TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Kapena Thesi z normą Euro 6
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 11.08.2014 11:25:54 3 komentarze
Kapena Thesi z normą Euro 6
Słupska Kapena sukcesywnie dostosowuje swoją ofertę produkcyjną do obowiązującej normy Euro 6. Na „pierwszy ogień”: poszedł popularny minibus Thesi, który teraz nie tylko spełnia rygorystyczne przepisy w zakresie ekologii, ale także oferuje większą pojemność pasażerską. Dzięki większemu rozstawowi osi, zamiast dotychczasowej konfiguracji siedzeń 28+1, pojazd może zabrać na swój pokład do 33 pasażerów! Zastosowany silnik to F1CFL411H Euro 6, który dodatkowo wyposażony jest w system SCR. To z kolei wymagało zabudowy 25-litrowego zbiornika AdBlue. Maksymalny moment obrotowy silnika to 430 Nm. –„Thesi Euro 6 to nowatorski i całkowicie odmieniony od poprzedniego modelu autobus –mówi Emilia Szubert z spółki Kapena SA. –„Nowy projekt charakteryzuje się modernistyczną przednią ścianą z wkomponowanymi oryginalnymi lampami Iveco. Uroku dodaje mu elegancka linia boczna autobusu z poszerzonymi nadkolami i listwami ozdobnymi. Wnętrze autobusu zostało wykończone nowoczesnymi materiałami z tworzyw sztucznych ABS, co zapewnia naszemu produktowi odpowiedni szyk i elegancję. Ma to też swoje przełożenie na zastosowane komponenty, w tym np. przednie elektryczne drzwi otwierane za pomocą pilota. To zupełnie nowy standard naszego produktu.”Tak szeroka i jednocześnie długo oczekiwana modernizacja modelu Thesi spotkała się z natychmiastową odpowiedzią rynku. Tylko w lipcu została zakontraktowana dostawa ponad 40 sztuk tego typu autobusów do stałych odbiorców producenta. Termin realizacji tych zamówień potrwa do końca 2014 roku. Pierwsze egzemplarze są już w produkcji, a premierowe modele Thesi Euro 6 opuszczą bramy zakładu we wrześniu 2014.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kapena
Thesi
Euro6
  • mwk – 11.08.2014

    i tak pewnie będzie tak trzęsło, jak w poprzednikach. ale nie wygląda źle. mogliby bardziej estetycznie rozwiązać sprawę wycieraczek (to też wzięte z poprzednika) wyglądają jakby nie ukończyły cyklu pracy. nie można ich jakoś ładniej ułożyć, albo zastosować innych (np. w układzie "motylkowym")?

  • hasd – 11.08.2014

    Podróż ogólnie tak małymi autobusami nie nalezy do wygodnych na dziurawych ulicach.Dobrze że oprócz silników sukcesywnie modyfikują też desing

  • jssxd – 12.08.2014

    Tak podróż takim cudem masakra

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....