TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Klasyk w Kutnie: R&G vs. mpTechnology
TransInfo.pl - Opublikowano: 14.12.2018 09:30:41
Klasyk w Kutnie: R&G vs. mpTechnology; fot. Wikipedia

Kutno znalazło dostawców systemu wspomagania zarządzania komunikacją miejską. Miasto na propozycje od wykonawców czekało do dnia 5 grudnia. Wpłynęły dwie:

  • R&G Plus Sp. z o.o., z ceną 2 844 990,00 PLN brutto,

  • mpTechnology Sp. z o.o. z ceną 3 220 587,54 PLN brutto.

Obaj oferenci chcą zrealizować zamówienie w terminie 150 dni od podpisania umowy. Ceny złożonych ofert mieszczą się w szacunkach miasta, które oscylują wokół kwoty 3 357 900,00 PLN.

Z takiego zestawienia zwycięzca może być tylko jeden – mianowicie R&G (o ile oczywiście złożył ofertę zgodną z SIWZ). Na ostateczne rozstrzygnięcie przetargu pozostaje nam jeszcze poczekać. Inwestycja ma być realizowana w ramach projektu pod nazwą: "Poprawa stanu publicznego transportu zbiorowego Miasta Kutno poprzez zakup autobusów niskoemisyjnych oraz modernizację infrastruktury transportowej", dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Zarządzanie komunikacją miejską według Kutna

System wspomagania zarządzania ma składać się z:

- e-biletu (system Kutnowskiej Karty Miejskiej) – karta e-biletu będzie pełnić funkcję biletu komunikacji miejskiej jednorazowego i okresowego,

- systemu informacji pasażerskiej – ma składać się z 10 tablic informacji pasażerskiej – 5 wierszowych, dwustronnych wykonanych w technologii LED. Informacja pasażerska w postaci tablic będzie zamontowana również w autobusach,

- centrum nadzoru ruchu – zadaniem centrum będzie monitorowanie i zarządzanie flotą autobusów MZK,

- serwisu usług internetowych dla pasażerów – ma on zawierać informację o rzeczywistych odjazdach autobusów, a także rozkłady jazdy i wyszukiwarkę połączeń. Strona internetowa ma dostarczać również informacje związane z e-biletem,

- oprogramowania wspierającego procesy zarządzania zasobami przedsiębiorstwa MZK Kutno – ma wspomóc zarządzanie kadrami, obsługiwać funkcjonalność związaną z algorytmem płacowym, magazynem, płatnościami itp.

Odbiorcy systemu

Dostarczany system ma zapewnić obsługę:

- 100 kierowców – docelowo 150,

- 38 autobusów – docelowo 50 – w ramach zamówienia wykonawca ma dostarczyć i zamontować wyposażenie pokładowe do 32 autobusów, natomiast 6 pojazdów przeznaczonych do wymiany zostanie tymczasowo wyposażonych w komputery pokładowe z systemem lokalizacji GPS i łączności GSM,

- 8 kontrolerów biletów,

- 5 000 użytkowników rozumianych jako liczba wydanych kart e-biletu – docelowo 30000 użytkowników,

- punktu obsługi klienta,

- 10 tablic dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z przyłączami energetycznymi – docelowo 50,

- informacji pasażerskiej i sprzedaży biletów on-line,

- wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem komunikacji miejskiej – MZK.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
e-bilet
SDIP
MPTechnology
R&G
Kutno
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....