TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Jaki ma być polski autobus szkolny? Niemcza
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.06.2020 15:00:15
Jaki ma być polski autobus szkolny? Niemcza

Dolnośląska gmina Niemcza chce kupić jednego gimbusa. Wymagania są dosyć ogólne, ale i tak wyłania się prosty obraz tego co urzędnicy chcą kupić do przewozu uczniów.

Gminę interesuje autobus o DMC do 16 t. Ma on zabierać na pokład przynajmniej 35 pasażerów oraz posiadać miejsce dla wózków inwalidzkich. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia. Pierwsze i trzecie przewidziano dla osób swobodnie poruszających się. Środkowe przewidziano dla wózków. W nich ma się znaleźć rampa, winda lub podnośnik umożliwiający ich wjazd.

Gimbus ma być napędzany silnikiem diesla spełniającym normę Euro 6. Jednostka ma mieć przynajmniej 299 KM mocy i min. 6,7 l pojemności skokowej. Będzie zblokowana z mechaniczną zsynchronizowaną skrzynią biegów z przynajmniej sześcioma przełożeniami. W komorze silnika nie może zabraknąć systemu detekcji i gaszenia pożaru.

Pojazdy muszą posiadać klimatyzację z funkcją rozdzielenia pracy osobno na przestrzeń pasażerską i kabinę kierowcy. Naturalna wentylacja ma być zapewniona przez wywietrzniki dachowe oraz uchylne okna boczne. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji gniazdka z portami USB. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu oraz tablic LCD do prezentowania dodatkowych informacji.

Gimbus ma być objęty przynajmniej dwuletnią gwarancją całopojazdową. Autobus ma zostać przekazany gminie do 30 listopada.

Termin składania ofert mija 23 czerwca. Jest więc jeszcze kilka dni na przygotowanie. Są trzy kryteria oceny ofert. Cena ma 60%. 20% można zyskać dzięki zaoferowaniu gwarancji całopojazdowej na cztery lata oraz tyle samo za siedem lat na perforację nadwozia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
gimbus
Niemcza
UG

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....