TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Impact z certyfikatem R100.2 na baterie
InfoBus.pl - Opublikowano: 18.09.2017 11:39:49 29 komentarzy
Impact z certyfikatem R100.2 na baterie; fot. 3872, omni-bus

Pierwsze baterie zgodne z regulaminem R100.2 firmy Impact trafiły do autobusów elektrycznych Ursus City Smile 12 LFE dla MZA Warszawa. To debiut tego typu akumulatorów w Polsce.

Firma Impact Clean Power Technology (ICPT) z Warszawy, czołowy europejski producent baterii napędowych do autobusów i ciężarówek, uzyskała pierwszy w Polsce certyfikat homologacji regulaminem R100.2 dla rodziny standardowych baterii litowo-jonowych o dużej gęstości energii opartych na technologii NMC w kategorii UVES 200 (Universal Vehicle Energy Storage).

Regulamin R 100.2 został wprowadzony w lipcu 2016 roku i określa warunki i testy bezpieczeństwa jakie musi spełniać bateria trakcyjna aby uzyskać homologację i być dopuszczoną do ruchu.

Testy i badania homologacyjne przeprowadzono w hiszpańskim laboratorium IDIADA, gdyż Polska nie posiada odpowiednio wyposażonej i akredytowanej instytucji. Uzyskanie certyfikatu dla swojej nowej rodziny baterii trakcyjnych umacnia ICPT na pozycji krajowego lidera i jednego z trzech czołowych producentów baterii w Europie.

Pierwsze homologowane baterie trafiły już do serii autobusów Ursus dostarczonych do Warszawy, gdzie od kilku lat jeździ już z powodzeniem 10 autobusów elektrycznych firmy Solaris, również z bateriami wyprodukowanymi przez ICPT.

Firma ICPT prowadzi obecnie homologację następnej rodziny szybko ładowalnych baterii do autobusów i ciężarówek opartych o ogniwa litowo-jonowe LTO. Pozwalają one na stosowanie mniejszych i lżejszych baterii doładowywanych w kilka minut na przystankach końcowych, co znacznie zwiększa uniwersalność i zasięg pojazdów. Dedykowane stacje ładowania tego typu instalowane są obecnie w Warszawie.

ICPT działa na rynku litowo-jonowych baterii trakcyjnych od kilkunastu lat. Autobusy, w większości produkcji firmy Solaris, napędzane bateriami wyprodukowanymi w zakładach w Piastowie przejechały już ponad 3 miliony kilometrów po ulicach wielu europejskich miast. ICPT jest aktywnym uczestnikiem programu E-Mobility i współpracuje z największymi producentami autobusów i ciężarówek w kraju i za granicą.



Sprawdź też:
elektrobus
bateria
Impact
  • Brawo Ursus – 18.09.2017

    Ursusy już jeżdżą z tymi bateriami po Warszawie ku uciesze i zadowoleniu pasażerów :) Ten komfort, ergonomia i cichość nie da się porównać z niczym innym. Brawo Ursus!

  • LU – 18.09.2017

    TYLKO URSUS !!!

  • prośba – 18.09.2017

    ZACZYNA SIĘ SPAMOWANIE PRZEZ OPŁACONE BOTY TRAKTORSKIE - uprasza się zdrowo myślących o nie zadawanie się z tymi ......., dziękuję.

  • Strażak Sam – 18.09.2017

    Pierwsze homologowane baterie trafiły już do serii autobusów Ursus dostarczonych do Warszawy, gdzie od kilku lat jeździ już z powodzeniem 10 autobusów elektrycznych firmy Solaris, również z bateriami wyprodukowanymi przez ICPT.

    1. nie od kilku lat
    2. nie 10 sztuk a aktualnie 6
    3. nie jeździ, a z pewnością nie z powodzeniem:P

  • Brawo Ja – 18.09.2017

    Upraszam po raz kolejny @infobus.pl, żeby dopisywać w takich artykułach 'artykuł sponsorowany', pisząc takie głupoty. Ta firma to taki czołowy europejski producent, że nawet homologacji nie potrafili uzyskać.

    Co do tego, że Ursusy jeżdżą niby, dobre żarty, 1990-1995, 1997 dokładnie w tym momencie są na zajezdni, 1996 w serwisie Mera, a 1993,1998 i 1999 w Lublinie

  • Warszawiak – 18.09.2017

    W artykule jest mowa o Solarisach elektrycznych, a tych jest obecnie w Warszawie 10 sztuk.

  • Ursus w ruchu – 18.09.2017

    Ursusy zostały już do Warszawy dostarczane i kursują na liniach. Oczywiście jak wszystkie inne autobusy czasami zjeżdżają do zajezdni na przeglądy, doładowanie itp. Ale są już na stanie MZA.

  • ! – 18.09.2017

    @szmelc w ruchu: NIESTETY!

  • Brawo Ja – 18.09.2017

    @Ursus w ruchu dzieciaku nie siej zamętu 4 wozów nie ma ani na zajezdni ani w ruchu

  • Ursus siła spokoju – 18.09.2017

    Widzę, że dostawy Ursusówwzbudzają ogromne emocje na tym portalu. Dostawy realizowane są stopniowo i zapewne niedługo wszystkie autobusy będą w komplecie. I poc te nerwy?

