TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Jak będą wyglądać gliwickie autobusy?
InfoBus.pl - Opublikowano: 15.09.2017 16:15:41 17 komentarzy
Propozycja numer 1

Miasto Gliwice będzie miało nowe logo. Jakie będzie? Zdecydują mieszkańcy głosując na jedną z trzech przygotowanych propozycji.

Dotychczasowe logo miasta ma już 11 lat. Zostało wprowadzone w 2006 r., a w 2010 r. przeszło lifting. Wraz ze zmieniającymi się trendami przyszedł czas na zmianę znaku, który w licznych publikacjach, na plakatach i folderach reprezentuje nasze miasto. Trzy propozycje nowego logo przygotowała firma Rio Creativo ze Słupska, zajmująca się brandingiem i komunikacją wizualną.

-"Logo miasta nie odpowiada obecnym trendom i wymaga gruntownej zmiany. O przygotowanie propozycji nowego znaku poprosiliśmy agencję Rio Creativo, która stworzyła m.in. systemy identyfikacji wizualnej miast. Przedstawione projekty korespondują z charakterem naszego miasta – wyjaśnia Krystian Tomala, zastępca prezydenta Gliwic.

Nowe logo ma być znakiem, z którym będą się identyfikowali mieszkańcy, dlatego Prezydent Miasta Gliwice zachęca wszystkich gliwiczan do udziału w konsultacjach społecznych. Głosowanie trwa od 13 września do 6 października i jest prowadzone na stronie www.gliwice.eu.

Aby oddać swój głos należy podać swoje imię, nazwisko oraz adres zamieszkania i kliknąć na wybrane logo. Uwaga! Swój głos na jedną z trzech propozycji można oddać tylko raz. Prezentowane układy logo są przykładowe.

Propozycja numer 1

Logo i identyfikacja wizualna bazuje na najbardziej charakterystycznym obiekcie Gliwic - Radiostacji. W nowym znaku przedstawiona jest ona w nowoczesny, odświeżony sposób, dostosowany do narzędzi komunikacji XXI wieku. Jednocześnie zachowuje ciągłość historyczną. Dzięki temu fundament całej komunikacji można oprzeć o ideę pozytywnych fal, dobrego sprzężenia zwrotnego i konstruktywnej rezonacji miasta z innymi podmiotami np. inwestorami czy turystami. Rolą sygnetu jest podkreślenie innowacyjnego i wysoko zaawansowanego technologicznie charakteru miasta.

Propozycja numer 2

Propozycja druga zbudowana jest w oparciu o charakterystyczną, stworzoną na potrzeby logo czcionkę. Jest mocna w swojej prostocie, co czyni ją zapamiętywalną i łatwą do odtworzenia przez odbiorców. W dyskretny sposób nawiązuje do Radiostacji Gliwickiej. Jednocześnie jest to na tyle pojemny koncept, że może wzbudzać wiele skojarzeń dlatego osią komunikacji może tu być również wzrost, strzałka nawigacyjna, progres. Jest to uniwersalny znak rozumiany przez wszystkich podobnie.

Propozycja numer 3

Propozycja trzecia wprost nawiązuje do historii miasta, jest bezpośrednim odniesieniem do herbu, czyli tradycji. Komunikujemy wówczas, że nawet jeśli jesteśmy nowocześni, zaawansowani technologicznie, nie zapominamy o naszych korzeniach i jesteśmy dumni z historii. Zabieg ten niejako przedstawia przeszłość w nowej odsłonie. Typografia została ręcznie zmodyfikowana by nadać jej wyrazistego wydźwięku, a charakterystyczny pattern otwiera drogę do budowy całej identyfikacji.

Głosować można TUTAJ




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKM Gliwice
  • JJ – 15.09.2017

    Tylko ja tam widzę niedokończony pentagram?

  • Na co by tu jeszcze wydać pieniądze – 15.09.2017

    Tak, pentagram ewidentnie. A literka W w drugiej propozycji to coś pomiędzy erekcją a środkowym palcem :) marzy mi się wtrącenie do średniowiecznych lochów wszystkich tych samorządowców co kilka lat szastających milionami na kolejne strategie identyfikacji wizualnej miast i gmin nierozpoznawalne nawet wśród mieszkańców a co dopiero w skali kraju czy zagranicą.

  • Misiek Krk – 15.09.2017

    Mam nadzieję że to nie jest przy okazji nowy schemat malowania taboru ;)

  • aha – 15.09.2017

    Skoro wersja 3 przedstawia, że są dumni z historii, to są dumni z wycofania tramwajów? :)

  • Maciek_150 – 15.09.2017

    Ale masakra z tym nowym malowaniem gliwickiego PKM-u. Ładniejsze, są żółte autobusy u nich, niż to coś. Niech lepiej zostawią dotychczasowy schemat. Nie ma co cudować z malowaniem miejskim.

  • advisor – 15.09.2017

    Jeśli chodzi o samo logo to IMHO numer 1 - minimalistyczne, ale dosyć trafne. Ale jeśli chcą tak malować tabor to osobę za to odpowiedzialną należałoby zrzucić z tej radiostacji za takie herezje wizerunkowe. Toż to okropne.

  • ar – 16.09.2017

    Zostawcie żółte malowanie! Te z wizualizacji są beznadziejne.

  • M – 16.09.2017

    Dajcie spokój, to tylko clickbait, malowanie zostaje takie, jak dotychczas, zmiana dotyczy tylko loga.

  • SolangeCzytajZeZrozumieniem – 16.09.2017

    http://m.bankier.pl/wiadomosc/Morawiecki-Podatki-powinny-byc-placone-w-kraju-gdzie-osiagane-sa-przychody-nie-zysk-4007892.html

  • Miro Maro – 16.09.2017

    @SolangeA gdzie płacą australopiteku?

  • SolangeGdzieJestMoje100Baniek – 17.09.2017

    @miro maro od 2005 roku na Cyprze nie płacą właśnie http://m.interia.pl/biznes/news,620967

  • Miro Maro – 17.09.2017

    https://www.money.pl/forum-ekonomiczne-w-krynicy-2016/zarajczyk-ursus-cypr-rzad-solaris,189,0,2151613.htmlPrzeczytaj całe, ok?

  • Njfggfydthvdeujbkhkgdgfdtewqwdfyhgfjooujnbgdxvjgryfdetfgvjopppljvcxsssrqtyyujgfbbcgjknnniutdsewerggujhgcbjyddssfgujvcgjoppjgtr2q – 17.09.2017

    @Miro Maro, ich słowa mnie nie przekonują po tym jak nie potrafili przyznać że mają 3go Solarisa na świecie tylko wmawiali wszystkim, że to jest pierwszy. Zaufanie w każdej kwesti utracone

  • Oddawaj100Baniek – 17.09.2017

    @miromaro PRowski skowyt i stek kłamstw po obnażeniu złodziejstwa od ponad 10 lat. Jeszcze trzeba dodać umowy śmieciowe i mamy pełen kołchoz i folwark panienki która dla pracy wywiadowczej dla reżimu zostawiła własne małe dzieci na kilka lat. Normalne ? Nie sadze .

  • Miro Maro – 17.09.2017

    @Njf....A ja utraciłem zaufanie do marki Ursus po tym, jak nie dostarczyła terminowo autobusów do Torunia i Warszawy. Zaufanie utracone w każdej kwestii do końca świata i jeden dzień dłużej.

  • AJ – 17.09.2017

    'pattern"? mówi się "wzór/schemat"

  • :) – 17.09.2017

    coś marny ten hejt na Solarisa, na szczęście nic trolom to nie da :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....