TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

JEST w Dywitach. Tournée Karsana po Polsce
InfoBus.pl - Opublikowano: 19.09.2016 13:40:51 1 komentarz
JEST w Dywitach. Tournée Karsana po Polsce

15 września na linii Bukwałd-Dywity-Spręcowo testowany był niskowejściowy autobus miejski klasy MINI Karsan JEST, który w Polsce oferowany jest przez przedstawiciela tureckiego producenta ? firmę Wowo z Białegostoku.

Jak zauważyli przedstawiciele gminy, JEST to najmniejszy autobus, którym można obsłużyć regularne kursy na trasach dojazdowych do centrów przesiadkowych.

Pojazd może zabrać 15 pasażerów na miejscach siedzących i 10 na stojących. Może pomieścić również wózek dla niepełnosprawnych. To bardzo ważne, bowiem obecnie żaden z przewoźników realizujących usługi na dojazdowych liniach gminnych w rejonie Olsztyna nie dysponuje autobusami przystosowanymi do obsługi osób na wózkach inwalidzkich, bądź rodziców z wózkami dziecięcymi.

Testowy JEST wyposażony jest w silnik Fiata Power Train FIA Euro 5 o mocy 135 KM. Jak zapewnia przedstawiciel producenta, już w przyszłym roku pojawi się oferta z silnikiem spełniającym normy Euro 6. Manualna skrzynia biegów, doskonale sprawdza się w terenie podmiejskim. Jazdy testowe wykazały, że zużycie paliwa wyniosło niespełna 12 litrów na 100 km. Cena nowego pojazdu to około 250 tys. zł.

Jak podkreślali przedstawiciele gminy, JEST na pierwszy rzut oka wygląda na bardzo mały autobus, tymczasem po wejściu do środka zaskakiwała dość duża przestrzeń. Podobne były reakcje pasażerów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Karsan
Wowo
JEST
test
Dywity

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....