  • Ursus sranie w banie – 18.09.2017

    Rozmowa z wariatem zawsze wzbudza emocje u normalnego człowieka. Co z tego, że dostawy są realizowane stopniowo, jeżeli są takie opóźnienia? Mamy 2017 r., producenci startujący w przetargach potrafią produkować i dostarczać pojazdy w terminie. Ursus jest niepoważnym partnerem, zresztą za parę lat będą pewnie cyrki z serwisowaniem tych pojazdów.

  • chris.nowak – 18.09.2017

    @Ursus siła spokoju
    Może dlatego, ze termin na realizacje zamówienia minal dwa miesiące temu i nie miala być to realizacja stopniowa?

  • t – 18.09.2017

    OGROMNE EMOCJE nie dziwię się, bo kto to widział stworzyć taki bubel.

  • Ursus podróż – 18.09.2017

    Nie za wcześnie na tak kategoryczne opinie? Czy ktoś z Was miał przyjemność podróży autobusem Ursus? Myślę że nie, a to hejtowanie bierze się z zazdrości i zawiści oraz strachu że strony konkurencji.

  • !! – 18.09.2017

    @traktor: SKOŃCZ PIEPRZYĆ. Nikt tym jeździł z chęci nie będzie, a już na pewno nie z przyjemności tylko z MUSU!!!

  • Ursus czekanie – 18.09.2017

    A ile mamy czekać na dostawę 10 autobusów? Pół roku po terminie? Czy za pół roku to nie będzie za wcześnie na taką kategoryczną opinię? Bardzo chciałbym się przejechać tym autobusem, ale - cholera - nie mam czasu urządzać losowania na linii 192, żeby trafić na jedną lub dwie brygady zamiast całej obsady!

  • Ursus informacja – 18.09.2017

    Dostawy zostały rozłożone na dwie transze po pięć autobusów. Pierwsza z nich już została dostarczona do Warszawy, druga jest w drodze. O wypuszczaniu autobusów na miasto decyduje ich użytkownik, czyli MZA i to raczej do nich należy skierować to pytanie.

  • Ren – 19.09.2017

    Co ty chrzanisz chłopie, wróć do swoich traktorów zamiast pisac bzdury. Dostawa obydwu partii miała być w lipcu a mamy wrzesień. Do tego niedoróbki, ciągłe usterki, jazda jak wozem drabiniastym. Ty to nazywasz jakością? Weź się w garść i przestań ćpać bo ci szkodzi. Ilu macie lidzi zatrudnionych na produkcji? Ilu konstruktorów? Może się pochwalisz jak dziadowską firmą jesteście? Może pochwalisz sie waszym serwisem który rozkłada ręce jak widzi te wynalazki. Z resztą o jakim serwisie ja piszę... Przykład Torunia pokazał że jesteście niepoważną firmą która nawet diesla nie potrafi złożyć według dokumentacji AMZ. A gdzie się za elektryki bierzecie? A może pochwalisz sie waszym traktorem na wodór, który potrafi jeździc tylko na lawecie? Podaj chociaz jeden przykład czym możecie się pochwalić.

  • Ursus kadry – 19.09.2017

    Mamy dosyć konstruktorów, bo firma Ursus to wspaniałe pojazdy. Wysoko wykwalifikowana, odpowiednia liczba osób dba o to, by te jedyne polskie konstrukcje opracowywane przez prawdziwych polaków zachwycały na ulicach polskich miast.

  • ! – 19.09.2017

    SKOŃCZ ĆPAĆ TRAKTORSKI TROLU

  • Rolnik – 19.09.2017

    NIE DLA TRAKTORÓW!!!

  • Ursus oferta – 19.09.2017

    Ofertę Ursusa można znaleźć na ich stronie internetowej. Jest ona bogata i obejmuje autobusy o silniku spalinowym, elektrycznym, wodrowym w róznych konfiguracjach od 10 do 18 metrów. Myślę więc, że jest czym się pochwalić.

  • brt – 19.09.2017

    Ofertę pozostałych producentów można znaleźć na ulicach, a nie tylko na stronach internetowych :D

  • w końcu normalny komentarz – 19.09.2017

    @brt: POZAMIATAŁEŚ, dziękujemy! :)

  • PolskiTroll – 20.09.2017

    Nic nie pozamiatał bo wyroby Ursus można spotkać na ulicach. Zaponieli Solarisowcy jak sami zaczynali jak im autobusy jak zapałki płonęły jak kara za kara leciała. Dopiero jak Niemcy przyszli z kasa z wehikułem podatkowym i organizacja kołchozowa to jako tako poszło . Trochę refleksji postniemieckie trolle.

  • URSUS TROLL – 20.09.2017

    Prawdopodobnie można spotkać lecz nie napewno ;)
    Ze spotkaniem Ursusa na ulicach jest jak z igłą w stogu siana; ) gdzieś jest lecz nie wiadomo gdzie :)

  • PolskiTroll – 20.09.2017

    A jak było z Solarisem 15 lat temu?

  • Miro Maro – 20.09.2017

    @polskiTroll
    A gdzie, mieszkam w Warszawie i żadnego nie widziałem. A Solaris 15 lat temu dostarczał po 250 autobusów rocznie, a nie 15 i do tego nieterminowo.

  • a – 21.09.2017

    @polski: widzimy, że bardzo boli pusta główka. Dobrze napisałeś - to są wyroby. Z manufaktury.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...