jakiego pojazdy zdecyduje się pozyskać konsorcjum.

Wcześniej, bo 30 marca zastaną zaprezentowane autobusy, które 1 kwietnia zadebiutują na liniach MZK pod banderą Warbusa. To Scanie CityWide 12LF oraz Nowe Urbino 12.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Jastrzębie-Zdrój
PPUH Kłosok
A21
Transgór Rybnik
PKM Jastrzębie-Zdrój
Nowak Transport
Transgór Mysłowice
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....